Tule peitokseni

Tule peitokseni
tänä yönä,Yönmusta.
Tule ja sulje minut syliisi.

Yö hehkuu lämpöäsi,
rakkaani...

Ja missä kohtaa
kosketamme toisiamme,
siinä pienet kipinät
lentelevät kesäyöhön.

Tule,
rakasta minua.
Levitä yllemme
hellyyden pehmeä harso.

Minä annan
sieluni sinulle.
Paljaana ja kokonaan.
Sinua varten
olen sen säästänyt.

Katso,
miten kirkkaana
se loistaa
pienten kipinöiden
joukossa.

Kirjoita nimesi
sen tyhjille sivuille.
Kirjoita;
minä olen sinun,
olen sinun,
sinun.

Tule.
Minä odotan.
Siellä missä ennenkin.
Tulethan?

6

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      varmaan Yönmusta tulee näin kauniiden, hehkuvien
      ja koskettavien säkeidesi saattelemana luoksesi.
      Mutta rakkaus kuitenkin on se kantavin voima,
      kaikki aikuisethan sen jo tietää jos toki nuorem-
      matkin.

      Aivan ihana runosi jälleen Hänelle.

    • Tästä-joka on lämmin ja kiehtova
      sanojen juonteet,niin
      lyhyempänä saattaisi olla
      vielä iskevämpi
      - ainekset ovat mielestäni
      hyvät.
      Sillä itse myös teen liian
      pitkää,jota pitäisi
      tiivistää,jostain syystä
      ei vain halua.

      Kevyttä,kaunista ilman
      tunteiden paatosta,
      (joissain sitäkin kaivataan)
      kesän hehkuun ja
      aikaan sopivan helpon
      omaksuvaa luettavaa.

      • kuka pyytää
        minua tiivistämään!
        eikös ole jo tiivistä
        muutenkin=).
        tämä edustaa
        toisenlaista tyyliä.
        toki silti aina on
        parantamisen varaa...


      • jääneito kirjoitti:

        kuka pyytää
        minua tiivistämään!
        eikös ole jo tiivistä
        muutenkin=).
        tämä edustaa
        toisenlaista tyyliä.
        toki silti aina on
        parantamisen varaa...

        Minä Dolan tässä joka tuollaisia
        latelee tiivistämisestä.
        Sillä minäkin ruukaan
        tehdä pitempää,jossa
        ehkä on varaa pikku
        tiivistämiseen.

        Jos ja kun pitää tietty
        määrä saada mahtumaan,niin
        ei sitä kovin mielellään
        karsi ainakaan heppoisin eväin.

        Aikoinani sain palautteita
        kriitikoilta-loukkaannuin-jopa,
        mutta en enään.
        Silla aika ja pieni hiljaisuus
        tässä harratuksessa teki hyvää.
        Avautui silmät kuin mielikin
        eräille asioille,joista olen
        nyt - Kiitollinen.

        Tiedän ja olen kokenut sen
        tunteen kun laittaa itsestään
        paljonkin peliin ja sitten
        tulee - joku - joka
        ehdottaa muutoksia omaansa.
        Nyt tullaankin siihen josta
        olen täälläkin maininnut,että
        jos edes pikkuisen tietäisi

        - taustatekijöitä -
        helpottaisi,ainakin niitä
        jotka omia kommenttejaan
        uskaltavat antaa suitsutuksen
        sijasta tai ohessa.

        Hyvä- kun vastasit ja tee niin
        vastedeskin,sillä pidän
        Sinun teksteistäsi täällä.

        Kaikkea hyvää Päivääsi. HEI.


      • dolan kirjoitti:

        Minä Dolan tässä joka tuollaisia
        latelee tiivistämisestä.
        Sillä minäkin ruukaan
        tehdä pitempää,jossa
        ehkä on varaa pikku
        tiivistämiseen.

        Jos ja kun pitää tietty
        määrä saada mahtumaan,niin
        ei sitä kovin mielellään
        karsi ainakaan heppoisin eväin.

        Aikoinani sain palautteita
        kriitikoilta-loukkaannuin-jopa,
        mutta en enään.
        Silla aika ja pieni hiljaisuus
        tässä harratuksessa teki hyvää.
        Avautui silmät kuin mielikin
        eräille asioille,joista olen
        nyt - Kiitollinen.

        Tiedän ja olen kokenut sen
        tunteen kun laittaa itsestään
        paljonkin peliin ja sitten
        tulee - joku - joka
        ehdottaa muutoksia omaansa.
        Nyt tullaankin siihen josta
        olen täälläkin maininnut,että
        jos edes pikkuisen tietäisi

        - taustatekijöitä -
        helpottaisi,ainakin niitä
        jotka omia kommenttejaan
        uskaltavat antaa suitsutuksen
        sijasta tai ohessa.

        Hyvä- kun vastasit ja tee niin
        vastedeskin,sillä pidän
        Sinun teksteistäsi täällä.

        Kaikkea hyvää Päivääsi. HEI.

        arvostelu on ihan paikallaan.
        täällä on niitäkin,joista on
        vaan kiva loukata toisia.
        olet varmaan huomannutkin.
        luultavasti eivät itse
        runoile ollenkaan.
        jätän sellaiset kommentit
        omaan arvoonsa.


      • jääneito kirjoitti:

        arvostelu on ihan paikallaan.
        täällä on niitäkin,joista on
        vaan kiva loukata toisia.
        olet varmaan huomannutkin.
        luultavasti eivät itse
        runoile ollenkaan.
        jätän sellaiset kommentit
        omaan arvoonsa.

        Juuri tästä ollaan tänäänkin
        kirjoitettu,sillä toisinaan
        niitä tännekin eksyy
        näyttäytymään omaa
        -keskinkertaisuutta.

        Ehkä eivät osaa,pysty tai
        ovat kade,mutta sellaiset
        ovat väärällä palstalla,
        jos tulevat tänne osoittamaan
        heikkoa itsetuntoaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe