Hyvästi jää...

runo64

Jää hyvästi
kuiskasit.
Maailmani
kuilun partaalle
ajautui.

Tunsin jotenkin
pahojen tuulien
tulevan
silti pääsit yllättämään.

Suojaukseni läpi
sanasi terävän tikarin
pistit.
Nauraa et hennonnut
surra et viitsinyt
huominen uskosi vei
eilisen päiväkirjasi ikuistaa
unohti.

Jää hyvästi
kuiskasin.
Niin jäi me
ja rakkauskin.

Kalpeaa aurinkoa
tieni päässä loimuavaa
tavoittelen
uusin unelmin
mutta saako sitä kiinni?
Kun yksi kuolee
niin syntyykö se toinen
kaiken korvaava?.

12

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelin-tuli

      oli runosi tässä
      virtuaalisti käden ojentaa
      surua huokaa...runo64 ässä
      juuri tähän itseni kahville laitoin
      laskut takkaan taitoin
      lämpöä lähettää...sitä riittää.

      Hyvää iltaa...runoässä
      iltaa toivotan tässä.

      • runo64-1

        ...no meinasin poistaa tämän
        kun väärään paikkaan tämän
        kirjoitin(kai vanhasta tottumuksesta)
        mutta palautteesi myöskin oli puhutteleva
        ja koskettava niin en sitten hennonutkaan
        poistaa.
        no nyt on se aika jolloin pitää soiden
        keltaista kultaa tavoitella ja kun tässä kohta
        lähtee keskelle kylmää ja märkkää niin
        sanasi lämpöä tuo tulinen enkeli.
        kiitän sinua vierailustasi,
        kaikkea hyvää päivääsi toivotan
        ja maaria leinosen runon sanoin:
        lämmöllä ajattelen sinua!!!


      • enkelin-tuli
        runo64-1 kirjoitti:

        ...no meinasin poistaa tämän
        kun väärään paikkaan tämän
        kirjoitin(kai vanhasta tottumuksesta)
        mutta palautteesi myöskin oli puhutteleva
        ja koskettava niin en sitten hennonutkaan
        poistaa.
        no nyt on se aika jolloin pitää soiden
        keltaista kultaa tavoitella ja kun tässä kohta
        lähtee keskelle kylmää ja märkkää niin
        sanasi lämpöä tuo tulinen enkeli.
        kiitän sinua vierailustasi,
        kaikkea hyvää päivääsi toivotan
        ja maaria leinosen runon sanoin:
        lämmöllä ajattelen sinua!!!

        mikään ei ole niin väärä
        että...poistaa pitäisi
        sinä senkin jäärä

        mutta....keltaista kultaa
        ruohonkorsi vain suuhun
        lämmöllä lentosuukon saat multa

        keltainen kauniina loistaa
        se surun ja murheen poistaa

        hei...tuli mieleen ensin rypsi
        mutta...todellakin kultaa
        kun ajatus oikeaan lypsi.

        Päivääsi aurinkoa ja lämpöä.


    • lindalinda1

      tervetuloa alhoista takaisin elämään.

      Kyllä tämä runosi kuuluu ehdottomasti tälle pals-
      talle !
      Jo ensimmäisestä säkeestä voi lukea sen, kuinka
      rakkaus voi satuttaa ja jättää ikuisia arpia ih-
      misen sieluun.

      Kyllä, kun yksi unelma kuolee - toinen syntyy.
      Niin se on tarkoitettu, ja runosi on jälleen to-
      della upea.

      • runo64-1

        ..tuosta upeudesta tiedä
        mutta jos olet sitä mieltä
        niin olen tosi iloinen.
        nyt on se aika vuodesta kun on
        alkanut juoksuaika soilla
        ja aika siellä menee kellojen ympäri
        joten pitemittä puheitta rakas oppimestari
        kiitän sinua vierailustasi ja kaikkea
        kauniin hyvää päivääsi toivotan.


    • Hei...oletkin ollut hiljaa jonkin
      aikaa ja kuin kaipailinkin
      kysyen...että mihin mies
      on kadonnut.

      Elää ja hyvin voi kuin
      ajatuksetkin mietteineen
      ovat niin tutun oloiset.

