Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus otettiin taivaaseen lihoineen luineen, muistakaa että hauta OLI TYHJÄ
Apostolien teot:
1:1 Edellisessä kertomuksessani kirjoitin, oi Teofilus, kaikesta, mitä Jeesus alkoi tehdä ja opettaa,
1:2 hamaan siihen päivään asti, jona hänet otettiin ylös, sittenkuin hän Pyhän Hengen kautta oli antanut käskynsä apostoleille, jotka hän oli valinnut,
1:3 ja joille hän myös kärsimisensä jälkeen moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä, ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta.
1:4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
1:5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
1:6 Niin he ollessansa koolla kysyivät häneltä sanoen: "Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?"
1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."
1:9 Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
1:10 Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
14.04.2012 18:45
Sitaattini ei todellakaan ole mistään Ellen G Whiten opeista, vaan pilkusta pilkkuun, suoraan Raamatusta. Kyselkää tepulta Ellenin oppeista, hän on saanut porttokirkkonsa ja porttopappinsakin elleniltä.
Tämä on Raamatusta:
Luuk:
24:36 Mutta heidän tätä puhuessaan Jeesus itse seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
24:37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen.
24:38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne?
24:39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
24:40 Ja tämän sanottuaan hän näytti heille kätensä ja jalkansa.
24:41 Mutta kun he eivät vielä uskoneet, ilon tähden, vaan ihmettelivät, sanoi hän heille: "Onko teillä täällä jotakin syötävää?"
24:42 Niin he antoivat hänelle palasen paistettua kalaa.
24:43 Ja hän otti ja söi heidän nähtensä.
14.04.2012 18:31
Aloitus ei olisikaan täydellinen, ellei Teuvo kävisi jollain varastetulla nikillä sinne huutamassa herjojaan
14.04.2012 18:27
Onpa todella köykäiset vastaväitteesi. Laitat irrallisia Raamatunkohtia sieltä täältä ilman asiayhteyttä ja lisäksi et edes laita mistä kohtaa Raamattua nuo irralliset jakeet otit.
Luuk. 24:39
Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
Tämän Jeesus sanoi NIMEN OMAAN kuolemansa jälkeen
14.04.2012 18:26
***Minä en millään raamatulla ala päätäni sekoittamaan, siitä on tarpeeksi varoittavia esimerkkejä. ***
No millä sitten olet sekoittanut pääsi?
09.04.2012 10:26
Leegio voisi olla nimesi Teuvo, sillä niin monta eri persoonaa sinussa on. nyt olet "Muistuttaja". sinullakin näyttää olevan pelkuruuden henki kun et uskalla kuin puskasta heittää törkykommenttejasi.
Syyllistyt väärän todistuksen antamiseeen lähimmäisestäsi, -jälleen ja taas.
Mene kaduille ja toreille viikonloppuyönä huutelemaan törkeyksiäsi, niin pääset ehkä tavoittelemaasi.
09.04.2012 10:25
Eipä saatu vanhan miehen kommenttia tähän tärkeään asiaan, paitsi se jossa hän huomioitsijan nimimerkkiä varastaen kehui aloitustensa lukijamääriä.
08.04.2012 19:57
****Mainitsemasi uskon ja portin symboli on PIIKKILANKA-AITA. ****
No niinpäs onkin, hänen kirjansa kannessakin on piikkipensaikon kuva.
Teuvolle lienee vaikeaa aikaa tämä pääsiäinen, sillä muistuttaahan se Sovitusverestä.
07.04.2012 20:38
Olen monesti miettinyt mikä olisi suniportin symboli? Risti se ei voi olla, kun Teuvo vihaa sovitusverta
07.04.2012 20:17
Pidetään vain tämä päivän teemaan sopiva aihe yhdessä ylhäällä
06.04.2012 22:39
Kiitos kun jälleen nostit aloitukseni ylimmäiseksi
06.04.2012 22:28
Kiitos sinulle kun nostit törkykommentillasi aloitukseni ylös
06.04.2012 22:08
Tervetuloa aloitukseeni Teuvo sieltä puskasta. Sinullehan on tärkeää tuo että saisit suosiota.
Eikö olekin Teuvo pientä tuo huoraamiskärsimyksesi Jeesuksen kärsimyksen rinnalla?
06.04.2012 22:07
Ainakin eräs valheprofeetta saa olla onnellinen ettei elänyt Mooseksen aikaan :)
06.04.2012 21:12
Mooseksen aikaan ei ymmärretty että ihmisellä voi olla narsistinen luonnehäiriö. Eli ei osattu nähdä että kysymyksessä on loppujen lopuksi harmiton veikko vaikka henkien sanelusta sanookin höpöttelevänsä.
06.04.2012 19:52
Todista se että Mooses oli satuolento.
Lue Raamatusta lisää, niin ehkäpä se sinullekin alkaa selviämään mitä tarkoittaa..
06.04.2012 18:53
Sekoilet? Onko täällä toinenkin aggressioaatu? Tuskin kyllä se on se vanha tuttu.
Minä en ole alotuksen tekstiä rustannut. Se on siteeraus Raamatusta ja tämä on Raamattupalsta... Logisk?
06.04.2012 18:46
Nii-in kerro sinä?
06.04.2012 18:20
Eikä Teuvo ymmärrä sitäkään että Jeesuksen kuolema kuuluin Jumalan pelastussuunnitelmaan. Teuvo luulee että Jeesus oli voitto- ja uhri saatanalle.
06.04.2012 16:19
Kysy Moosekselta. eikä se ole tevoitti joka kauheita puhuu, vaan Mooses
06.04.2012 16:00
41 / 275