buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23366
Mitä teen?
Tiskipöydänpesuaineeni on juotu !!!! Täällä ei myydä 80 prosenttista. Olen yleensä saanut sitä lahjaksi, mutta nyt var345Ja nyt voisimmekin
siirtyä tarkastelemaan ainutlaatuisen älyni terävimpiä ominaisuuksia. Itseasiassa olen niin älykäs, etten ole itse vielä545Televisiosta
Ei tule taaskaan mitään järkevää. Täällä olisi valtava määrä DVD-elokuvia, mutta jos katsoisin niitä, niin tuntisin olev1745Keräsin naapurin
kirsikkapuun alta siemeniä ja laitoin ne jääkaappiin kylmäkäsittelyyn. Ehkä itävät sitten kevättalvella (jos itävät, sil145Uusi bisnes
Idea vapaasti käytettävissänne ja valtava rahantulo on taattu. Amerikassa lemmikit ja niille tarjottavat palvelut ovat045Mainosidiootit
"Silmänalukset" ! ?? Kielellinen kehitys on mainosalalla kelvottomalla kehitysasteella.245- 344
Päivän pulla
Sockmannin Tuplatäytepulla: tässä on aika hyvä yhdistelmä, mutta tämä on hiukan liian pieni. Taikina on hiukan kuivanlai144Tyhjänpäiväisyyksien
nopeampaan käsittelyyn: http://www.spritzinc.com/# (Itseasiassa hyvä idea ja 600 sanaa minuutissa tuntuu helpolta) ((044- 1944
- 2944
- 1844
Mikähän siinä on,
että hölmöimmillä ja vähiten asioista perillä olevilla on suurin hinku päästä julkisuuteen. Usein ovat jopa radio"toimit1044Ihan liian helppoja
http://ap1.sestatic.net/app/issivistyssanat/#/game/wlissivistyssanat Lisäksi niiden sanavarasto on liian suppea, sillä144- 243
Keskustellaan minusta
Tällä palstalla on viime aikoina käsitelty aivan liian vähän koko paikan merkittävintä ilmiötä, eli minua. Muistakaa, et3243- 343
Pitäisiköhän tilannetta tuolla verrata tänne
http://nyt.fi/a1437443149299 (palsta jumittaa poikkeuksellisen pahasti)043Kunhan ihmettelen
Helsinki on taas selvästi tyhmempi paikka. Reissulla kiinnitin huomiota siihen, että naapurin ovessa on taas kaksi nimeä543Röntgen-lasit
https://www.youtube.com/watch?v=ujrva0tiTqc Kentän tulee sisältää muutakin kuin linkkejä.443