Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23380
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksei tässä ketjussa lainkaan edes yritetä käydä minun kimppuuni.
Tunnen itseni taas aivan osattomaksi tästä suosiosta.
09.05.2026 20:34
Älykkyyden testaaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin sen havaitseminen.
Lisäksi alkujaan noiden testien tarkoituksena oli löytää älyn puutetta.
09.05.2026 20:31
Ainut todellinen pituus on mitattavissa viikon flunssan jälkeen, eli kun selkäranka on venynyt makuun takia todelliseen mittaansa.
(ero voi olla yllättävän suuri)
09.05.2026 20:16
Ei meillä ole toistemme puhelinnumeroita.
(ja tunnetusti häiriköimme kaikki mahdolliset kokoukset)
((itse lisäksi syön kaikki näkemäni kampaviinerit))
:)
09.05.2026 20:13
((noh, pyykkikone on sentään ollut ahkera ja olin äidilläni taas kuskina))
07.05.2026 19:21
((((hiukan tehoton=käytännössä en ole viimepäivinä saanut juuri mitään aikaan))))
07.05.2026 18:55
Olisi paljon tehtävää, mutta olen hiukan tehoton.
Transit on vielä tarkemmin tarkastamatta, sillä lähistöllä ei ole missään sopiva testilaitetta, eli pitää käyttää Fordin omassa huollossa (eikä sitä ole vielä ehtinyt viedä sinne asti).
(("huoleton on hevoseton poika"))
07.05.2026 18:51
Metrolinja olisi ollut paljon järkevämpi investointi ja vaikkapa erillinen vaunu polkupyörällisille, jos niitä on pakko massoittain saada mukaan
07.05.2026 18:11
Minusta pelkkä nuhtelu ei riitä, vaan pitäisi olla myös taloudellinen vastuu.
Esimerkiksi se uusi ratikka-/pyöräilysilta ei ikinä muutu kannattavaksi investoinniksi.
(mutta maan tapa on, ettei yleensä tule edes poliittista takapakkia)
((ja sitäkin ihmettelen, ettei metron automatisointi onnistunut, vaikka maailmalla niitä kuitenkin on, eikä täällä systeemi mitenkään erityisesti poikkea jo niistä aiemmin toteutetuista))
(((itse kärsin jatkossa eräistä pysäköintijärjestelyistä, joita kukaan paikallinen ei halunnut, mutta kaupunki silti päätti toteutaa)))
07.05.2026 17:47
((korkeintaan ratikka))
;)
07.05.2026 17:41
Jostain syystä päättäjiksi tunkee enimmäkseen juuri tuota tyyppiä olevia ja ilmeisesti järkevät eivät kestä jatkuvaa järjettömyyttä ja siirtyvät muihin hommiin.
(kaupungin tiivistäminen on ilmeisesta vihreillä sama taktiika kuin Vantaalla 70-luvulla, jossa vasemmistopiirit päättivät hankkia ankean kaupunkirakentamisen avulla lisää kannattajia (päätökset on kuulemma suoraan luettavissa sen aikaisista kokouspöytäkirjoista)).
(((itsekin tunnen erään, joka haluaa kaikkialle päättämään yhteistä asioista, mutta kyvykkyys on melko matala -- ihmeesti kuitenkin on sekalaisissa paikoissa mukana)))
07.05.2026 17:07
(se on skuru)
07.05.2026 16:59
Ne kansallisteatterin takana viihtyvät pulit siirtyvät sille uudelle puistoalueelle ja tuovat kansainvälistä tunnelmaa, silä pulien väri on vaihtunut.
(mihin lie joutuneet ne teatterintakuiset alkuperäiset kotimaistaustaiset pulit, sillä niitä ei ole näkynyt enää vuosiin)
07.05.2026 16:59
Johtuu väestön sekoittumisesta.
Eurooppalaistaustaiset naiset suurennuttavat huuliaa, rintojaan ja takamuksiaan.
Afrikkalaistaustaiset suoristuttavat hiuksiaan ja vaalentavat ihoaan.
Jostain syystä pyrkivät keskiarvoon.
07.05.2026 00:24
Jossain vaiheessa muodissa oli se maksamakkaran värinen huulipuna.
Se näytti jokaisella siihen sortuneella typerältä.
07.05.2026 00:22
((minä en ole ikinä ollut missään trendissä mukana))
(((en edes osaisi)))
07.05.2026 00:19
En varsinaisesti ihmetellyt meikkausta, paitsi sen yhden kaupassa töissä olleen, joka ilmeisesti sai meikkinsä runsaalla henkilökunta-alennuksella ja pinnoitti sitten naamansa kunnolla pakkeliin. Vuosien varrella tyylinsä ei edes näyttänyt muuttuvan.
07.05.2026 00:19
Minä ihmettelin nuorison toilailuita jo silloin kun en vielä itse ollut nuorisoa ja sama jatkuu edelleen.
(ja se on laajentunut kaikenikäisten toilailuihin)
((ja ihmeteltävä on lisääntynyt, sillä marginaalisetkin ilmiöt ovat nykyään näkyvissä))
06.05.2026 23:04
Minä joskus muinoin teininä tuurasin tilapäisesti uimahallin kassaa ja silloin oli joskus käytävä myös sillä puolella.
Ei aiheuttanut mitään reaktioita niissä puolipukeisissa.
(eikä ollut verhoja, vaan ihan samanlaisia olivat molemmat puolet)
06.05.2026 22:10
Vihreä tee ja suklaa toimivat melko hyvin.
Liikuntaa pitäisi lisätä.
06.05.2026 22:04
12 / 1169