Yöt ovat.....

kovin vaikeita.
(kunhan ilmoitan)

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti__Näpsä

      Lihavat nukkuvat huonosti.

      • commiet----

        .

        "Commiet,. eiku porvarit siis nukkuu huanosti"

        har!11

        .


      • Yksin nukkuminen on vaikeaa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Yksin nukkuminen on vaikeaa.

        Minä en yhtään ihmettele. Sinun pitää hommata tyyny, puikula mallinen.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Minä en yhtään ihmettele. Sinun pitää hommata tyyny, puikula mallinen.

        Ei se ole sama asia.
        Eikä tyyny edes pyydä tuomaan aamukahvia vuoteeseen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Ei se ole sama asia.
        Eikä tyyny edes pyydä tuomaan aamukahvia vuoteeseen.

        Oivoivoi halusin lohduttaa sinua.


      • Ikävä etten löytänyt miehille erikseen. Mutta kyllähän tuo käy ei se nyt muuta ihmeemin kun tyyny.


      • Itseasiassa Lisko halusi muutaman sentin välimatkan nukkuessaan.
        Oli kuulemma liian kuuma muuten.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa Lisko halusi muutaman sentin välimatkan nukkuessaan.
        Oli kuulemma liian kuuma muuten.

        Paitsi nyt keväällä yövyimme lämmittämättömällä mökillä ja silloin nukuimme toisiamme lämmittäen. Silti oli melko kylmää, mutta siitä jäi lämmin muisto.


      • buddy-love kirjoitti:

        Itseasiassa Lisko halusi muutaman sentin välimatkan nukkuessaan.
        Oli kuulemma liian kuuma muuten.

        Ai kuuma, minä olen ilkeä kun vaadin ukkoa kietomaan ympäri kätensä ja taas sitten joskus pyydän kääntyy että voin ottaa haliin vaan kun haluan niin ja mukavampi. Ole aikas vievä ollut että harmittaa kun vastuu kannetaan minulle.


      • buddy-love kirjoitti:

        Paitsi nyt keväällä yövyimme lämmittämättömällä mökillä ja silloin nukuimme toisiamme lämmittäen. Silti oli melko kylmää, mutta siitä jäi lämmin muisto.

        Noh eikö olisi parempi kun tekisit ihmisen mallisen viereesi peitosta ja tyynyistä lohduttasi edes mielikuvitus hetken.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Noh eikö olisi parempi kun tekisit ihmisen mallisen viereesi peitosta ja tyynyistä lohduttasi edes mielikuvitus hetken.

        Siten aina huijasin lapsiakin nuorempana ettei tarvinnut nukuttaa pitkiä aikoja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Paitsi nyt keväällä yövyimme lämmittämättömällä mökillä ja silloin nukuimme toisiamme lämmittäen. Silti oli melko kylmää, mutta siitä jäi lämmin muisto.

        Toinen on jos tosi ikävä tulosta suurennetun kasvokuvan. Niin tein toisiksi nuorimmaiselle kehystettiin ja minusta se on kamala mutta aattelin naamari vähän huijais ikävää pieneltä kun piti mennä ultraan ja joutu jäämän hoitoon.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Noh eikö olisi parempi kun tekisit ihmisen mallisen viereesi peitosta ja tyynyistä lohduttasi edes mielikuvitus hetken.

        On Lisko tullut usein uniini, mutta nyt parina viime yönä ei ole näkynyt mitään häneen liittyvää. Se kai tässä nostaa ongelman esiin.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Toinen on jos tosi ikävä tulosta suurennetun kasvokuvan. Niin tein toisiksi nuorimmaiselle kehystettiin ja minusta se on kamala mutta aattelin naamari vähän huijais ikävää pieneltä kun piti mennä ultraan ja joutu jäämän hoitoon.

        Tiettyä hajua mitä käytti. Voisit lohduttautua nukkumaan. Edes yksi yö paremmin.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Tiettyä hajua mitä käytti. Voisit lohduttautua nukkumaan. Edes yksi yö paremmin.

        Tuo on kovin hankalaa, sillä hän ei varsinaisesti käyttänyt hajusteita, mutta kaikki tuotteet joita hän käytti muodostivat sellaisen sekalaisen tuoksuseoksen.
        Autossa taitaa olla jokin hänen pyyhkeensä....
        Taidan hakea sen.


    • sxth

      Menee varmaan samoin fiiliksin pitkään. Aika hauskaa, mutta minulla on ollut samoja ajatuksia liskon kanssa hyvästä lämpötilasta nukkua. Se säätäminen on joskus niin vaikeaa.

      • Liskon asunto oli aina melko lämmin ja siellä pystyi nukkumaan ihan hyvin pelkän lakanan alla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe