Ne ovat nykyään puolikokoisia ja tuplahintaisia.
Vaadin tähän asiaan direktiiviä ja virkamiesvalvontaa.
Mansikkaleivokset !!!! ????
26
64
Vastaukset
- mitäs nyt...
Maxi-Tupla
Lidlissä 59c
Cittarissa 1,09€Se iso kauppa pitää maksaa jollakin ja hintahan on sivusekka, sillä asiakas kuulemma hakee ostoelämyksiä.
- mitäs nyt...
buddy-love kirjoitti:
Se iso kauppa pitää maksaa jollakin ja hintahan on sivusekka, sillä asiakas kuulemma hakee ostoelämyksiä.
Kyllä Lidlissäkin (tai sen takana) on oma elämyspuistonsa. JumaIauta, että torstaiaamuisin ihmiset ovat siellä ihan hulluina, kun uudet taloustavaratarjoukset saapuvat ja loppuvatkin saman päivän aikana.
mitäs nyt... kirjoitti:
Kyllä Lidlissäkin (tai sen takana) on oma elämyspuistonsa. JumaIauta, että torstaiaamuisin ihmiset ovat siellä ihan hulluina, kun uudet taloustavaratarjoukset saapuvat ja loppuvatkin saman päivän aikana.
Höh, missä noin?
Täällä ei ole näkynyt suurempia hulinoita.
Tosin harvemmin ajan siitä silloin ohi.- mitäs nyt...
buddy-love kirjoitti:
Höh, missä noin?
Täällä ei ole näkynyt suurempia hulinoita.
Tosin harvemmin ajan siitä silloin ohi.Ehkä sinun pitäisi alkaa vaklata Lidlejä torstaiaamuisin...?
Lisäksi Lisko urputtaa Bebeiden väärästä täytteestä.
eilen dokkaris näyttivät ku käärme saalisti yhren liskon ja veti sen poskeensa, pahaa teki katsoa ku raukka yritti piässä karkuun
monte24 kirjoitti:
eilen dokkaris näyttivät ku käärme saalisti yhren liskon ja veti sen poskeensa, pahaa teki katsoa ku raukka yritti piässä karkuun
Käärmeille pitää syöttää mansikkaleivoksia.
buddy-love kirjoitti:
Käärmeille pitää syöttää mansikkaleivoksia.
se tuijotti liskoparkaa pitkään enne ku se puras sitä, turhaan lisko pumppas ilmaa sisälleen näyttääkseen isommalta, turhaan se auko suutaan
monte24 kirjoitti:
se tuijotti liskoparkaa pitkään enne ku se puras sitä, turhaan lisko pumppas ilmaa sisälleen näyttääkseen isommalta, turhaan se auko suutaan
Mansikkaleivoksetkin yrittivät näyttää suuremmilta.
buddy-love kirjoitti:
Mansikkaleivoksetkin yrittivät näyttää suuremmilta.
varsinkin jos niihin pumppaa ilmaa 6 baaria
Pulla sen sijaan on ihan kohtuullista.
- kuka haluu
Minun korvapuustini paisuvat uunissa isoiksi.
kuka haluu kirjoitti:
Minun korvapuustini paisuvat uunissa isoiksi.
Itseasiassa jääkaapissa on maitorahkaa josta pitäisi tehdä piirakka.
(ostoleivonnaiset ovat luonnollisesti vain pikaiseen tarpeeseen ja kestävämpi ratkaisu on leipoa itse).
(äiti tekee parempaa pullaa kuin minä - ja se kyllä hiukan harmittaa)- kuka haluu
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa jääkaapissa on maitorahkaa josta pitäisi tehdä piirakka.
(ostoleivonnaiset ovat luonnollisesti vain pikaiseen tarpeeseen ja kestävämpi ratkaisu on leipoa itse).
(äiti tekee parempaa pullaa kuin minä - ja se kyllä hiukan harmittaa)Huono puoli on se, että ne itseleivotut pullat eivät säästy pakastimessa vaan niitä tulee naposteltua tuon tuostakin. No, eipähän tarvitse takkia silloin, kun muut tarvitsevat.
kuka haluu kirjoitti:
Huono puoli on se, että ne itseleivotut pullat eivät säästy pakastimessa vaan niitä tulee naposteltua tuon tuostakin. No, eipähän tarvitse takkia silloin, kun muut tarvitsevat.
Pitää sijoittaa pakastin hankalaan paikkaan, niin säilyminen paranee.
- kuka haluu
buddy-love kirjoitti:
Pitää sijoittaa pakastin hankalaan paikkaan, niin säilyminen paranee.
Ne ovat keittiön keskiössä käytävän molemmin puolin. Ei tarvitse, kuin nykäistä kahvasta ja siinä ovat herkut suun ulottuvilla.
kuka haluu kirjoitti:
Ne ovat keittiön keskiössä käytävän molemmin puolin. Ei tarvitse, kuin nykäistä kahvasta ja siinä ovat herkut suun ulottuvilla.
Entä jos pakkaa siihen päälle ison kerroksen kalapuikkoja tms.
- kuka haluu
buddy-love kirjoitti:
Entä jos pakkaa siihen päälle ison kerroksen kalapuikkoja tms.
En tiedä... minulla on kaksi kaappipakastinta.
- halsterix
Kaikki pitää nykyään tehdä itse. Ainoa tapa saada hinta/laatu-suhde kohdalleen.
Ja se maku:)Ja varsinkin hinta on paremmin kohdalla kun hakee aineet tukusta.
(tosin siellä ei ole kaikki lainkaan halpaa ja muutenkin sitä kuvitellaan turhan edulliseksi - siellä on uitenkin välillä hyviä tarjouksia)
- no kylä s-aatana
.
voisarvikin maksoi 1,50 juroa siwassa
.- mitäs nyt...
Lidlissä muistaakseni 39c. Monia erilaisia vastaleivottuja sarvia. Ei niin houkuta enää ykkösboonoilu.
mie en muute tykkää mansikka leivoksista, tul vaa mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471