Jää hyvästi
kuiskasit.
Maailmani
kuilun partaalle
ajautui.
Tunsin jotenkin
pahojen tuulien
tulevan
silti pääsit yllättämään.
Suojaukseni läpi
sanasi terävän tikarin
pistit.
Nauraa et hennonnut
surra et viitsinyt
huominen uskosi vei
eilisen päiväkirjasi ikuistaa
unohti.
Jää hyvästi
kuiskasin.
Niin jäi me
ja rakkauskin.
Kalpeaa aurinkoa
tieni päässä loimuavaa
tavoittelen
uusin unelmin
mutta saako sitä kiinni?
Kun yksi kuolee
niin syntyykö se toinen
kaiken korvaava?.
Hyvästi jää...
12
411
Vastaukset
- enkelin-tuli
oli runosi tässä
virtuaalisti käden ojentaa
surua huokaa...runo64 ässä
juuri tähän itseni kahville laitoin
laskut takkaan taitoin
lämpöä lähettää...sitä riittää.
Hyvää iltaa...runoässä
iltaa toivotan tässä.- runo64-1
...no meinasin poistaa tämän
kun väärään paikkaan tämän
kirjoitin(kai vanhasta tottumuksesta)
mutta palautteesi myöskin oli puhutteleva
ja koskettava niin en sitten hennonutkaan
poistaa.
no nyt on se aika jolloin pitää soiden
keltaista kultaa tavoitella ja kun tässä kohta
lähtee keskelle kylmää ja märkkää niin
sanasi lämpöä tuo tulinen enkeli.
kiitän sinua vierailustasi,
kaikkea hyvää päivääsi toivotan
ja maaria leinosen runon sanoin:
lämmöllä ajattelen sinua!!! - enkelin-tuli
runo64-1 kirjoitti:
...no meinasin poistaa tämän
kun väärään paikkaan tämän
kirjoitin(kai vanhasta tottumuksesta)
mutta palautteesi myöskin oli puhutteleva
ja koskettava niin en sitten hennonutkaan
poistaa.
no nyt on se aika jolloin pitää soiden
keltaista kultaa tavoitella ja kun tässä kohta
lähtee keskelle kylmää ja märkkää niin
sanasi lämpöä tuo tulinen enkeli.
kiitän sinua vierailustasi,
kaikkea hyvää päivääsi toivotan
ja maaria leinosen runon sanoin:
lämmöllä ajattelen sinua!!!mikään ei ole niin väärä
että...poistaa pitäisi
sinä senkin jäärä
mutta....keltaista kultaa
ruohonkorsi vain suuhun
lämmöllä lentosuukon saat multa
keltainen kauniina loistaa
se surun ja murheen poistaa
hei...tuli mieleen ensin rypsi
mutta...todellakin kultaa
kun ajatus oikeaan lypsi.
Päivääsi aurinkoa ja lämpöä.
- lindalinda1
tervetuloa alhoista takaisin elämään.
Kyllä tämä runosi kuuluu ehdottomasti tälle pals-
talle !
Jo ensimmäisestä säkeestä voi lukea sen, kuinka
rakkaus voi satuttaa ja jättää ikuisia arpia ih-
misen sieluun.
Kyllä, kun yksi unelma kuolee - toinen syntyy.
Niin se on tarkoitettu, ja runosi on jälleen to-
della upea.- runo64-1
..tuosta upeudesta tiedä
mutta jos olet sitä mieltä
niin olen tosi iloinen.
nyt on se aika vuodesta kun on
alkanut juoksuaika soilla
ja aika siellä menee kellojen ympäri
joten pitemittä puheitta rakas oppimestari
kiitän sinua vierailustasi ja kaikkea
kauniin hyvää päivääsi toivotan.
Hei...oletkin ollut hiljaa jonkin
aikaa ja kuin kaipailinkin
kysyen...että mihin mies
on kadonnut.
Elää ja hyvin voi kuin
ajatuksetkin mietteineen
ovat niin tutun oloiset.
