Ei tule taaskaan mitään järkevää.
Täällä olisi valtava määrä DVD-elokuvia, mutta jos katsoisin niitä, niin tuntisin olevani entistäkin enemmän erilläni ympäröivästä maailmasta.
Suora uutislähetys sentään pitää yllä illuusiota jonkinlaisesta yhteisöllisestä kontaktista.
Taidan käydä kuitenkin nyt kaupassa hakemassa jotakin sokeripitoista, sillä tuntuu siltä ettei tämä migreeni häivy ilman kunnollista mähryämistä.
Televisiosta
17
<50
Vastaukset
- Cityrunoilija
Nelosella päättyy kohta Sin City
- cityrunoilija
Samoin, kuitenkin katsoin, efektien ansiosta
- cityrunoilija
Sarjakuvana pidin enemmän, ei hajoillut niin paljoa mitä elokuva
cityrunoilija kirjoitti:
Sarjakuvana pidin enemmän, ei hajoillut niin paljoa mitä elokuva
Samaa mieltä.
Watchmen taas onnistui elokuvana aika hyvin.
Nyt on suklaata, omena- ja mustikkapiirakoita, mazariineja ja sitruunarahkaa.
- sxth
No johan! Kyllä sinun on syytä löytää jotain kevyempää! *nälisään kirjoittaa ohjeita muille* Pakko syödä aamiaiselle säästetty persikka.
- Cyberhome_DVD
buddy-love kirjoitti:
Olen nyt syönyt 2 mazariinia ja kolme omenapiirakkaa.
Olo on jo hieman parempi..
"Enpä tiiä onko näitä Suomessa myyty mutta tällaisella katselen joskus dvd:tä kun olen superpitkästynyt"
http://www.dailymotion.com/video/x2fcauu
har!11
. Cyberhome_DVD kirjoitti:
.
"Enpä tiiä onko näitä Suomessa myyty mutta tällaisella katselen joskus dvd:tä kun olen superpitkästynyt"
http://www.dailymotion.com/video/x2fcauu
har!11
.Olen nähnyt noita täällä käytössä. Luultavasti on ollut kaupoissa.
- FBI_lopetti_firman--
buddy-love kirjoitti:
Olen nähnyt noita täällä käytössä. Luultavasti on ollut kaupoissa.
.
"ÄfBeeii ei ymmärrä että yrittämistä pitäisi tukea" support enterpreneurship
http://www.engadget.com/2006/06/16/fbi-seizes-20-000-cyberhome-dvd-players/
har!11
. - Cyberhome_konkurssi
FBI_lopetti_firman-- kirjoitti:
.
"ÄfBeeii ei ymmärrä että yrittämistä pitäisi tukea" support enterpreneurship
http://www.engadget.com/2006/06/16/fbi-seizes-20-000-cyberhome-dvd-players/
har!11
..
"Cyberhome konkurssimyynti"
https://www.liveauctioneers.com/catalog/11092_cyberhome-bankruptcy-auction/
har!11
.
Nyt syön suklaata.
Siellä on ilmeisesti eletty useampi päivä sokerihumalassa ja hiilarikoukussa. Tee itsellesi lupaus ja syö tänään terveellisesti. :)
Nyt ylös, ulos ja lenkille. Aurinko paistaa. Itse olen ollut klo 6:sta saakka ylhäällä.
Yllättäen itsellä sattuu olemaan hieman luppoaikaa. Joudun odottamaan, että muut pääsevät vauhtiin ja voidaan mennä päivän suunnitelmissa eteenpäin.
Hmm.. taidan poiketa Stockalla... :)buddy-love kirjoitti:
Kävin haudalla, kirpparilla ja kaupassa hakemassa lisää keksejä.
Tee tänään sama kierros, mutta vaihda keksit kotimaisiin, tuoreisiin vihanneksiin. Ne on maailman parhaita ja todella hyviä. Taiteile itsellesi herkullinen salaatti.
Täällä hupenee päivän ensimmäinen mansikkalitra, tosi makeita "Polka" mansikoita. Hyviä! :)tosi..typy kirjoitti:
Tee tänään sama kierros, mutta vaihda keksit kotimaisiin, tuoreisiin vihanneksiin. Ne on maailman parhaita ja todella hyviä. Taiteile itsellesi herkullinen salaatti.
Täällä hupenee päivän ensimmäinen mansikkalitra, tosi makeita "Polka" mansikoita. Hyviä! :)Ostin valmiin salaatin. Ei minun tule niitä tehtyä (Lisko hoiti salaattijutut).
Nyt syön omenapiirakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
