Solifer solana hyytyy 35 km/h vauhdissa mikä vikana, tuntuu kuin tukehtuisi ja sammuu joka risteykseen lämpösenä kylmänä toimii hyvin.
Solifer Solana hyytyy 35km/h
3
714
Vastaukset
- Anonyymi
Venttiilien välykset tarkistaa
- Anonyymi
Puola vetelee viimeisiään.
minulle kävi sama juttu, ostin solifer solana 2019 50 cc skootterin tuossa elokuussa, huimat 9 km kerkesin ajaa ennenkuin meni huoltoon ka oli sielä 5 vk ja tuli takaisin yhtä paskana ja kolhittuna. No nyt ollaan joulukuussa paska ei toimi, sähköstartti ei lähde ja polkemallakaan myös. Sammuu keskelle teitä kuten vaikka liikennevaloihin, ja ei suostu käynnistymään, tiedätkö sinä mitä minun kannattaisi tehdä? Voisitko ottaa yhteyttä minuun sähköpostitse? [email protected] kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608