Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Liian vähän tilaa, joten ei ole optimaalinen ratkaisu.
(lisäksi varastossa on yksi maasturi, joka vastaa tuota (museorekisteröin sen jossain vaiheessa))
19.04.2026 19:43
Näköjään toistan sanoja.
(pitkä ja raskas päivä)
18.04.2026 20:27
Asiallisuutta uhkuvan olemuksesi menetys olisi palstalle suuri menetys, joten suosittelen harkitsemaan asiaa myöhemmin uudelleen.
18.04.2026 20:25
Kyllä se on varovaisesti suuntaani, mutta hiukan olin turhautuneisuutta havaitsevinani, kun joutuikin etsimään kuljetusta muualta.
(on se ihan sovussa aina, sillä siitä olisi sille suurta haittaa, jos hermostuisin)
(mutta on totta, etten itse ärsyynny mitenkään helposti)
18.04.2026 20:12
Meillä on ollut noita toisinaan ja olen joskus saanut myös kuvan.
(salama kykenee pysäyttämään siipien liikkeen ja niiden kuviointi tulee näkyviin)
((tosin ne aina pelästyvät salamaa ja lähtevät karkuun))
18.04.2026 19:15
Noh, sitä kahdesti soittanutta taitaa jo hiukan ärsyttää, sillä olen ollut silloin kun on soittanut, juuri ihan muualla kuin hänen kuljetettavat tavaransa olivat, eli en ole tuonut tullessani, enkä vienyt mennessäni.
:)
18.04.2026 19:12
Olisi pitänyt hankkia uudempi jo aikoja sitten, sillä jatkuvasti olisi ollut jotain kuskattavaa, mutta on ollut kaikenlaista muuta hoidettavaa, joten hankintaprojekti eteni vasta kun oli pakko (olisi kyllä edennyt aiemminkin, jos olisi sattumalta tullut sopiva kohde vastaan, mutta ei tullut).
((siis se vanha on niin iäkäs, ettei sillä uskalla lähteä pidemmille reissuille, mutta yllättäen sille on ehkä jo ostaja))
Tosin asiassa on myös ongelmia, sillä kesäkuussa on kaverin tyttären muuttokuorman siirtoa ja toinen kaveri on soittanut jo kahdesti, että missä juuri silloin olen ja että mahtuuko tavaraa kyytiin.
18.04.2026 17:09
Ei vielä perillä, vaan lastauspaikalla olemme vasta.
Auto on nyt aivan täynnä ja samoin peräkärry.
Huomenna lähtö aikaisin ja 11 tunnin ajon jälkeen vasta takaisin kotona.
Kohta apulaisen kanssa kylille pitsalle.
(pieni haaveri myös, sillä apulainen iski kehräsluunsa lainakuormaajan rappuseen ja nyt nilkka on turvoksissa ja kipeä)
((sillä on nyt muovikassissa lunta ja se nilkan ympärillä))
18.04.2026 16:41
Ei huolta, sillä siinä on kuomu päällä (tosin ovat täällä hukanneet siitä lukon avaimen).
Ja tietenkään kärryn valot eivät toimi, mutta onneksi mukana on irtovalot, jotka tulevat magneeteilla takalaitaan.
Eikä kärryyn mahdu juuri mitään ja siksi suuremmat ja painavammat asiat ovat autossa sisällä (se Ford on siis Transit).
18.04.2026 14:29
Veikkaan, että en osaa kirjoittaa ihan niin pientä tekstiä kuin tuo osaisi lukea.
(kuorma alkaa olla kasassa, eli suurimmat jutut ovat kyydissä, mutta kaikkea pienempää tungetaan vielä mukaan)
((ja kyllä täältä lähtisi vielä sekalaista muutakin suurempaa, mutta ei mahdu mitenkään kyytiin, eli lähtevät romutukseen))
18.04.2026 14:14
Tuosta voisi kehittää komediafilmin, eli tyyppi, joka ei voi sietää oikeudenmukaisuutta.
18.04.2026 13:59
Meillä on nykyään näätiä ympäristössä ja oravapopulaatio on kadonnut (tai muuttanut pois).
18.04.2026 13:51
Kaikki on pelkkää teeskentelyä ja minussa on vain huonoja puolia.
(muistakaa nyt tuo)
18.04.2026 13:50
Vein sen kuistille ja siitä se lähti omille teilleen.
Jännä otus ja se heti hätääntyi tilanteesta, kun asetin juomalasin sen päälle siirtoa varten.
(sitten kartongin pala lasin alle ja otus kartongille)
Todennäköisesti se meni vielä kylmää säätä piiloon, sillä ei täällä vielä oikein elämää ulkona näy ja tuokin oli selvästi herännyt vain siksi, että sisällä oli lämmintä.
18.04.2026 13:49
Koska nukun kehnosti ja heräsin kesken unien.
Yritän kohta jatkaa, sillä uutiset on taas luettu.
18.04.2026 05:40
Hyvinkin tavanomainen pukeutuminen muuttuu välittömästi siveettömäksi, jos tulkitsija niin haluaa.
18.04.2026 05:06
Mutta parempihan se olisi, jos eksyisi sinun luoksesi, kuin että eksyisi kylmissään minne lienee metsiköihin.
17.04.2026 23:39
Ai niin, tekoäly suoritti lajimäärityksen, sillä tuo otus oli minulle outo
https://laji.fi/taxon/MX.70231
17.04.2026 23:23
Olet saattanut olla naistuijotuksen kohteena:
"miten tuo kehtaa tanssia noin julkeasti ja viläpä pukeutuneena noin siveettömästi, ja selvästi kerjää vain huomiota kaikilta miehiltä".
Ehdottomasti pitää kattavasti kieltää kaikenlainen tuijottelu.
17.04.2026 23:16
Tässä on myös täydellisesti jätetty huomioimatta negatiivisten tunteiden vallassa naisia tuijottavat naiset.
Ja miks on noin.
Minä vain kysyn (sanoi pätkä)
17.04.2026 22:54
16 / 1170