Mahtavaa Biden, hyvä USA!
Nyt alkaa tapahtumaan! Kohta venäläiset huomaavat, että he ovatkin sodassa eikä erikoisoperaatiossa.
Mahtavaa Biden
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ettei vaan vanhuudenhöperö aiheuttanut viimeisenä tekonaan maailmansotaa?
- Anonyymi
Ei päätä pressa tommosta. Siellä on senaattia ja alahuonetta edessä. Ja sotilasjohtoa.
- Anonyymi
Kysymys on enää siitä, että lentääkö ohjukset Washingtoniin ensi yönä vai vasta sitten, kun Ukraina ampuu ekan jenkkiohjuksen Venäjälle? Nyt teki höperö väärin!
- Anonyymi
Olenko ainoa, jolla mielipide kääntyi kerrallaan? Mä oon koko ajan halunnut, että länsi tukisi tiukemmin ja tekis kaiken voitavansa ja ihmetelly ja tuskaillu miksei usa tee enempää. Mutta nyt, kun tuo tapahtuu, niin alkoi sydän tykyttään. Onko tää sittenkään hyvä idea? Jotenkin alkoi tuntuu, että Suomessa ei enää ollakaan turvassa kuten tähän asti on oltu.
Mahtavaa?, kun jo sodan ensimmäisenä päivänä ukrainaan olisi pitänyt viedä niin paljon tarviketta että rajaa olisi siirretty 200km venäjän puolelle helt' heilautuksella, otettu luulot putlerilta pois heti kättelyssä.
Nythän "vahvan lännen" päälliköt laskivat housunsa putten edessä ja selkää köyristäen lupasivat olan yli katsoen että anna tulla vaan. Se pelle makronkin esitteli itseään jonain putler-kuiskaajana, ja oli juurikin putten hyödyllinen idiootti.- Anonyymi
Ukraina kuulemma raunioina aamuun mennessä. Tosi hyvä juttu paiden. Miten meni niinku omasta mielestä?
- Anonyymi
Aika moni ylireagoi eilen. USA:lta ihan oikeaa ja harkittua toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107197- 474986
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562821Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101328Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861250Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai283945Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30876Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179850