Vapaa kuvaus

Hei, olen 44v eronnut nainen, 3:n lapsen äiti ja lähihoitaja-opiskelija (ens keväänä valmis)! Syysilmoista nautin reippailla kävelyretkillä ja lasten kans bongaillaan kaikennäköistä kivaa siellä. Omahoitoon kuuluu kuntoilu, jota jo keväällä aloittanut.. Ikävä välillä turvallista mukavaa syliä ja yhteistä iloa.. siis ei mitään "hetken hurmaa".. mieluummin tutustun ihmiseen ja sitten näkee mitä siitä kehkeytyy.. pienehkö matka elämäntaipaleella yhdessä vaiko loppu-elämän pituinen.. Valitettavasti treffi-sivut boikotoivat minua enkä pääse sinne profiililleni.. toivottavasti joku päivä taas onnistuu.. sellainen myös match.comissa ja b2:ssa mutten maksavana jäsenenä (lisätietoa musta), joten ei voi ottaa yhteyttä.. hieman outoa mulle olisi sitoutua 6kk:si kuukaudeksi saittiin ja maksaa mammonaa.. Mutta Mukavaa Syksyä Kaikille ja Onnea Rakkaan Etsintään! Suosikkibändit/artistit: Eput, dire, Sade, klassinen, turner tina, latino jne jne Suosikkileffat: Shrek, ice age, draamat, Toiminta, scifi, romantiikka, lasten Lempikirjat: Meteoriitti, Tommy taberman, henkinen kasvu, kasvatustiede Vapaa-aikanani: Sosiaalista toimintaa, kuntoilua, Luen, omaa aikaa itselleni..mhh..kaikkea kivaa, rentouttavaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ei ehdi/kiinnosta Katson tv:stä mieluiten: vähän katsotaan Kotieläimet: ei kiitos En pidä: no itikoista en pidä vaik pohjosesta kotoisin. puppymaisista miehistä en pidä. Parhaat matkakohteet: Rantaloma, Kotimaa, voi kun olis ihanaa.. kulttuurikaupungit, eksoottiset maat, kylpylät jne Ruoka & juoma: kaikenmoinen ruoka, paitsi merenelävät ei oikein paitsi kala. Vaihtelevaa ja myös kotiruokaa. Punaviini lemppari mut aiheuttaa päänsärkyä. Koulutus: Melkein valmistunut Koulut: varia Ammatti: Muu Työskentelen: opiskelija Yhdistykset/kerhot: lasten jutut sure.. Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia

Aloituksia

1

Kommenttia

4

1. soita ihmeessä sille lääkärille. toki heissä on p-päitäkin ja todellakin vastustavat useat nykyään lääkkeiden antamista masikseen tai uni-ongelmiin, on toki niitäkin jotka helposti niitä kirjoittavat (kertokaapa mulle kuka ois semmoinen, tarttisin yhtä sun toista :-)). Koeta luottaa lääkäriin ja kerro että olet nyt epävarma asiasta ja epäröit olla menemättä harjoittelupaikkaan (mihin lääkärin sinua pitää ehdottomasti kannustaa menemään). Ja voithan hienoisesti kysyä häneltä, että onhan sinun hänelle puhutut asiat luottamuksellsia.. ja painota ettet tosiaan ole koskaan varastanut, tuo ajatus nyt oli vain niiden masennus-ajatusten luoma idea, ei todellinen vaan masentuneen ihmisen mietiskelyä.
    Eikä lääkärillä ole oikeutta levitellä sun asioita, virallisesti. Mutta tosiaan, p-päitä on paljon alalla. Mutta vaikka apteekissa siitä mainitsisivatkin, vakuuta heille että sinusta on hienoa että tiedostit masennuksesi ja menit hakemaan siihen apua ja uskot paranevasi ja että työ nimenomaan auttaa siihen ja tosiaan että varastamis-idea oli todellakin vain masikseen liittyvä asia, ettet todellakaan ole sitä varastelevaa tyyppiä, ja aika vaikee kai noista apteekeista on varastaa nykyään..
    Tsemppiä ja rohkeutta! Ja hienoa että hait apua. Älä tyydy lääkäreiden pikapäätöksiin lääkkeistä tai helppoihin ratkaisuihin, etsi itse tietoa saamistasi lääkkeistä, kuulostele omia tuntojasi ja miten lääke vaikuttaa jne. Sekä masennuslääkkeitä että nukahtamislääkkeitä on todella monia ja osa sopii toiselle ja toiselle ei ollenkaan. Ja kun ei tunnu sopivalta lääkkeeltä, vaadi itsellesi hoitoa ja apua! siihen on meillä kaikilla oikeus. Pyydä vaikka tapaamista psykiatriselle sairaanhoitajalle ekaks.. niissäkin on monenlaisia mutta hyvällä tuurilla saat ihanan tukijan ja joka osaa myös lääke-asioissa neuvoa.