Nyt tuli migreeni.
Grillaavat ulkona ja haju tunkee sisälle.
Muutenkin olen herkkä hajuilla.
Pöh ja pöh
6
<50
Vastaukset 6
- jokuaatevai
Etkö syö lihaa?
Vaikka käristäisivät Mars-patukoita, niin sekin häiritsisi, sillä käry on käryä.
Ja miksi pitää lotrata sytytysnesteellä.- Ei_lutrata----
buddy-love kirjoitti:
Vaikka käristäisivät Mars-patukoita, niin sekin häiritsisi, sillä käry on käryä.
Ja miksi pitää lotrata sytytysnesteellä..
"Ei lutrata vesillä!!1!11!!!!!!1!!1!!"
Paras a-ryhmä
https://www.youtube.com/watch?v=-ZtoAUUw2fY
har!11
.
Ei ole ollenkaan kivaa, kun on herkkä hajuille ja saa vielä migreeninkin niistä. Tai olo pahenee hajuista jo migreenin ollessa päällä. :(
Trust me I know.- Neiti__Näpsä
Buddy pääsee vielä ennätysten kirjaan kategoriassa itsesäälissä rypeminen.
Eihän se ole mitenkään mahdollista, sillä olen siinä niin tavattoman kelvoton ja säälittävä. Vasta vuosien itsesääliharjoitusleirien jälkeen voi olla edes pieni mahdollisuus päätyä johonkin maakuntatason julkaisuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67686- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50659Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.35567Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556- 51513
- 78476
- 33435