Keskustellaan minusta

Tällä palstalla on viime aikoina käsitelty aivan liian vähän koko paikan merkittävintä ilmiötä, eli minua.
Muistakaa, että Galaktisille Sankareille kuuluu jakaa palstanäkyvyyttä jatkuvasti ja kaikissa muodoissaan.

Voisitte myös piirrellä minusta edustavia kuvia ja lähettää niitä tänne.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niilo Pielinen on ranskalainen toimittaja, jonka elämän tarkoitus on saada ymmälleen maailma. Esim. pieni kitaran tapainen soitin, mikä saa kuuset tiputtamaan havunsa. Suurempi kielisoitin, mikä saa aikaan maavyörymiä.
      Auton turvatyynyt, mitkä räjähtäessä saa auton kiihtymään nollasta sataan alta 0,5 sek.
      Huoneen maalaus onnistoo "Dynamiittia maalipurkkiin" tyylillä.

      Olemme siis riemuissamme, kun Niilo Pielinen on saapunut salanimellä piristämään palstaa



      • Kieltämättä


      • huba_huba-hop
        runontaja kirjoitti:

        Niilo Pielisestä on myös tehty parodialehti Niilo Pöljänen.
        http://kuvat2.huuto.net/e/28/da130fa966b49376ca7379f85bde3-orig.jpg

        .

        André Franquin


        "André Franquin (3. tammikuuta 1924 – 5. tammikuuta 1997) oli belgialainen sarjakuvataiteilija. Hänen kuuluisimmat luomuksensa olivat Niilo Pielinen ja Marsupilami, ja vähemmän tunnettuja oli Heiska ja Heta.

        Hän piirsi myös sarjakuvaa Piko ja Fantasio vuosina 1947–1969."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/André_Franquin

        har!1 huba

        .


      • huba_huba-hop kirjoitti:

        .

        André Franquin


        "André Franquin (3. tammikuuta 1924 – 5. tammikuuta 1997) oli belgialainen sarjakuvataiteilija. Hänen kuuluisimmat luomuksensa olivat Niilo Pielinen ja Marsupilami, ja vähemmän tunnettuja oli Heiska ja Heta.

        Hän piirsi myös sarjakuvaa Piko ja Fantasio vuosina 1947–1969."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/André_Franquin

        har!1 huba

        .

        Pielisiä löytyi muistaakseni 4 kpl. Viidettä albumia ei tullut hankittua. Tiedä sitten onko sitä painettu.

        Marsupilameja oli myös pino

        Piko ja Fantasio painatuksia oli nippu.

        Sitten jotkut penskat murtautuivat kellarivarastoomme ja vei kaikki sarjakuvat.
        Koska tiesin yhden ja asui samassa kerrostalossa, kävin kiittämässä heidän varastokopillaan.


    • fätsot_vaietaan----

      .

      Läskeistä ei puhuta1!

      har!1!1!

      .

      • Mutta siitähän voisimmekin ottaa selvää, että paljonko oikeastaan painankaan juuri nyt.
        (kyllä, olen taas lihonut)


    • mäskippaan

      Plösöstä namusedästä keskustelu ei oikein kuulu lempiasioihini...

      • Onko jossain karkkia jaossa?
        Voisiko sitä tuoda tännekin, sillä pelkään laihtuvani.



      • buddy-love kirjoitti:

        Olen kaikilla aikavyöhykkeillä, sillä Galaktisten Sankareiden kuuluu tehdä niin.

        Päivät kuluvat täällä aika nopeasti, sillä olen hibernoinut itseni.

        http://33.media.tumblr.com/tumblr_m9trn56krO1rxlmf0o1_500.gif

        Talviunet esim: karhujen ja muiden otusten seurassa ovat aina yhtä innostavia. Emme uskalla herättää! Oolrait, voit vaipua hetkeksi horrokseen.

