HP Pavilion 17 Notebook 64 bit win 8.1 ei suostu käynnistymään dvd-asemalta vaikka se on biosissa määritetty ensimmäiseksi käynnistyväksi laitteeksi. Olisiko jollakin vihjettä?
Iltasanomien videot eivät toistu Firefoxin selaimella, vaikka olen väliaikaisesti sulkenut kaikki tietoturvaohjelmani. Missähän voisi olla vika?
Iltasanomien videot ei näy vaikka olen väliaikaisesti sammuttanut Avastin virustorjunnan ja Adblock Plussan käytöstä. Missähän voisi olla vika?
Kävin joskus 70 ja 80 lukujen vaihteessa jossainpäin itäsuomea ja siellä oli muistaakseni jonkin retkeilyalueen kupeessa melkoinen määrä rakennusten pienoismalleja joiden välissä pystyi kävelemään. Sattuisiko kukaan mui…
Onko Windowsin media playerissä jokin rajoitus kuinka monta kappaletta voi pistää soittolistaan?
Kun yrittää kirjautua GMailiin tulee virheilmoitus, löysin ohjeet googlelta, mahtaako toimia myös Windows 7:ssa ActiveX-virhe Tietyt selaimen asetukset ja värin määritetyt järjestelmätiedostot aiheuttavat ActiveX-virhei…
Sain aikoinani veljeltäni kyseisen koneen, hän sanoi sen toimineen epävakaasti alusta asti. Minulla kone on ollut sivussa ja nyt ajattelin ottaa sen käyttöön. Olisikohan jollain tietoa kyseisen koneen ongelmista? Konees…
Miten kun toisissa myynti ilmoituksissa mainitaan lopussa ECC tai NON ECC, tarkoittaako kyseinen pariteetin tarkistusta? Ja jos ja koneen oheissa sanotaan älä käytä pariteetin tarkistusta sisältäviä muisteja? Entäpä mit…
Onko olemassa jotain ohjelmaa joka näyttäisi reaaliaikaisesti yhteysnopeuden?
Olen taistellut luukun sähköpostiohjelman kanssa kauan. Ensin vaimon ja sitten oman osoitteeni kanssa, roskapostin suhteen. Luulisi palveluntarjoajallekin tulevan halvemmaksi tarjota "ilmainen" roskapostisuodin, kun, et…
Käsiini tuli ns. kloonikone jossa oli ongelmana ollut alunperin, ettei siihen voinut asentaa XP:n sp2:sta. Jos sen teki niin kone jämähti siihen kohtaan kun näkyy XP:n logo ja alla liikkuu palkki. Testailin kaiken mahdo…