Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Voi usein käydä niin ,että saan
    ehkä paremmin - vasta runoista
    kiinni...tai sitten ei aivan
    osu kohdalleen-Oma aloite.

Te kaikki saatte osanne SINUN
    kauniista sanoistasi---KIITOS
    teille kaikille,minä olen vain
    osa prosessia.

Voinen kai sanoa yli vuosikymmenen
    takaa,kun eräs kirjailija kriitikko
    vastasi..."että minulla olisi varaa
    jo siirtyä hyvinkin vaativien
    tekstien käsittelyyn"...

...mitä sitten ovatkaan,vaikka muutakin
    olen kirjoitellut...tähän olen
    vain jäänyt ns.koukkuun.

Sinun kuin muidenkin runot ovat
    ehkä ilmavampia,kevyempiä kuin minun.
    Parempiakin niiden "ilmavuuden" suhteen.

Toisaalta niitä pitää olla toisenlaisia
    kuin minun.
    Jokaisella pitäisi olla oma tapa/tyyli
    kirjoittaa-eikä tasapäistää; esim.kriitikkojen
    mieleen,kun otetaan Julkaisuja kustantamoille.

Olen oman tieni kulkija tässäkin,vaikka eräästä
    pitkästä tekstistäni tulisi jopa "uraa uurtava",
    jos todella paneutuisin siihen kaikella vakavuudella...itse aihe yli 30v.takaa,jota
    uusin n.15v. sitten.

KIITOS MARIN- joka olet täällä se 1 henk.joka
    sai minut ns.uudelleen syttymään näihin juttuihin.

Ystäv.Terv. Dolan