        Joskus, jossain ja jotenkin........ Galaktistn Sankareiden on aika herättävä koomasta.
        Ei ehkä vielä, mutta myöhemmin. Joka tapauksessa, sekin aika on tulossa.
        https://girlytaekwondo.files.wordpress.com/2012/05/sleepy.jpg


      • tosi..typy kirjoitti:

        Talviunet esim: karhujen ja muiden otusten seurassa ovat aina yhtä innostavia. Emme uskalla herättää! Oolrait, voit vaipua hetkeksi horrokseen.

        Joskus, jossain ja jotenkin........ Galaktistn Sankareiden on aika herättävä koomasta.
        Ei ehkä vielä, mutta myöhemmin. Joka tapauksessa, sekin aika on tulossa.
        https://girlytaekwondo.files.wordpress.com/2012/05/sleepy.jpg

        Söpö.
        Lisko jätti minulle perinnöksi Hello Kitty-kynänterottimen.
        Tai oikeastaan se oli jo minun, mutta hän sanoi "säilyttävänsä" sitä minulle.


      • Nukuttaa.
        Menin myöhään nukkumaan ja kuitenkin heräsin aikaisin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Söpö.
        Lisko jätti minulle perinnöksi Hello Kitty-kynänterottimen.
        Tai oikeastaan se oli jo minun, mutta hän sanoi "säilyttävänsä" sitä minulle.

        Kaunista ja huomaavaista häneltä.
        Keskity kauniisiin muistoihin. Ne kantaa ja antaa sinulle voimia.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Kaunista ja huomaavaista häneltä.
        Keskity kauniisiin muistoihin. Ne kantaa ja antaa sinulle voimia.

        Sini oli hieno ja hyvä ihminen.
        Ikävää, että hän joutui kärsimään niin paljon.


      • buddy-love kirjoitti:

        Sini oli hieno ja hyvä ihminen.
        Ikävää, että hän joutui kärsimään niin paljon.

        Ja edelleen on vaikea käsittää ettei häntä enää ole ja tuntuu kuin hän olisi vain hiukan matkoilla.


      • ölokoihiohöläöl

        niin hän onkin....


      • buddy-love kirjoitti:

        Ja edelleen on vaikea käsittää ettei häntä enää ole ja tuntuu kuin hän olisi vain hiukan matkoilla.

        Olen todella pahoillani kaikesta surustasi. Koita saada nukutuksi, tarvitset voimia.
        Jaksamista sinne.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olen todella pahoillani kaikesta surustasi. Koita saada nukutuksi, tarvitset voimia.
        Jaksamista sinne.

        https://www.youtube.com/watch?v=3bINmmNpViM


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olen todella pahoillani kaikesta surustasi. Koita saada nukutuksi, tarvitset voimia.
        Jaksamista sinne.

        Kiitos paljon.


    • seikkailusarja

      Onnistuessaan James ja Tebutt pelastetaan takaisin sivistyksen pariin, epäonnistuttuaan kaksikon on löydettävä määränpäänsä omin neuvoin.

    • Intergalaktinen_hero---
      • Perjantai! Eduskuva siis edustuskuva


      • Me_menestymme---


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Hummani hei ,lauleskelen.
        http://m.youtube.com/watch?v=vBEBwrCBmtU
        Eiköhän olla aikamoinen parivaljakko, kävelykeppihän toimii potkurina kun laskeudutaan ja saadaan vauhtiin hyppyihin. X)
        Lassoan jokaisen tuhmeliinin.

        Taitaa olla parempi se lassoaminen sinun työtä, eihän käteisiini kaikki mahdu.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Taitaa olla parempi se lassoaminen sinun työtä, eihän käteisiini kaikki mahdu.

        Tölkkejä keräillään maanteillä haavilla ja kuuluu koli koli. kauppaan ja eväsretkelle, katsotaan ilta aurinkoa ja vetäydymme maahan selälleen haistamme tuoreen ruohon ja nostamme jalat ilmaan, näemme leiskuvat varpaat aurinkoa vasten. Eikö elämä olekin ihmeellistä?


      • toim.huom

        Tämänkin ketjun kaikki jutut tulevat yhden saman hullun ip osoitteesta.


      • toim.huom kirjoitti:

        Tämänkin ketjun kaikki jutut tulevat yhden saman hullun ip osoitteesta.

        Mustis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe