Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

428

  1. Aika pahaa jälkeä tuo hukkaviiva-viisikko teki, mielenerveys ja koulutusasiat on näköjään todella huonolla tolalla jäljiltään, sinäkin maaninen ja vainoharhainen pikku pullukka näet persuja siellä, persuja täällä, persuja jokapuolella....toivottavasti et ole avun ulottumattomissa jo, kyllä Riikka hiukan sunkin hoitoon satsaa jossain kivassa laitoksessa missä palkattu henkilöstö laikittää ja laulattaa sua.
  2. Olen kovasti pohtinut ja etsinyt tieto- ja historiankirjoista, mutta en ole löytänyt mitöön mainintaa siitä että milloin persut, nuo pohjolan rasistiset viikingit, rantautuivat afrikan mantereelle niin tuhoisasti että sieltä paikallisten oli lähdettävä pakoon, jopa tänne saakka.
    Ilmeisesti persut, nuo iljettävät raisiti-nazi-fasistit ovat jotenkin onnistuneet kirjoittamaan historiaa uusiksi niinku venäjällä, kun väittävät että siellä afrikassa ihan ne paikalliset tappelee keskenään, ja sitä orjakauppaakin tekivät ihan paikalliset jotka myivät maanmiehiään rannikolla laivoihin muuallerahdattaviksi
  3. Jotenkin minusta tuntuu että käytät päivät piehtaroiden omassa erinomaisuudessasi. Kuulostaa ihmeellisesltä että joku kertoo perustavansa pelkistä faktoista mutta ei pyty tuomaan mitään julki ajatustensa tueksi, ainoastaan syyttämään muita tarttumisesta lillukanvarsiin esittämättä itse mitään konkreettista. Tai tietenkin oli tärkeää tuoda esille että lapsesi ovat 2.n eu-maan kansalaisia mikä liityi mihin?, mutta oli tietysti tiukkaa asiaa eikä lillukanvarsi mikä ei liittynyt mihinkään.

    En voi olla lommentoimatta myöskään julki tuomaasi asia kun "muut" pyskivät halveksimaan toisia ja muita vast väitteitä, mutta itse kommentoit ett"teikäläiset" eivät ajattele verotuloja tms. asioita. Nyt 28 vuotta yrittäjänä olleena uskon kyllä että noita asioita olen joutunut miettimään paljon enemmän kuin sinä, ja rakentamaan niin omaa kuin yritykseni taloutta siten että se pysyy elinvoimaisena ja kannattavana, samalla murehtien työntekijöiden tulevaisuutta kun tuona aikana on ollut jo useampi taantuma joka vaikuttanut meihin kaikkiin. Teikäläiset tuskin ymmärtävät jos keskusteluun tuodaan mukaan vaihtotaseet joilla valtiontalous oikeasti elää, velaksi eläminen ei jatku loputtomiin vaikka se mukamas valtion sisällä niitä verokertymiä hetkellisesti kasvattaakin. Ja kun kehuit että voit milloin vaan lähteä ja laittaa niitä lapsiasi muualle kouluun kuulostaa sanonnalta köyhöt ne vaatteilla koreilee, itse tuskin verokertymiä kasvatat tuottavana yksikkönä vaan olet jonkun muun kukkaron suulla käen lailla.