Tule peitokseni
tänä yönä,Yönmusta.
Tule ja sulje minut syliisi.
Yö hehkuu lämpöäsi,
rakkaani...
Ja missä kohtaa
kosketamme toisiamme,
siinä pienet kipinät
lentelevät kesäyöhön.
Tule,
rakasta minua.
Levitä yllemme
hellyyden pehmeä harso.
Minä annan
sieluni sinulle.
Paljaana ja kokonaan.
Sinua varten
olen sen säästänyt.
Katso,
miten kirkkaana
se loistaa
pienten kipinöiden
joukossa.
Kirjoita nimesi
sen tyhjille sivuille.
Kirjoita;
minä olen sinun,
olen sinun,
sinun.
Tule.
Minä odotan.
Siellä missä ennenkin.
Tulethan?
Tule peitokseni
6
219
Vastaukset
- lindalinda1
varmaan Yönmusta tulee näin kauniiden, hehkuvien
ja koskettavien säkeidesi saattelemana luoksesi.
Mutta rakkaus kuitenkin on se kantavin voima,
kaikki aikuisethan sen jo tietää jos toki nuorem-
matkin.
Aivan ihana runosi jälleen Hänelle. Tästä-joka on lämmin ja kiehtova
sanojen juonteet,niin
lyhyempänä saattaisi olla
vielä iskevämpi
- ainekset ovat mielestäni
hyvät.
Sillä itse myös teen liian
pitkää,jota pitäisi
tiivistää,jostain syystä
ei vain halua.
Kevyttä,kaunista ilman
tunteiden paatosta,
(joissain sitäkin kaivataan)
kesän hehkuun ja
aikaan sopivan helpon
omaksuvaa luettavaa.kuka pyytää
minua tiivistämään!
eikös ole jo tiivistä
muutenkin=).
tämä edustaa
toisenlaista tyyliä.
toki silti aina on
parantamisen varaa...jääneito kirjoitti:
kuka pyytää
minua tiivistämään!
eikös ole jo tiivistä
muutenkin=).
tämä edustaa
toisenlaista tyyliä.
toki silti aina on
parantamisen varaa...Minä Dolan tässä joka tuollaisia
latelee tiivistämisestä.
Sillä minäkin ruukaan
tehdä pitempää,jossa
ehkä on varaa pikku
tiivistämiseen.
Jos ja kun pitää tietty
määrä saada mahtumaan,niin
ei sitä kovin mielellään
karsi ainakaan heppoisin eväin.
Aikoinani sain palautteita
kriitikoilta-loukkaannuin-jopa,
mutta en enään.
Silla aika ja pieni hiljaisuus
tässä harratuksessa teki hyvää.
Avautui silmät kuin mielikin
eräille asioille,joista olen
nyt - Kiitollinen.
Tiedän ja olen kokenut sen
tunteen kun laittaa itsestään
paljonkin peliin ja sitten
tulee - joku - joka
ehdottaa muutoksia omaansa.
Nyt tullaankin siihen josta
olen täälläkin maininnut,että
jos edes pikkuisen tietäisi
- taustatekijöitä -
helpottaisi,ainakin niitä
jotka omia kommenttejaan
uskaltavat antaa suitsutuksen
sijasta tai ohessa.
Hyvä- kun vastasit ja tee niin
vastedeskin,sillä pidän
Sinun teksteistäsi täällä.
Kaikkea hyvää Päivääsi. HEI.dolan kirjoitti:
Minä Dolan tässä joka tuollaisia
latelee tiivistämisestä.
Sillä minäkin ruukaan
tehdä pitempää,jossa
ehkä on varaa pikku
tiivistämiseen.
Jos ja kun pitää tietty
määrä saada mahtumaan,niin
ei sitä kovin mielellään
karsi ainakaan heppoisin eväin.
Aikoinani sain palautteita
kriitikoilta-loukkaannuin-jopa,
mutta en enään.
Silla aika ja pieni hiljaisuus
tässä harratuksessa teki hyvää.
Avautui silmät kuin mielikin
eräille asioille,joista olen
nyt - Kiitollinen.
Tiedän ja olen kokenut sen
tunteen kun laittaa itsestään
paljonkin peliin ja sitten
tulee - joku - joka
ehdottaa muutoksia omaansa.
Nyt tullaankin siihen josta
olen täälläkin maininnut,että
jos edes pikkuisen tietäisi
- taustatekijöitä -
helpottaisi,ainakin niitä
jotka omia kommenttejaan
uskaltavat antaa suitsutuksen
sijasta tai ohessa.
Hyvä- kun vastasit ja tee niin
vastedeskin,sillä pidän
Sinun teksteistäsi täällä.
Kaikkea hyvää Päivääsi. HEI.arvostelu on ihan paikallaan.
täällä on niitäkin,joista on
vaan kiva loukata toisia.
olet varmaan huomannutkin.
luultavasti eivät itse
runoile ollenkaan.
jätän sellaiset kommentit
omaan arvoonsa.jääneito kirjoitti:
arvostelu on ihan paikallaan.
täällä on niitäkin,joista on
vaan kiva loukata toisia.
olet varmaan huomannutkin.
luultavasti eivät itse
runoile ollenkaan.
jätän sellaiset kommentit
omaan arvoonsa.Juuri tästä ollaan tänäänkin
kirjoitettu,sillä toisinaan
niitä tännekin eksyy
näyttäytymään omaa
-keskinkertaisuutta.
Ehkä eivät osaa,pysty tai
ovat kade,mutta sellaiset
ovat väärällä palstalla,
jos tulevat tänne osoittamaan
heikkoa itsetuntoaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394
