Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä on tekopyhää, ihan kuin s24 palstan rääväsuut pitäisivät vl-pedofilian kurissa. Yhtälailla hyväksikäytätte pedofilian uhreja kuin tekijätkin.
15.06.2011 18:37
Asiallista keskustelua?
14.06.2011 19:26
Esimerkki vl-palstan kielenkäytöstä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9931370
14.06.2011 19:02
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9931551
14.06.2011 18:52
Korjaus: Kriittinen*
14.06.2011 18:50
Devoit kuulee!
"Kuulehan Devoit! Olet käyttänyt kaikki keinot toisinajattelijoiden mustamaalaamiseen."
Niinkö! minäkö se tässä mustamaalaaja olenkin, kun kyselen oikeudenmukaisuuden perään.
"He ovat kuvaustesi mukaan mieleltään vinksahtaneita, narsistipsykopaatteja ym ym.Väliin olet uhonnut, ettei nämä räksyttäjät uskalla sanoa sinulle naamatusten mitään (lapsellista pullistelua)"
Ainakin tällä palstalla kuvaus pitää paikkaansa ja on vanha totuus että suurimmat puskista räksyttäjät ovat niitä arimpia, kun miehestä ruvetaan ottamaan tosissaan mittaa (en sitten puhunut väkivallasta)
"Kaiken huippu on, kun sinä toisessa ketjussa heittäydyt marttyyriksi ja kyselet pitäisikö palstasta tehdä tutkimuspyyntö. Oletko ottanut lainkaan kantaa uhrien asemaan? Näitä salaliittoteorioita sinä olet kehitellyt, miten joku mahdollisesti voisi joutua perättömän ilmiannon kohteeksi. Toki toisella puolellakin on menty asiattomuuksiin. "
Sinä et uhrien asemasta ja hyvinvoinnista välitä p-a-s-k-a-a-k-a-a-n. uhrit ovat sinulle vain keppihevosia kampanjassasi haukkua ja mustamaalata vl-uskovaisia. Sinä olet kyvytön aitoon empatiaan, voisit olla itsekin vaikka mitä, kateudestako räksytät?
Mikä marttyyri minä olisin kun en ole vl? Palstan meininki on rikollista kansankiihottamista uskonnollista ryhmää kohtaan ja uskonnolista vainoa.
14.06.2011 18:24
""Onko sinulle jotenkin kiusallinen asia tämä vl pedofilia, kun niin tarmokkaasti vähättelet sitä.""
Vaikka ei olisi yhtään vl-pedofiliatapausta, niin räksyttäisit jostakin muusta asiasta. Olet ihminen joka elää riitelystä.
14.06.2011 10:24
"""2Vl:t opettavat saatanan oppeja sekä tuhoavat lastensa elämän insestillä ja pedofilialla.
Tätäkö Pyhä Henki todistaa Jumalan lapsista? """"
Pahasti näyttää siltä ettei sinunkaan kirjoituksesi takana ole mikään pyhä henki, vaan puhdas yksisilmäinen kiihkomielisyys.
14.06.2011 10:19
"Devoitilla ja muilla vl-pedofilian kannattajalla. "
Tuosta voisi nostaa jo syytteen. Mutta jos on noin käsitysesteellinen, niin tuskin on syyntakeellinenkaan.
13.06.2011 17:30
Nimim "krista 22" vastasikin jo hyvin:
Room. 3: 22-24
22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
13.06.2011 17:05
""Taisi Devoit osua oikeaan. Sen verran käsittämättömiä kommentteja nuo viimeisimmät, että vastapuolelta loppui asialliset argumentit.
Vl:ien pahuuteen uskotaan kuin vuoreen.Tyypeillä ei ole mitään vaikeuksia uskoa, että vl:t raiskaavat lapsiaan rutiininomaisesti, mutta siihen ei millään uskota, että joku voisi olla niin paha tai sekaisin, että tekisi väärän ilmiannon. ""
Juuri noin. Minä uskon -kaikesta huolimatta- vielä vl-ihmisten hyvyyteenkin. Palstan meininki muistuttaa jo natsien juutalaisvastaista yllytystä.
Jälkikäteen on monet monet kerran kysytty, miksei kukaan aikalaisista tehnyt mitään silloin.
Minä olen velvollisuuteni tehnyt huutamalla kuuluviin että nyt vl-viha menee yli äyräiden, riippumatta siitä että en oikeastaan miltään osin voi hyväksyä vl-oppia.
13.06.2011 17:00
En väitä itsekään aikoinani olleen mikään asiallisuuden huippu, mutta tietyt periaatteet koetin pitää silloinkin. Yksi niistä oli ettei äitejä pilkata.
Kyllä pahimpien hoitomiesten rinnastus tämän palstan kuumakalleihin sopii hyvin.
Palstaan kiihkomielisyys muistuttaa jo etnistä vainoa, vaikka vl:t eivät etninen ryhmä olekaan. Lynkkaukseen tuntuu riittävän että tuntee empatiaa ko. ryhmää kohtaan.
Itse lapsena koin että köyhän ja vaikutusvallattoman vl:n lapsena olen täysin lainsuojaton "omat" vainosivat ja ulkopuoliset vainosivat yleisen vl-vihan takia. Hoitomiehet tekivät parhaansa, että vl-vihaa riitti.
13.06.2011 16:52
........
13.06.2011 12:37
Eikö tuohon tullut yhtään kommenttia? :(
13.06.2011 12:36
Olette hauskoja :D *raivoisaa naurua*
Jatkaa, että pysyy aloitus ylhäällä
13.06.2011 12:34
Pieni muna, suuri sielu :)
13.06.2011 12:30
Kaikki pedofiilit vankilaan! Luulen että jos sinulla olisi valta, niin panisit kaikkivl,t vankilaan oli pedoja tai ei.
Sinulleko oikeudenmukaisuus ja inhimillisyys on hupiveikkoilua?
13.06.2011 12:27
Rakkaat mieleltään vinksahtaneet vl-vihaajat, jotka käytätte elämänne tälle vihapalstalle: Voisitteko laittaa tämänkin aloituksen alle säännöllisesti kommenttejanne, esim pienimunaisuudesta :) Tämäkin aloitus pysyy sitten ylhäällä kaikkien nähtävillä koko ajan.
13.06.2011 12:19
Kiitoksia palveluksesta. Kun laitatte noita lapsellisia kommenttejanne, niin aloitus pysyy koko ajan ylhäällä kaikkien nähtävillä.
Teette palveluksen minulle :)
13.06.2011 12:16
Mielestäni olen suvaitsevainen homojakin kohtaan, mutta joutua "löytäjän" kaltaisen poikkeavan homofantasioiden kohteeksi herättää yökötyksen tunteen.
13.06.2011 12:08
54 / 275