Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

428

  1. Tämä naikkonen on julkisuuden henkilö, sen lisäksi että hän mobilisoi keksittyjä syytöksiä, varsin raskaista asioista kuten seksuaalirikoksista, hän on esitellyt naamaansa ja marttyyritarinaansa missä kertoo oikeastaan olevansa uhri,roskalehtien aukeamilla, jolloin hänestä on tullut julkisuuden henkilä jota saa kyllä arvostella.
    Tee sinä niitä tutkintapyyntöjä vaan perusteetta ihmisistä, jos lakia yhtään tunnet niin sinullekkin sitten kengittäjä tulee käymään.
  2. Laskiämpäriin?
  3. Saman kaavan mukaan vihreiden lentämisestä ei tule päästöjä jos itse maksavat matkansa, toki vihervasemmisto on tuon ulottanut koskemaan myös ne lennot joita eivät itse maksa, vaan saavat ryöstettyä verovaroista.
    Se että puhdistuskalusto menee paikalle ja käyttää pesussa kemikaaleja ja POLTTOmoottorin tuottamaa pesuvoimaa aiheuttaa sekä kemikaali- että hiilidoiksidipäästöjä, ja montaa muutakin mutta nuo on ne tärkeimmät tässä kohtaa.
    Jotenkin tnutuu ihmeelliseltä että tuo vasen siipi joka muilta vaatii suoraa selkärankaa toimissaan on kuitenkin itse niin notkeaa porukkaa että pystyvät tähystämään annelinsa itse ilman apuvälineitä.