buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23363
Huvitan itseäni
Lähettämällä korjauksia iltasanomien virheisiin. Eivät näköjään julkaise kaikkea, eli siellä ollaan kaksinkertaisesti ty332Aromaterapia
Omituista miksi ne kuvittelevat noissa "hoidoissaan", että hyvältä haisevat asiat olisivat terveydelle eduksi. Miksei kä032Ei mitenkään sovi
Mikään viini mämmin kanssa: http://www.iltalehti.fi/viinikellari/2016031121252372_vk.shtml Älytön ajatuskin.132Ja uudelleen
Vastaus siihen yhteen kysymykseen: http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_realism Ja tämän tyypin pohjalta: http://en.032Täällä on niin
tylsää, että jopa siivous vaikuttaa mielenkiintoiselta toiminnalta. https://www.youtube.com/watch?v=SUJznhktnjs131Pöh ja pöh
Nyt tuli migreeni. Grillaavat ulkona ja haju tunkee sisälle. Muutenkin olen herkkä hajuilla.631Kuuma juttu
http://33.media.tumblr.com/tumblr_m9immerBwm1rxlmf0o1_500.gif Katsokaa miten se läähättää.030Tämä T-paitaan
http://www.laplegariadeunpagano.com/plegariapagana/wp-content/uploads/2010/12/viva-la-evolucion.jpg330- 930
Joulutonta joulua
H&M televisiomainosessaan toivottelee vain iloista lomaa. Joulu ei siis tule edes hillittömällä lahjaostosrituaalilla.030- 030
Miksi.....
Vegetaristeja kutsutaan juuri vegetaristeiksi, kun nimitys karnevalisti olisi täsmällisempi määritelmä. (on siinä järki030Snacky:n mainos on kamala
Ja mitä noiden ihmisten on muka tarkoitus edustaa. Nainen vaikuttaa pöljältä.229Setäbändi::::
https://www.youtube.com/watch?v=M0FyVLwEXVA Kentän tulee sisältää muutakin kuin linkkejä029Rexona-mainos
Antiperspirantin ei ole tarkoitus toimia vedeneristimenä, eikä sen tehoa siis voida esitellä kangaspaloja kyllästämällä.029Pööh
Silmä välttää, niin Lisko on tunnukseni kanssa ihan villinä. Eilen se tökkäsi minua silmään ja nyt se silmä kuulemma so029Pööh........
Tekee mieli pitsaa. Onneksi pakkasessa on. Syön nykyään aivan liikaa (ja olen lihonut). Silloin heti kun tuo yksi juttu928- 628
- 328
Puuh.......
Tilanne täällä on paljon parempi, sillä ne kaupat ja sopimukset on nyt hoidettu loppuun. Mutta kylläpä oli paljon työtä028