Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1437

Kommenttia

23363

  1. Huvitan itseäni

    Lähettämällä korjauksia iltasanomien virheisiin. Eivät näköjään julkaise kaikkea, eli siellä ollaan kaksinkertaisesti ty
    Miehen logiikka
    3
    32
  2. Aromaterapia

    Omituista miksi ne kuvittelevat noissa "hoidoissaan", että hyvältä haisevat asiat olisivat terveydelle eduksi. Miksei kä
    Miehen logiikka
    0
    32
  3. Ei mitenkään sovi

    Mikään viini mämmin kanssa: http://www.iltalehti.fi/viinikellari/2016031121252372_vk.shtml Älytön ajatuskin.
    Miehen logiikka
    1
    32
  4. Ja uudelleen

    Vastaus siihen yhteen kysymykseen: http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_realism Ja tämän tyypin pohjalta: http://en.
    Miehen logiikka
    0
    32
  5. Täällä on niin

    tylsää, että jopa siivous vaikuttaa mielenkiintoiselta toiminnalta. https://www.youtube.com/watch?v=SUJznhktnjs
    Miehen logiikka
    1
    31
  6. Pöh ja pöh

    Nyt tuli migreeni. Grillaavat ulkona ja haju tunkee sisälle. Muutenkin olen herkkä hajuilla.
    Miehen logiikka
    6
    31
  7. Kuuma juttu

    http://33.media.tumblr.com/tumblr_m9immerBwm1rxlmf0o1_500.gif Katsokaa miten se läähättää.
    Miehen logiikka
    0
    30
  8. Tämä T-paitaan

    http://www.laplegariadeunpagano.com/plegariapagana/wp-content/uploads/2010/12/viva-la-evolucion.jpg
    Miehen logiikka
    3
    30
  9. Lisko parka

    http://aijaa.com/CYgM0i
    Miehen logiikka
    9
    30
  10. Joulutonta joulua

    H&M televisiomainosessaan toivottelee vain iloista lomaa. Joulu ei siis tule edes hillittömällä lahjaostosrituaalilla.
    Miehen logiikka
    0
    30
  11. Lenor-mainos

    Omituinen korostus selostuksessa. Ärsyttävää.
    Miehen logiikka
    0
    30
  12. Miksi.....

    Vegetaristeja kutsutaan juuri vegetaristeiksi, kun nimitys karnevalisti olisi täsmällisempi määritelmä. (on siinä järki
    Miehen logiikka
    0
    30
  13. Snacky:n mainos on kamala

    Ja mitä noiden ihmisten on muka tarkoitus edustaa. Nainen vaikuttaa pöljältä.
    Miehen logiikka
    2
    29
  14. Setäbändi::::

    https://www.youtube.com/watch?v=M0FyVLwEXVA Kentän tulee sisältää muutakin kuin linkkejä
    Miehen logiikka
    0
    29
  15. Rexona-mainos

    Antiperspirantin ei ole tarkoitus toimia vedeneristimenä, eikä sen tehoa siis voida esitellä kangaspaloja kyllästämällä.
    Miehen logiikka
    0
    29
  16. Pööh

    Silmä välttää, niin Lisko on tunnukseni kanssa ihan villinä. Eilen se tökkäsi minua silmään ja nyt se silmä kuulemma so
    Miehen logiikka
    0
    29
  17. Pööh........

    Tekee mieli pitsaa. Onneksi pakkasessa on. Syön nykyään aivan liikaa (ja olen lihonut). Silloin heti kun tuo yksi juttu
    Miehen logiikka
    9
    28
  18. Syön......

    suklaata. Maraboun pähkinällistä.
    Miehen logiikka
    6
    28
  19. Tekee mieli

    sipsejä. (en kuitenkaan aio tehdä asialle mitään)
    Miehen logiikka
    3
    28
  20. Puuh.......

    Tilanne täällä on paljon parempi, sillä ne kaupat ja sopimukset on nyt hoidettu loppuun. Mutta kylläpä oli paljon työtä
    Sinkut
    0
    28