Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Päivää Marin ja minäkin jo
    tänne ehtinyt vihdoin
    ja viimein.

    Nämä ovat kyllä sellaisia
    asioita itselle,kun lukee
    myöhemmin,niin saattaa
    tulla eteen jotain
    korjattavaa,vaikka jo
    tehdessäänkin niitä
    miettii.

    Varmaankin saatat olla oikeassa,
    kuin myös siinä että runo on
    niin jopa henk.koht.jos joku
    sorkkii,niin voi saada
    vastaansa - puskevan sonnin.

    Minä en esitä puskevaa sonnia,
    jos minä arvostelen esim.muita
    niin silloin pitää myös itse
    ottaa vastaan.
    Esim. eräänlainen sana pöhö
    pilaa myös tekstiä,jos se
    muutoin on hyvä.
    Minäkin aivan tarkoituksella
    viljelen jotain ylevää,vaikka
    voisi sanoa arkisemminkin.

    - Ehkä se on vain kirjoittajan
    oma tahto-
    eikä mieti niin tarkkaa kaikkia
    kieliopin teknillisiä
    oikeaoppisuutta.

    Kirjoittaessa pitäisi niin
    monia seikkoja ottaa huomioon
    jopa ihmisen psykologia kieli
    opin rinnalle kuin myös
    muutkin liittyvät seikat.

    Yleensä esim.kriitikot puuttuvat
    jämerämmin harrast.teksteihin,
    jos huomaavat että kirjoittaja
    omaa todellisia kykyjä.
    Toisaalta taas toiset saattavat
    olla jopa eri mieltymyksiensä
    kanssa ristiriidassa toistensa
    kanssa ja lukijat siinä välissä.
    Itse aikoinani laitoin tämän
    merkille.

    Eli oma tie on jota ehkä tietyin
    osin on paras kulkea ja sitä
    mahdollisuuksien mukaan kehittää
    omaan suuntaa.

    Älä Anteeksi pyydä,se on hyvä että
    kerrot mielipiteesi,sillä niistä
    saattanee jotain jäädä itämäänkin.

    Kiitän huomiostasi sillä eihän
    tämä pelkkä suitsutus palsta ole,
    sillä mielelläni otan järkevää
    vastaan,etenkin jos näen sen
    tarpeelliseksi. Hyvä Marin...Kiitän.
  2. Viestejäsi on kiva lukea kuin
    runojasi myös.
    Ei se ,ei hän hennonut
    ilmoittaa edes lähintä
    järveään,vaikka niin
    hienosti kyselin suuntaa.

    Leikkiä minä ja pikku
    lämpöä helteen sekaan
    - ethän pahastunut.

    Se on totta,ei elämä aina
    hymyile ja on siitä
    toisestakin puolesta
    kirjoitettava.

    Voisinko minä tietää
    aivoituksesi-miten-

    minä hymyilen Sinulle
    sisäistä hymyä.