Aloitamme syys-lokakuun vaihteessa gof matkat pattajan lähikentille, kultuksineen sekä vuokraamme bägejä, hintaan sisältyy kuljetus.greenfee.¨-cadyfee sekö mahdollinen aamukahvi pikkupurtavan kanssa. lähdöt ovat aamuisi…
Itse olen käyttänyt ja huomannut helpotuksen,verenkierto parantunut huomattavasti Sukat ovat tulossa myyntiin suomeen,ehkä vuodenvaihteessa. "Hei. Kuorintasukat tekivät ainakin minun jaloille ihmeitä,vanhanahka ja suuri…
Mahtasko löytyä suomi tyttöä tai pariskuntaa Pattaya jomptien suunnalta kaikennäköiseen kivaan touhuun.
Olisi kiva treffata suomalaisen kanssa välillä nainen mies pariskunnat täällä odottelen teitä,rohkeasti vaan yhteyksiä
Thaimaassa olevien suomi baarien väliset golf kisat alkavat 9.12 ensimmäine peli Pattay country clup 9.12, jokainen voi liittyä jonkin baarin joukkueseen,pelataan lyöntipelinä ja 3 parhaan tulos lasketaan yhteen ja siin…
Hei sinäsuomi tyttö tai pariskunta jos haluat hauskanpitoa vanhemman suomi pojan kanssa tullessasi lomailemaan akselille pattaja- jomttien,älä ujostele ota yhteyksiä keksitään jotain kivaa auringon ja rannan lisäksi,hyv…
Thaimaassa tarjolla vanhempaa suomi ukkoa,jos uskallus ei riitä thaikkuihin.jutellaan lisää jos kiinnosti
"Hei. Kuorintasukat tekivät ainakin minun jaloille ihmeitä,vanhanahka ja suurin osa kovettumista poistui poistuminen ja nahan kuoriutuminen alkoi 6 pv sukkien käytön jälkeen ja jatkui noin viikon.Itse käytin Thaimaassa …
viime viikolla palattiin takaisin 3 viikon golf reissulta pattayalta ja kaikki meni kivasti, pelattiin eri kenttiä edullisesti greenfeet cadyt yht n -35 e kuljetus 300b aurinko paisto kokoajan iltaisin hiukka sateli mut…
löytyyisi Mae Rambhungin rannalta,asunto noin 64 neliötä kaksi condoa yhdistetty väliovella,rantaan tien yli 50m. huoneet juuri kunnostettu ja uudet kalusteet sisällä.parisänky,tv joka ei näy kunnolla. sohva josta saa l…
1.4 avataan korsontie 5 Sitä sun Tätä kauppahuone,jossa myös kirppistavaraa, sekä edullisesti kaiken näköstä mm. sukkia,kynsilakat,hiusharjat,koruja,vöitä,laukkuja lasten-naisten kenkiä,peilejä,puupatsaita,t-paitoja,iso…
www.pattayagolf.org järjestelee golffi retkiä lähinnä pattayan alueella mutta myös kauempanakin. lähikenttiä on noin 25 kpl osa edullisia osa kalliimpia. pakettiin kuuluu greenfee cadyfee kuljetus. cady pakollinen kenti…
Muistutuksena vaan että pelireissut alkanevat kohta pattajagolfissa,vaikka pelikalenteria ei ole päivitetty kannattaa soitella jos pelaamaan haluaa sillä käymme kokoajan.vapaita huoneitakin löytynee vielä. www.pattayago…
myyn kotiirtaimistoni huutokaupalla lauantaina 19,3 klo 13 alkaen korsossa korsontie 5 tule ostamaan kaikenlaista tavaraa
Mahtasko löytyä Suomi seuraa jollekin yksinäiselle tytölle/ rouvalle jomttien pattaya suunnalta,tänään lähen tulee sinne
pattay golf avaa pikku gesthouse ja ravintolan jomttienille,katso lisää www.pattayagolf.org