      Teksti huokuu sitä rakkauden
      kohtaantoa ja pysymistä
      kuin elämää,joka elää
      ajassa muuttuen
      -eikä jää pysyväksi.

      Kaunista toivoa herättävää
      luot vanhan tilalle
      uudistamaan...mukava palata
      tekstiesi äärelle.

      • runo64-1

        ..että sinun runosi kyllä myös
        vetoavat minuun kuten tuo viimeisin runosi
        mutta nyt on se aika vuodesta kun
        tavoitellaan keltaista kultaa-hillaa
        niin ei kerkiä käydä runoissa
        mutta yritän käydä kylässä tänään
        jättämässä puumerkkini.
        tervetuloa nyt lappiin,jängilläkin on niin
        paljon pieniä pistaviä ystäviä että ei tarvi
        olla ilman seuraa!!!
        kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää päivääsi.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ..että sinun runosi kyllä myös
        vetoavat minuun kuten tuo viimeisin runosi
        mutta nyt on se aika vuodesta kun
        tavoitellaan keltaista kultaa-hillaa
        niin ei kerkiä käydä runoissa
        mutta yritän käydä kylässä tänään
        jättämässä puumerkkini.
        tervetuloa nyt lappiin,jängilläkin on niin
        paljon pieniä pistaviä ystäviä että ei tarvi
        olla ilman seuraa!!!
        kiitos kun poikkesit
        ja kaikkea hyvää päivääsi.

        Kiitän Sinua ja yritän noiden
        tyttöjen opeista kiinnittää
        enemmän huomiota kieliopin
        virheisiin.
        Mutta eiköhän niitä minulta
        tule jatkossakin,
        ...mikä tässäkin lieneekin
        olevan sellainen kiire,
        ettei virheitään voisi paikkailla.

        Ai että kultaa vuolemaan,
        siis hilla suolle.
        Kuinkahan sinne niitä on
        tulollaan ja joudutko kuinka
        pitkiä matkoja samoilemaan.

        Hitsi- piru pitääkö niidenkin
        sinne kiusaamaan tulla...ammu
        haulikolla parveen,että olisi
        ilmaa taas vapaasti hengittää.

        Eikös siellä olis kiva naaras
        ystävä paikallaan,niin voisitte
        nauttia Lapin romantiikasta.

        Hyvää Lapin lumoa Sinulle.


    • Hyvästit satuttavat aina
      koskee, kirpaisee
      niin kovasti riipaisee

      pisto on terävä
      sanat hyvästi jää
      tuo kieli tikarin
      satuttaa syvältä

      jää verta vuotamaan
      ja mieltä painamaan

      mutta…
      tuo tien päässä oleva auringon valo
      auttaa, aukaisee uuden portin
      saa sydämen jälleen
      liekö korvaavan, mutta
      kuitenkin
      lepattamaan uudelleen!

      Kyllä, uskoisin niin! Hyvän runon kirjoitit,
      satuttava ja puhutteleva oli runosi teksti.

      • runo64-1

        ..mukava lukea palautettasi
        ja sinä tunnut pääsevän keskelle runoani
        mutta niin minäkin pääsen sinun runossasi
        katsomaan kuin omin silmin sitä maisemaa
        mitä kuvailet tai miten sen nyt sanoisi
        mutta sen tiedän sanoa että paljon iloa
        toit josta kiitän kuten vierailustakin
        ja kaikkea kauniin hyvää päivääsi toivotan.


    • 'm-p'

      olemmeko samanlaisen
      sielun saaneet kun
      niin tutulla tavalla
      kaiken pohdit.

      Kiitos sinulle runo-kotkalle ;)

      • runo64-1

        ..kuinka usein olen samaa pohtinut
        itsekkin.
        laitoin kerran postia sinulle
        mutta se taisi mennä huisin nevadaan
        -en tainut käsittää ihan oikein
        sähkäriosoitettasi.
        no minua odottavat nyt keltainen kulta
        ja miljoonat pistävät ystävät
        joten kiitän vierailustasi kultainen prinsessa
        ja todella paljon kaikkea hyvää päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe