Olit unieni kangastus
aina ulottuvilla
ja hetkessä poissa
ja minä onneton ikävissä
kunnes kerran -
kaikki oli todellista
istuimme ruohikossa
alla valkean tammen
paisteessa auringon
sanoit -
jotain mieleen painuvaa
merkityksellistä
ihanaa, ihmeellistä
ainutlaatuista
syliisi painauduin
hetkeemme unohduin
ja silloin -
vihdoin uskaltauduin
itselleni kertomaan
- olet sydämeni tunne tulisin
sinusta löysin
helmen välkkyvän - simpukan -
Unieni kangastus
12
294
Vastaukset
- *laudi*
Mieleeni tämä musiikkivideo heti..
vaikka siinä ei simpukasta mainitakkaan :(
runosi tukitsisin kuitenki
kauniiksi ja lämpimäksi :)..
kuten muutki runosi
rauhallista ja lämpöistä
pyhäiltaa kotiisi
sinulle
kera kynttiläin :))
http://www.youtube.com/watch?v=Hw0RD8WoPJwVoi kiitos laudi, kauniista palautteestasi
ja ihanasta Unten erämaa musiikkivideosta!
Aivan, tähän vuodenaikaan on hyvä toivottaa ihanaa
iltaa kera kynttilöin, lämmön ja niiden tuoksuin. :)
- tuonpuolein. (ei kir
Materia on
silloinkin
niin tunteellista
tehty
sentimentaalista
me kaksi vain
sitoutuminen
salaisuudet maailmanKiitos runostasi, runon kauniista ajatuksesta,
kahden kohtaamisesta ja toisiinsa sitoutumisesta.
- *MURUKULTA*
Herkän kaunista tekstisi ,johon oli hienoa hetkeksi unohtua! :)
Kiitos Dii_ ja mukvaa sunnuntaita sinne sinulle!
ps. kone antoi sekin täyden 10! :]Ihanaa jos pystyit hetkeksi unohtumaan runoni tuntoihin,
mitä muuta runon kirjoittaja voisi enää toivoa, vaikka ei
runo aina niin ihmeellinen olisikaan. :)
Kangastus kuin unikin tuon mielen ja alitajunnan
jättiläinen mitä hereillä ollessaan kokee että miten
sitä mahdollisesti muovaa kun kehomme ikäänkuin
nukkuu piilossaan ... ja se tapa ... miten herättää
tai muutoin herättyämme muistamme...
tämän monesti itse kokenut
ja mistä kun ei haluaisi herätä
vaan mennä sinne takaisin
ennenkuin mielemme silmineen
avautuvat.
Joku voi sanoa - että mitä hömppää - kun
itse eivät ymmärrä tutkia syvimpiä tuntoja
elämän varrella.
Ehkä joku meissä on kuin simpukkaan
kätkeytyen välkkyvä helmi...jotenkin
kadoksissa - odottaa aukaisemistaan.
Tämä nyt tuli runostasi päällimmäisenä
mieleeni Sinulle kertomaan.
- Voi Hyvin -Unet ovat usein uskomattomia erikoisuudellaan
ja useimmiten ne muistaa heti herättyään, mutta
ei enää myöhemmin, niin ainakin minulle on käynyt
monen monta kertaa.
Sekin on totta, että joskus näkee niin mieluisaa unta,
että siitä ei haluaisi herätä, vaan vaipua vielä hetkeksi
unen lumoihin, vaikka tietäisikin sen olevan vain unta. :)
Tuokin oli hyvin sanottu Sinulta...
"Ehkä joku meissä on kuin simpukkaan
kätkeytyen välkkyvä helmi...jotenkin
kadoksissa - odottaa aukaisemistaan."
niinkin saattaa olla, että helmeä ei välttämättä heti löydä,
mutta kun löytää, sitä osaa arvostaa ja on sitäkin onnellisempi.
- Minanoita
Ihana löytö joka välkkyy
kauas tulevaisuuteen, siitä ainutkertaisesta
hetkestä jolloin kaikki alkoi...
Syssysunnuntaita sinulle Diina=))Helmen löytyminen on mahtava asia,
kenen kohdalle se sitten sattuukaan
ja runoja on ihana kirjoittaa, koska
runoissa kaikki on mahdollista. :)
Kiitos Minanoita, kaunista ihanaa syksyä myös sinulle toivon.
-olet sydämeni tunne tulisin
sinusta löysin
helmen välkkyvän-simpukan-
Voiko rakastamastaan ihmisestä
kauniimmin sanoa ?
Tätä lukee mielellään.
Kiitos Diinaliin.Voi kiitos halausm, mieltä lämmittävistä sanoistasi,
vaikka runo ei niin ihmeellinen olisikaan, vierailusi
on kuitenkin aina yhtä ihmeellisen ihana asia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