Teksti huokuu sitä rakkauden
kohtaantoa ja pysymistä
kuin elämää,joka elää
ajassa muuttuen
-eikä jää pysyväksi.
Kaunista toivoa herättävää
luot vanhan tilalle
uudistamaan...mukava palata
tekstiesi äärelle.- runo64-1
..että sinun runosi kyllä myös
vetoavat minuun kuten tuo viimeisin runosi
mutta nyt on se aika vuodesta kun
tavoitellaan keltaista kultaa-hillaa
niin ei kerkiä käydä runoissa
mutta yritän käydä kylässä tänään
jättämässä puumerkkini.
tervetuloa nyt lappiin,jängilläkin on niin
paljon pieniä pistaviä ystäviä että ei tarvi
olla ilman seuraa!!!
kiitos kun poikkesit
ja kaikkea hyvää päivääsi. runo64-1 kirjoitti:
..että sinun runosi kyllä myös
vetoavat minuun kuten tuo viimeisin runosi
mutta nyt on se aika vuodesta kun
tavoitellaan keltaista kultaa-hillaa
niin ei kerkiä käydä runoissa
mutta yritän käydä kylässä tänään
jättämässä puumerkkini.
tervetuloa nyt lappiin,jängilläkin on niin
paljon pieniä pistaviä ystäviä että ei tarvi
olla ilman seuraa!!!
kiitos kun poikkesit
ja kaikkea hyvää päivääsi.Kiitän Sinua ja yritän noiden
tyttöjen opeista kiinnittää
enemmän huomiota kieliopin
virheisiin.
Mutta eiköhän niitä minulta
tule jatkossakin,
...mikä tässäkin lieneekin
olevan sellainen kiire,
ettei virheitään voisi paikkailla.
Ai että kultaa vuolemaan,
siis hilla suolle.
Kuinkahan sinne niitä on
tulollaan ja joudutko kuinka
pitkiä matkoja samoilemaan.
Hitsi- piru pitääkö niidenkin
sinne kiusaamaan tulla...ammu
haulikolla parveen,että olisi
ilmaa taas vapaasti hengittää.
Eikös siellä olis kiva naaras
ystävä paikallaan,niin voisitte
nauttia Lapin romantiikasta.
Hyvää Lapin lumoa Sinulle.
Hyvästit satuttavat aina
koskee, kirpaisee
niin kovasti riipaisee
pisto on terävä
sanat hyvästi jää
tuo kieli tikarin
satuttaa syvältä
jää verta vuotamaan
ja mieltä painamaan
mutta…
tuo tien päässä oleva auringon valo
auttaa, aukaisee uuden portin
saa sydämen jälleen
liekö korvaavan, mutta
kuitenkin
lepattamaan uudelleen!
Kyllä, uskoisin niin! Hyvän runon kirjoitit,
satuttava ja puhutteleva oli runosi teksti.- runo64-1
..mukava lukea palautettasi
ja sinä tunnut pääsevän keskelle runoani
mutta niin minäkin pääsen sinun runossasi
katsomaan kuin omin silmin sitä maisemaa
mitä kuvailet tai miten sen nyt sanoisi
mutta sen tiedän sanoa että paljon iloa
toit josta kiitän kuten vierailustakin
ja kaikkea kauniin hyvää päivääsi toivotan.
- 'm-p'
olemmeko samanlaisen
sielun saaneet kun
niin tutulla tavalla
kaiken pohdit.
Kiitos sinulle runo-kotkalle ;)- runo64-1
..kuinka usein olen samaa pohtinut
itsekkin.
laitoin kerran postia sinulle
mutta se taisi mennä huisin nevadaan
-en tainut käsittää ihan oikein
sähkäriosoitettasi.
no minua odottavat nyt keltainen kulta
ja miljoonat pistävät ystävät
joten kiitän vierailustasi kultainen prinsessa
ja todella paljon kaikkea hyvää päivääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429