Televisiosta

Ei tule taaskaan mitään järkevää.
Täällä olisi valtava määrä DVD-elokuvia, mutta jos katsoisin niitä, niin tuntisin olevani entistäkin enemmän erilläni ympäröivästä maailmasta.
Suora uutislähetys sentään pitää yllä illuusiota jonkinlaisesta yhteisöllisestä kontaktista.

Taidan käydä kuitenkin nyt kaupassa hakemassa jotakin sokeripitoista, sillä tuntuu siltä ettei tämä migreeni häivy ilman kunnollista mähryämistä.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cityrunoilija

      Nelosella päättyy kohta Sin City

      • Nähty (ja lisäksi se on tylsä).


      • cityrunoilija

        Samoin, kuitenkin katsoin, efektien ansiosta


      • cityrunoilija

        Sarjakuvana pidin enemmän, ei hajoillut niin paljoa mitä elokuva


      • cityrunoilija kirjoitti:

        Sarjakuvana pidin enemmän, ei hajoillut niin paljoa mitä elokuva

        Samaa mieltä.


        Watchmen taas onnistui elokuvana aika hyvin.


    • Nyt on suklaata, omena- ja mustikkapiirakoita, mazariineja ja sitruunarahkaa.

      • sxth

        No johan! Kyllä sinun on syytä löytää jotain kevyempää! *nälisään kirjoittaa ohjeita muille* Pakko syödä aamiaiselle säästetty persikka.


      • Olen nyt syönyt 2 mazariinia ja kolme omenapiirakkaa.
        Olo on jo hieman parempi.


      • Cyberhome_DVD
        buddy-love kirjoitti:

        Olen nyt syönyt 2 mazariinia ja kolme omenapiirakkaa.
        Olo on jo hieman parempi.

        .

        "Enpä tiiä onko näitä Suomessa myyty mutta tällaisella katselen joskus dvd:tä kun olen superpitkästynyt"

        http://www.dailymotion.com/video/x2fcauu

        har!11

        .


      • Cyberhome_DVD kirjoitti:

        .

        "Enpä tiiä onko näitä Suomessa myyty mutta tällaisella katselen joskus dvd:tä kun olen superpitkästynyt"

        http://www.dailymotion.com/video/x2fcauu

        har!11

        .

        Olen nähnyt noita täällä käytössä. Luultavasti on ollut kaupoissa.


      • FBI_lopetti_firman--

      • Cyberhome_konkurssi

    • Nyt syön suklaata.

      • Siellä on ilmeisesti eletty useampi päivä sokerihumalassa ja hiilarikoukussa. Tee itsellesi lupaus ja syö tänään terveellisesti. :)
        Nyt ylös, ulos ja lenkille. Aurinko paistaa. Itse olen ollut klo 6:sta saakka ylhäällä.


        Yllättäen itsellä sattuu olemaan hieman luppoaikaa. Joudun odottamaan, että muut pääsevät vauhtiin ja voidaan mennä päivän suunnitelmissa eteenpäin.

        Hmm.. taidan poiketa Stockalla... :)


      • Kävin haudalla, kirpparilla ja kaupassa hakemassa lisää keksejä.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kävin haudalla, kirpparilla ja kaupassa hakemassa lisää keksejä.

        Tee tänään sama kierros, mutta vaihda keksit kotimaisiin, tuoreisiin vihanneksiin. Ne on maailman parhaita ja todella hyviä. Taiteile itsellesi herkullinen salaatti.

        Täällä hupenee päivän ensimmäinen mansikkalitra, tosi makeita "Polka" mansikoita. Hyviä! :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tee tänään sama kierros, mutta vaihda keksit kotimaisiin, tuoreisiin vihanneksiin. Ne on maailman parhaita ja todella hyviä. Taiteile itsellesi herkullinen salaatti.

        Täällä hupenee päivän ensimmäinen mansikkalitra, tosi makeita "Polka" mansikoita. Hyviä! :)

        Ostin valmiin salaatin. Ei minun tule niitä tehtyä (Lisko hoiti salaattijutut).

        Nyt syön omenapiirakkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe