Peli korealaista vastaan loppui siihen, ettei se kestänyt sitä että häviää edes kerran.
Hävisin kolme erää ja sitten muutin pelityyliäni.
Nyt se olisi hävinnyt ja reilusti, mutta emme näköjään pelaa enää.
Harmi, sillä tyyppi on aika taitava.
Pelissä häviminen
8
62
Vastaukset
- pelinsäännöt
"Ei voi pelata, jos pelkää. Ei kääntää selkää, ei juosta pakoon saa, jos ehtii kävellen. Ei laskee rahojaan kun peli viel on kesken sillä laskun aika tulee jälkeen pelin viimeisen"...
- ole ole ole oleee
Name of the game. Its football.Soccer soccer soccer
- Kiinnostaa..
Mikä peli?
- Joo..
buddy-love kirjoitti:
Tätä olit ennenkin pelannut. Onko mitkään muut mieleesi? Shakki?
Joo.. kirjoitti:
Tätä olit ennenkin pelannut. Onko mitkään muut mieleesi? Shakki?
Joskus kauan sitten shakkia.
Kyllästyin siihen, sillä se on ihan liikaa erityyppisten standardialoitusten opettelua.
Nyt alan kyllästyä tähänkin, sillä korkeammilla tasoilla tässäkin on hiukan sitä samaa.
Tämä voisi olla seuraava:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Go
Lähinnä vaikutta sopivalta siksi, ettei tuota ole vielä kyetty laskemaan täydellisesti, eikä siis tietokone kykene sanomaan mikä on absoluuttisesti paras kulloinenkin siirto.buddy-love kirjoitti:
Joskus kauan sitten shakkia.
Kyllästyin siihen, sillä se on ihan liikaa erityyppisten standardialoitusten opettelua.
Nyt alan kyllästyä tähänkin, sillä korkeammilla tasoilla tässäkin on hiukan sitä samaa.
Tämä voisi olla seuraava:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Go
Lähinnä vaikutta sopivalta siksi, ettei tuota ole vielä kyetty laskemaan täydellisesti, eikä siis tietokone kykene sanomaan mikä on absoluuttisesti paras kulloinenkin siirto.Shakissa ärsytti myös se että opin sen alkujaan 1800-luvun säännöillä, joissa ohestalyönti ei vielä ollut sallittua, enkä oikein koskaan pitänyt sen käytöstä.
- Vielä...
buddy-love kirjoitti:
Mikä näissä peleissä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435
