Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
noora.pylkkanen
profiilit
noora.pylkkanen
noora.pylkkanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kokeilin useamman kerran peräkkäin syöttää samasta rinnasta mutta ruokailu tahti ei päätä huimaa 2-4h väli eikä useammin ole suostunut syömään.
Maitoa ei oikeastaan taida suihkuta varsinaisesti mutta runsasta herumista, sanoisin. Seuraavaksi yritän vähän lypsää ylimääräisiä pois jos siitä o
lisi apua. Makuulla olen imettänyt kun istuma-asennossa totesin tilanteen pahenevan entisestään.
Eikun kokeilemaan!
08.08.2012 22:10
37+0 Lima tulppa ilmeisesti irtosi ja neuvolassa käynnillä sanoivat et 10 päivän sisällä tulee. 37+3 aamulla lapsivedet meni ja alkoi tasaisesti supistukset. 4 tuntia myöhemmin sairaalaan ja illalla nyytti kainalossa.
08.12.2011 09:04
Minun esikoiseni oli yllätys joka pisti suhteen rippeet sekaisin sen siliän tien. Ikinä en ole katunut päätöstäni jatkaa raskautta ja lapsen synnyttyä suhteemme syventyi ihan eri tavalla, kumpikin kasvoimme.
Onnea odotukselle !
08.12.2011 08:50
Odotus jatkuu.. nyt olisi omien laskujen mukaan vasta 5+5, kait... Ja pahoinvointia ollut ajoittain. Pikkujoulu aika kuumimmillaan mikä tekee tästä salassa pitämisestä haasteellisinta, ensimmäiset viikonlopun yli kestävät suku pippalot tällä viikolla. Tosin myös korvatulehdukseen sain antibiootin et hyvä syy tosin vähän kevyt olla ottamatta. Kun olisi edes varmuus ettei ole tuulimuna tai kohdun ulkoinen tai mikään muu epämääräinen. Huomaako tälläiset jostain itse?
07.12.2011 11:18
Sinun oikeutesi on päättää keskeytystä, ja voin kokemuksella sanoo että yksinkin pärjää.Olisin katunut aikoinaan jos olisin keskeytyksen tehnyt miehen toiveiden mukaisesti.
Voisin kuvitella hätäännyksen olevan ohi menevää, eikä hän lasta hylkäisi kun kerta aikanaan myös itse sellaista haaveillut.
T. 3-vuotiaan pojan opiskeleva yh-äiti
30.11.2011 10:12
Se on mielestäni ärsyttävää toistoa, mutta ei siinä kuitenkaan tapella niinkuin joissain ohjelmissa. Harmitonta. Meidän kohta 4 vuotias saa katsoa sitä jos haluaa ja on itse asiassa jonkin verran katsonut kun siinä muiden lastenohjelmien seassa tulee..
30.11.2011 08:10
1 / 1