Vapaa kuvaus

Oman elämänsä runoilija nuoruudesta lähtien,kuten myös kirjallisuuden harrastaja elämän eri alueilta,ettei mikään siihen liittyvä saa olla vierasta - kirjoittajana/lukijana. Kirjoittaa eri palstoille runojen ohella tekstejä myös yht.kunn.asioista tarvittaessa ( tosin eri rekister. nimim.varustettuna),joka seuraa tiiviisti maailmanpolitiikkaa Suomen ohella. Pienikin voi olla suurta kaiken tämän nykyajan krääsän keskellä. Luontoarvoja & eläimiä kunnioittava,joka omistaa empaattisen mutta myös kriittisenkin luonteen : Elämän perusarvoille. Asustaa "Nässyjärven Tarjanteen" että Treenkin läheisyydessä viihtyvä keski-ikäinen mies. Eila Pienimäki : ----- ---- --- Tänä yönä räjähtävät pilvet kuu valuu ikkunasta sisään Raskaat kulissit jotka jo seitsemän kertaa tuhosin murskautuvat lopullisesti. ,,,,,, rakkauden valo poistakoon polultasi varjot. Hellyyden siivet sinua suojelkoot, lämmöllä ... E.P Säh post os: [email protected] Suosikkibändit/artistit: ....niin kotim.ja ulkol.... lähes kaikkiruokainen - vanhempaa kuin uutta. Suosikkileffat: lähes kaikkiruokainen. Lempikirjat: erilaisiin tietoihin liittyvät kirjat ..runous..ymv.kirjoja. Vapaa-aikanani: kevyen liikunnalliset että erilaiset henkiset harrasteet. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: runo kuin keskustelupalstat. Katson tv:stä mieluiten: lähes kaikkiruokainen. Kotieläimet: lemmikki...koira. En pidä: /- pahansuopaisuudesta, ilkeydestä. Parhaat matkakohteet: Suomi, (Karjala)Baltian maat Ruoka & juoma: Tavalliset terveelliset koti ruuat/-juomat.Juhlaan miedot viinit, oluet kuin siiderit. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

284

Kommenttia

7140

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Luin tämän vasta yöllä ja nyt yritän tähän vastata parhaan kykyni mukaan omalta kohdaltani.

Minulla on mennyt jo pitemmän aikaan etten ole niin tiiviisti seurannut että mitä mahdollisesti
    taustalla tapahtuu,sillä lähinnä olen lukenut runoja ja omia kommentointiani ja niitäkin ns.tavallista vähemmän aiempiini verrattuna mutta ehkä nyt vasta ikäänkuin hivenen tiiviimmin ehkä olen alkanut seuraamaan uudelleen.
    Mutta kuitenkin olen huomannut täällä ollessani ja kuin eräissä postissani olen saanut tuosta lukea että poistoja on tapahtunut ties mistä syistä kuin myöskin että toiset ovat joutuneet häirityiksi.
    Ja tuollainen on todella tuomittavaa eikä pidä hyväksyä kuin myöskin että jos poistoja kerran tehdään ja kirjoittajan pyytäessä syytä niihin,niin kyllä siitä pitää saada tieto : - että mistä syystä !

Kyllä ehdottomasti saa ja pitääkin kuin myös osaltaan on toivottavaa että niin runojen kuin kommentoimisen lisäksi voi jotain muutakin kevyttä tekstiä laittaa,joka mukavalla tavalla piristää yhteistä kanssakäymistä niin kirjoittajien että kommentoijienkin välillä,sillä en todellakaan voisi ajatella - että kaiken pitäisi olla niin virallista kuin jäykkää toimintaa.
    Lisänä myös että hivenen syvällisempääkin kirjoittaa jos runo ja tai kommentoiminen sitä tarvittaessa vaatii että itse sitä haluaa mutta tietenkin molemminpuolin vapaaehtoisesti - Toista Todella Kunnioittaen - sillä koskaan ei tiedä kuinka vaikeaa toisella voi olla - Hyviin tapoihin ja Sivistykseen kuuluu Ehdottomasti : Tukeminen henkisellä tasolla...näin minä tämän koen !

