Tekee mieli pitsaa.
Onneksi pakkasessa on.
Syön nykyään aivan liikaa (ja olen lihonut).
Silloin heti kun tuo yksi juttu tapahtui, en kyennyt pariin viikkoon syömään juuri mitään ja sen jälkeen on ollut jatkuvasti nälkä.
Pööh........
9
<50
Vastaukset
tekiskö buddylla mieli maistaa synttärikakkua? omatekemää. siinä on jotain vaniljakuohu-/vispikermaa, omenahilloa, banaania, kiiviä ja vadelmaa ainaki :)
itse jätin eilen pitsan hakemisen ja lähdin sensijaan jokapäiväiselle lenkille, eikä sillä taida enää mitään tehdäkkään ku sai kakkua ja suklaata.. kakkua ei tosin jaksanu muutamaa lusikallista enempää syödä mut varmasti menee alas, ihan herkkua!Kiitän tarjouksesta, mutta joudun valitettavasti torjumaan, sillä olen keskellä metsää ja kaukana kaikesta.
( lisäksi olen muutenkin melko erakoitunut ja välttelen ihmisiä )
((mutta arvostan kyllä silti kakkutarjouksen erittäin korkealle))
(((ja onnittelut merkkipäivän johdosta )))buddy-love kirjoitti:
Kiitän tarjouksesta, mutta joudun valitettavasti torjumaan, sillä olen keskellä metsää ja kaukana kaikesta.
( lisäksi olen muutenkin melko erakoitunut ja välttelen ihmisiä )
((mutta arvostan kyllä silti kakkutarjouksen erittäin korkealle))
(((ja onnittelut merkkipäivän johdosta )))noo, joskus toiste sitten :) ellei itse satu olemaan samanlaisella erakkopaikalla. ja kiitän!
LaRito kirjoitti:
noo, joskus toiste sitten :) ellei itse satu olemaan samanlaisella erakkopaikalla. ja kiitän!
Ehkä, (mutta erakoitumiseni on etenemässä ja ilmeisesti jatkossa pysyn yhä kauempana ihmisistä).
- sxth
Olet varmaan tosiällö plösö
Munkkivarastoni on ainoastaan hyvin kehittynyt ja pidän sitä muhkeudessaan suorastaan sopusuhtaisena.
- jtjtrjrt
haluaisin panna sinua. onko ok?
- tjrrtrjt
mikä juttu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437