Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helintun
profiilit
helintun
helintun
Vapaa kuvaus
Reilu 30- vuotias sinkkumies pohtii elämän menoa.
Aloituksia
5
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuntuu hyvältä ku vastailet luet ja vastaat mun juttuun.
31.08.2009 22:09
tuntuu hyvältä kuulla sun ajatuksia tästä. Kiitos ja hyvää loppukesää sinne :)
31.08.2009 00:29
Kiitoksii ensinnäki tiedoista :)
Sit rupes kiinnostaa et mul olis kyl aikaa miettii täsä jos teillä on kotikissoi tulos ja sit viel on se luovutus aikaki.... ku mun elämän tilanne on sellane et mä tosissaa mietin haluanko kissan alle 20 vuodeks itelleni vai en.
Tykkään kissoista tosi paljo ja meidän vanhempien luona asuva kissa jota mäki hoidin melkeen koko iän kuoli 17 vuotiaana ja nyt sit ku yksin elelen nii tykkäisin tosi paljo kissan pallerosta :)
Mikäli mun miettimis aika tosiaa kestää niin kauan nii mistä voisin saada sinuun vielä yhteyttä?
09.06.2009 16:15
osote näkyy profiilissani jos tuntuu siltä...
01.06.2009 21:24
käytössä messengeriä tai sähköpostia. voisin kommentoida sun tekstejä siellä ja ehkä vaihtaa jatkossa enemmänkin kaikenlaisia asioita jos vaa tulis keskustelua...jos haluut jutella muualla nii mä voin kyllä antaa oman osotteeni sitten ellet halua sitä pistää tähä muiden nähtäville.
01.06.2009 21:19
lisää ystäviä tosiaa.. ja sellast vähä kuin "kohtalo" toveria mutta sillee että jaksaisi vaihtaa molempien asioita ettei vain menis liian itsekkääks se touhu.
01.06.2009 21:17
en mä tiiä onks niis jotai rajoituksia, olemassa mukamas yhteiskunnalta.
01.06.2009 18:49
ei sun tarvi tietää mutta tulipahan mieleen että mistähän sitä voisi saada tälläisiä ystäviä enemmän. onkohan jotain palstoja. joilla olisi samankaltaisia ajatuksia. ettei tarvitsisi olla vaa yksin näiden kanssa. kahviseura olisi varmaa parasta mutta luulen että moni ymmärtäisi senkin "väärin". olen itse turusta päin kotoisin.
29.05.2009 13:34
Toivon että joskus on joku kenen kans vois melkee päivittäin vaihtaa kuulumisia samantapaisista asioista.
28.05.2009 20:19
Ne johtuu siitä kun lapsena äiti oli liian paljon poissa. Vakavan sairauden takia.
Olen hakenut apua. Käyn terapiassa ja syön lääkkeitä. Ne tasapainottavat tätä pahaa oloa. Eivät kuitenkaa tee elämästä elämisen arvoista. tai ehkä tekevätkin siltä osin.
28.05.2009 17:56
Erittäin hyvä kuulla että ymmärrät mistä puhun...Käyn terapiassa ja syön lääkkeitä. Ne ei tee elämästä sen arvoista mutta tasoittavat huomattavasti pahaa oloa. Kiitos kun jaksoit vastata aidosti.
28.05.2009 17:54
diagnoosin... ja oon terapiassakin mutta kun yksin asuu niin sitä vaa tekee kaikkensa ettei tuntisi niin vaikeaks tätä kaikkea, kuin se on... Et sais joskus niinku sellasen "rauhan" tästä vaik eihän sitä kukaan toinen voi antaa.
17.02.2009 11:47
Olen pahoillani tilanteestasi. Olet kuitenki huomannut että olet parempaan päin menossa. Se on hyvä tietää et parempiki fiilis on olemassa. Kavereista en osaa sanoa muutakuin että ehkä hekin tarvitsevat oman aikansa.
18.01.2009 23:18
Osannottoni kaikille uhreille ja ja uhrien omaisille ja läheisille..
Sekä koko koululle osannottoni.
Tää on iha hirveet. Oon todella järkyttynyt :( :(
23.09.2008 13:23
Kiitoksia teille arvokkaista sanoista
18.05.2008 16:04
1 / 1