buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23372
Olen todella
Pettynyt palstan riepottelukykyihin ja siksipä joudun haukkumaan itseni avuttomaksi vässykäksi. Lisäksi minulla on huono164Ai niin muuten
Sensorin toiminnasta voidaan helposti päätellä että hän harrastaa itse feikkausta. Mielenkiintoista.064Tämä
Aloitus on täysin mitäänsanomaton, harmahtavan ankea ja sen informaatiosisältö on laimean laiha. Tästä aloituksesta ei m164Urbanisoituminen ja sauna
Soneran mainoksen mies laittaa "saunan päälle" ja taustalla piipusta tulee savua. Vain sähkösaunan voi laittaa päälle ja1764Mansikkaleivokset !!!! ????
Ne ovat nykyään puolikokoisia ja tuplahintaisia. Vaadin tähän asiaan direktiiviä ja virkamiesvalvontaa.2664- 063
- 763
Ilmoitus
Tulin juuri keräämästä pähkinöitä omien puiden alta ja nyt juon valkoista teetä. (pähkinäpuita, eikä mitään pensaita)963Hassu juttu
Tulin ilmeisesti tänään saaneeksi läpi erään idean, jonka ansiosta helsinkiläisillä saattaa olla pian eräs palvelu ilona2563- 1363
Ärsyttävää
Jossain naapurissa laitetaan taas ruokaa. Jotain sipulijuttua pannulla. Rappukäytävästä tarkastaen, siinä on myös valkos863Napojen desinfiointi ?!?!?!
Nykyään tuo asia kuuluu olevan esillä, mutta kyllä ne navat voi desinfioida ihan käsidesillä, eikä siihen tarvita mitään163Pelissä häviminen
Peli korealaista vastaan loppui siihen, ettei se kestänyt sitä että häviää edes kerran. Hävisin kolme erää ja sitten muu862Kirjastohuoneen ikkunasta
Voi tänään tarkkailla uutta pihalintuamme. Maakotka on luuhannut pihassa jo viikon. Nyt sitä päätettiin ruokkia ettei nä2762- 062
Sensuroituna
Jatkan iseäni toistaen tähän: Huomautan kohteliaimmin, että kyseisen kaltainen toheluus on vaatinut vuosien ankaran har1662Exäni kamat
Nyt siellä on melko autiota ja tajuan miten vähän siellä on ollut minun tavaroitani. Siis lähes kaikki on nyt poissa. Jo662- 061
Hurjaa geenimanipulointia
Entistä nopeampia sotilaita tekeillä ja ihan kotimaassa: http://maps.google.fi/?ie=UTF8&hq=&hnear=Lappeenranta&ll=60.567061- 961