Poistot hyväksyn vain jos tuottaa toiselle tarpeetonta mielipahaa kuin loukkaavaa käytöstä mikä ei kuulu hyvään sivistystoimintaan mutta kritiikit asiallisesti perusteltuina pitää kuitenkin kestää niin kirjoittajan kuin kommentoijankin,jotka perustuvat asialliseen keskusteluihin eikä ainoastaan loukkaavin tarkoitusperiin.
    Omalta kohdaltani en ole poistoja huomannut ja varmaankin olisin ne huomannut jos jotain tarpeellista/-tärkeää olisi poistettu asiallisella tekstilläni mutta sanansäilääkin osaan tarvittaessa käyttää jos näen siihen todellista tarvetta.
    Ja tuohon viittaankin kun sanoin parkkiintumisesta,sillä tarkoitin ainoastaan omaa nahkaani en muiden mutta tottakai olen ja ajattelen kaikkia kirjoittajia kuin heidän puoltaankin jos kokevat että ovat joutuneet kaltoin kohdelluksi - sitä en minäkään hyväksy millään tavoin !

Todella ikävää jos tuollaista vielä tapahtuu ja sitä varmaankin tapahtuu täällä edelleenkin - tuota häiriköintiä kuin tarpeettomiakin poistoja - mitkä ovat hyväntahdon vastaisia.
    Mielessäni miettinytkin että miten kuin millä tavoin kuin miksi sitten määrätyt henkilöt niitä saavat osakseen - mihin pohjautuvat - että määrätyt ärsyyntyvät niin pahoin että niitä saavat mutta ennenkaikkea kiusaajat saavat mennä itseensä aiheutetuista mielipahasta toisia kohtaan ja heidän olemisensa ei ole tämä - vaan aivan joku muu kaltaisiensa joukossa.

Jokaisen täällä olijan pitäjää tuntea oma vastuunsa toisista kuin itsestään, missä paljon on ihmisiä ikäänkuin koolla niin vaarassa on että ikävääkin aika-ajoin tapahtuu mutta jatkuvana on mitä raskaampaa seurata ellei kierrettä saada loppumaan heidän tahollaan ja mikä on niin vaikeaa omassa elämässä kuin harrastuksessaan - että pahaa oloa pitää jakaa kuin ketjuna ?

Kuin muutoinkin tämä palstakin on ollut eräin kohdin aneeminen ja jos tätä vielä edm.tavoin vaikeutetaan niin hyvän hengen luominen on mahdoton tehtävä,vai onko niin että tuo onkin syy,että yritetään sitä luoda väleissämme joka sitten lyökin takaisin kasvoillemme...eräällä tavoin sanottuna - kuppikuntia/sisäsiittoa - sillä sitäkin täällä on puhuttu...totta vai ei ...minultakin kysytty joskus että missä raja kulkee.
    Eikä siinä mitään pahaa ole kun ei vain ketään ehdoin tahdon silmätikuksi oteta eikä häiriköidä toisia kohtaan,sillä jokainen pitää siitä mitä itse kokee kuin pitääkin ja vielä sekin ettei monia edes huomioida hyvistä kirjoituksista huolimatta mutta se ei välttämättä tarkoita että teksti ei ns.kelpaa - Kun kuitenkin aika on niin rajallista - minäkin mielelläni vastaisin monille mitä ei juuri kommentoida mutta siitäkin voidaan ottaa herneitä nenään että yrittää vain ns.kosia...nyt vähän tarkoituksella kärjistin mutta totta ehkä toinen puoli - Aika asettaa rajat !

Asiattomuudet pois mutta hyvää tarkoittavat tekstit - huom: Ilman tarpeetonta poistoa -ja lopuksi - Tukeminen on hyvinkin tärkeää meille jokaiselle - Kiitos !

Kaikille oikein Hyvää jo alkanutta Aurinkoista viikkoa !

Dolan
  2. Huomenia -

vastaanpa tuohon jo minkä totesitkin
    -vanhalta kansalta-kuultua että kun on
    kesät talvet sama pää,niin teettää
    kaikenlaista tai jarraa paikallaan
    ...rallitermia käyttäen - kirraa.

Kuules -

nyt tulee valoa suoraan taivaalta
    ja ihan luomuna...no ellei saasteita
    ole päässyt mukaan mutta pyhäillään
    edelleenkin...taikka ottaa näistä