Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oivarakastaja
profiilit
oivarakastaja
oivarakastaja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ötököillä+ei+kuule+kukaan+tuottaja+tai+kauppias+tällä+hetkellä+tee+Suomessa+rahaa.+Hyvä,+kun+hengissä+kitkuttelevat.
13.10.2018 15:07
Muurahaiskaupasta+saa+näköjään+tavallisetkin+kansalaiset+nyt+isoja+pusseja+kotisirkkaa+kokkailuun.+Herkullista+on.+Maistoin+niiden+ruokaa+viime+kesänä+festareilla+ja+maistoin+kans+noita+paahdettuja+sirkkoja.
13.10.2018 14:56
Mikäpä+sen+hauskempaa+voisi+olla?+Harvoin+on+elämässäni+tapahtunut+mitään+hauskempaa.+Mahdollisesti+tuo+10+vuotta+vanhaan+kysymykseen+vastaaminen+oli+elämäni+huikein+hetki.+Muistelen+sitä+vieläkin+lämmöllä+joka+ilta+mennessäni+nukkumaan+ja+aamuisin+herätessäni.+Sateisina+päivinä+saan+siitä+aurinkoa+päivääni.+Kun+suru+meinaa+tulla+puseroon,+saan+siitä+lohtua+elämääni.+29.12.2017+lähtien+elämäni+on+ollut+yhtä+kaunista+runoa+ja+lintujen+liverrystä.+Olen+voittanut+kaksi+kertaa+lotossa+kymmenen+miljoonaa,+päätynyt+naimisiin+missin+kanssa+ja+nuortunut+25+vuotta.+Hauikseni+ja+rintani+ympärys+ovat+kasvaneet+kymmenillä+senteillä,+ÄO:ni+noussut+70+pistettä+ja+penikseni+on+kasvanut+monen+kylän+komeimmaksi+kapistukseksi.
10.05.2018 01:34
HSL:n+Oma+Matkakortti-palvelusta+saa+rekisteröitynä+asiakkaana+erittelyn+kaikista+matkoista.+Itse+merkkasin+kortin+hankkiessani+itse+kortin+heti+matkakuluksi+(10%+ALV)+ja+kortille+hankkimani+saldon+taseeseen+luomalleni+tilille+"HSL+matkakortin+saldo".+Kun+sitten+käytän+matkoja,+otan+niihin+rahat+kirjanpidossa+tuolta+saldotililtä.+Samalla+tulee+merkittyä+matkojen+ALV.
29.12.2017 15:05
TROLLI.
08.02.2015 21:01
Ei oo minulla ainakaan ollut Kuopiosta Helsinkiin muuttaneena ikinä ollut vaikea saada uusia kavereita. Ihmiset puhuvat ja ovat ystävällisiä, kun heille on ystävällinen. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
01.12.2014 23:19
Minusta ei ole mitään ihanampaa, kuin pienet rinnat. Liian pieni rinta on silloin, jos näyttää siltä, ettei siihen ole murrosikä mitään muutoksia tehnyt, jotta tietää olevansa naisen eikä pikkutytön kanssa tekemisissä. Sellaista ei ole vielä eteen tullut. Isot ovat usein vain tiellä. Ihan turhaan naiset itseänne suurentelette. Pitää vain etsiä sellainen mies, joka pitää naisesta sellaisena kuin hän on. Meillä miehilläkin on erilaisia makuja. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttäristä. Yksi kiinnittää huomiota rintoihin, peppuun tai muuhun ulkoiseen juttuun. Toinen taas lankeaa vain valloittavaan persoonaan ja jos se puuttuu, ei mikään ulkoinen paketti riitä.
04.03.2008 20:16
1 / 1