Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
peppihakkarainen
profiilit
peppihakkarainen
peppihakkarainen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
okei kiitos vastauksesta! :)
06.01.2011 18:38
mäkin oon miettinyt samaa kuin tän aloittaja. mä tykkään suunnitella talojen pohjapiirrustuksia mut en laskeskele kaikkia mahottomia asioita. mietin titysti huoneen koon esim 4mx4m, mut en sillee tarkasti. en siis laske mitään pinta-aloja ym. oon 14-vuotias ja aijon varmaan mennä ammattikouluun.
30.12.2010 15:57
juu tarkoitinkin että hankkisin vain yhden vaikka sitä ei kuulemma saisi tehdä...
30.06.2010 15:20
kyllä mää voin odottaa mutt kyllä poikaystävä ja bileet voi olla yhtä aikaa kuin koira, kunhan jaksaa hoitaa koiraa ja tarvittaessa luopuu bileistä koska koira on tärkeämpi ... :)
30.06.2010 15:18
haluan chihun seurakoiraksi jota hoidan.
30.06.2010 15:16
koira on seurakoirana ja sen kanssa kyllä leikkii mut ei harrasta kummempia juttuja?
26.06.2010 12:13
En hanki chihua mielestäni sen takia että esitän sillä niinkään... onhan se mukava kantaa sylissä muiden nähden ym. mutta en mää sitä varmaan hankkisi jos oisin ihan varma et otan sen muodin takia:) Mutta ihmettelen miten chihut ym. pysyy laihoina, ihmisillä jotka vaan haluavat koiran, vaikka eivät välttämättä tiedä siitä mitään (esim. paris hiltonin kaltaiset. En kyllä tiedä tietääkö hän paljon koirista, mutta ei hän siltä vaikuta että hän hyppii niiden kanssa päivät pitkät...?) Ja miksi chihua ei vois ottaa kuka vaan taakaksi, niinkuin lapsenkin voi saada kukavaan taakaksi? jos koiraa rakastaa niin kyllä sitä varmaan hoitaakin... :)?
26.06.2010 12:11
1 / 1