Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23427
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puh, olen huomattavan helpottunut, sillä tämähän alkoi jo kuulostaa sangen vaaralliselta tilanteelta.
31.01.2026 18:01
Avantouinnista on kuulemma joillekin apua fibromyalgiassa.
(nukkuminen auttaa minulla migreeniin, mutta sitten on taas vuorokausi kokonaan sekaisin)
31.01.2026 16:33
Kohtuullisesti nukuin, mutta en aivan tarpeeksi.
En ole syönyt terveellisesti (tänäänkään).
Pää on suorastaan melko hyvä.
Keskimääräisen stressaantunut, sillä pitisi saada yksi video säädettyä kuntoon ja tässä on lisäongelmana yksi ylimääräinen näkyvä asia taustalla ja yritän saada sitä häipymään kuvasta (onnistuu, mutta tulee pieniä häiriöitä kuvan laitaan).
Minähän olen täysin salattu ja mysteerinen, eikä missään tapauksessa voi olla mahdollista, että minut voisi tunnistaa vain tekstin perusteella, eli sinulla täytyy olla maagisia kykyjä ja tuo onnistuu pelkästään niiden avulla.
31.01.2026 16:32
Kokemukseni mukaan, noissa prosesseissa tuoksena on useimmiten surua ja pettymyksiä, ja prossessin hoitokin on pitkällinen ja monimutkainen rasitus.
31.01.2026 16:14
Ja arvatkaa mitä en taaskaan muistanut.
pöh
30.01.2026 13:59
Pitää olla kolmen valantehneeen todistajan allekirjoitukset sinkkuustodistuksessa ja vasta sitten se on riittävän uskottavaa.
30.01.2026 00:38
Ja minä valtavan painoni takia lähinnä kuulalta, joten tilannehan on minun osaltani jokseenkin arveluttava, sillä saattaisin löytää itseni mätkähtäneenä lähimpään hiekkakenttään.
30.01.2026 00:37
Tässä näytetään miten valmistetaan turvaruokaa:
https://www.youtube.com/watch?v=ZjDAPpIfZSg
(oma versioni poikkeaa tuosta paljon ja se on yhtäältä nopeampitekoinen, mutta toisaalta kuitenkin monimutkaisempi)
29.01.2026 22:53
Jee, olen ollut tehokas, sillä olen saanut byrokratiaa tyrkittyä eteenpäin, ohjeistanut poliitikkoja miten pitäisi toimia (ihan koko valtakuntaa koskevissa asioissa) ja juuri korjasin vielä yhden hiukan vuotavan vesijohdon.
29.01.2026 22:46
Hui kauhistus, vaikuttaa vakavalta touhulta ja varmaan siihen liittyy myös yltiösiistiä pukeutumista (ja minähän näytän Itä-Saksalaiselta hipiltä).
29.01.2026 22:40
Noh, kuka se myöntäjä sitten on?
29.01.2026 17:27
Vai kakkukahveille sitä ollaan pyrkimässä.
Erakoitusmisaste kuitenkin estää tuon.
(ympäristöön piilotettua kakkua, jo testatulla tavalla, saattaa joskus olla jaossa, mutta silloin pitää olla nopeasti asialla)
29.01.2026 16:12
Shaaleista?
29.01.2026 15:25
Shakaleista?
29.01.2026 15:25
Pöh ja puh, sillä pelkästään turvallisen vitsin varjolla tuollaisia suuntaani esitetään.
29.01.2026 14:45
Ehkä lausunto perustuu ajatukseen, että täällä olevat naiset olisivat poikkeuksetta valesinkkuja.
:)
29.01.2026 12:13
Mitä suurempi osa kansalaisista on maistereita, niin sitä kehnompi on keskimääräisen maisterin kyvykkyys ja päättäjien pitäisi ymmärtää tuo, vaikkei heillä olisikaan tilastotieteen opintoja suoritettuna.
(ja lisähuomiona: väitelleistä tutuistani vain pari on oikeasti kyvykkäitä ja ne loput ovat olleet lähinnä sitkeitä tuottamaan opintosuorituksia)
((ja vastaavasti sitten taas muutama todella kyvykäs ei ole edes aikonut väitellä ja se on tappio yliopistolaitokselle))
(((väittävät, että kun yliopistoproffat keskinkertaistuvat, niin hiukan omituiset tutkijatyypit eivät enää tule toimeen yliopistoilla, sillä heidän omituisuuttaan ei enää hyväksytä)))
29.01.2026 12:11
Kai nyt jo myönnät, että koko ajatuksesi perustui siihen, että olit täysin varma sen torjunnasta.
29.01.2026 11:04
Kai myönnät, että koko ajatuksesi perustui siihen, että olit täysin varma sen torjunnasta.
29.01.2026 11:03
Tänään pää on jo paljon parempi ja syytä ollakin, sillä juristi on saanut asioita hoidettua ja nyt pitää käydä papereita läpi ja tehdä niihin täydennyksiä ja korjauksia. Näissä on näköjään vielä paljon miettimistä, mutta onneksi aikarajaan on vielä monta viikkoa.
(Naapurini on jo iäkäs ihminen ja olisi tosiaan ollut hyvä jos olisivat pitäneet hänet osastolla, mutta tiloista ja henkilökunnasta on pulaa, joten sieltä laitetaan kaikki kotiin, jotka suinkin voidaan. Muutos hyvinvointialueisiin ei oikein johda hyvinvointiin)
29.01.2026 10:59
39 / 1172