Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiinnaulitseminen
29.01.2011 16:22
Niin valitutkin eksytetään. Vaikenemisella tekisin mahdolliseksi Teuvolle valittujenkin eksyttämisen. Teuvo osaa olla niin vakuuttava manipuloinnissaan, että hän hyvinkin eksyttää ihmisen jolla uskonelämä on vasta oraalla.
29.01.2011 16:12
Risti on geometrinen kuvio, joka koostuu kahdesta viivasta, jotka leikkaavat toisensa 90° kulmassa niin että toinen tai kumpikin viivoista jakaantuu kahteen osaan.
Kun väität paalua ristiksi, voisit samantien väittää korppia valkoiseksi :)
29.01.2011 15:09
Väheksyt samalla myös Sovintoverta
29.01.2011 14:31
kenen etu on että Pelastuksen Symbolin merkitys hämärretään ja poistetaan kokonaan?
Kun Raamatussa selvästi monessa kohdassa korostetaan selvästi ristin merkitys, niin jokainen vähänkään asioista ymmärtävä kavahtaa ristin vähättelyä.
Jumalan Voima on RISTISSÄ. Risti on Sovintoveren näkyvä symboli. Jälleen hyvin oireellista että poistamalla Sovintoveren symboli, hämärretään myös Sovintoveren voima.
29.01.2011 14:30
Teuvo verellään pelasti monen lähimmäisen elämän. Teuvon tuntevana sanoisin että hän ei ole ollenkaan se yksiulotteinen palstahirviö, mikä kuva hänestä on muodostunut. Se Teuvo jonka tulin parikymmentä vuotta sitten tuntemaan, oli hyvin lämminsydäminen ja hyvin lähimmäisiään auttava, huomaavainen persoona. Mutta kun riivaajahenget ovat ystävinä, niin seura teki kaltaisekseen.
29.01.2011 14:25
Sovinnollisuudellesi, mutta ei ole ollenkaan sama sille jos hämärrytetään pelastuksen symbolin merkitys.
Voisit itse mielessäsi tarkastella mikä aiheuttaa "ristikammosi".
29.01.2011 14:20
Jeesuksen teloitusvälineenä oli maahan paalutettu risti, jossa oli myös poikkipuu. katso vaikka mistä historiankirjoista niin roomalaisten teloitusväline oli risti. Palestiina oli osa rooman hallintoaluetta ja siellä tuomittiin roomalaisen lainkäytön mukaan.
Mutta kun risti on kadotukseen menijöille hullutus niin pitää valehdella selväkin asia mieleisekseen.
29.01.2011 14:16
Juutalaisen lain mukaan rikollinen naulattiin paaluun, mutta Jeesus tuomittiinkin roomalaisen lainkäytön mukaan ja roomalaisten teloitusväline oli RISTI.
Itse olen teidän valehtelijoiden riesana siksi, että minut pelastettiin varmalta kuolemalta liki kahdeksan vuotta sitten "työntämällä verta suoraan suoneen"
29.01.2011 14:13
Hyvin oireellista on se kun jehovat pelkäävät Ristiä..
1.Korinttolaiskirje:
1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Galatalaiskirje:
6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
29.01.2011 14:07
Miksi olet sitten entinen, kun edelleen jehovalaisuuden oikeaksi koet?
29.01.2011 14:03
Jehovien vanhasta testamentista kaivama verikieltokin on hyvin ovelasti valjastettu riivaajien opeilla aiheuttamaan inhoa myös Kristuksen Sovintoverta kohtaan. Sekin on oireellista että Kristityn toivon keskeisin symboli RISTI on mitätöity joksikin paaluksi. Selvää pässinlihaa ja riivaajahenkien oppia koko jehovalaisuus.
29.01.2011 14:01
Kirjoitin varmasti totta että jehovat ovat väittäneet Jeesuksen myös sidotuksi paaluun. Olen teikäläisiin tutustunut kymmeniä vuosia ja kun jehovat ovat havainneet että normaalivalheet eivät minuun tehoa, ovat aina vain taitavamman ketun lähettäneet kimppuuni. He osaavat periksiantamisen ja myötäämisen taidon aina tilanteen ja uhrin mukaan. Jehovien oppi on yhtä muuttuvaa valhetta kuin suninkin. Onneksi jättivät minut kokonaan rauhaan kun huomasivat etteivät valheensa minuun uppoa lähettivät kuinka hyvän valehtelijan tahansa kimppuuni.
29.01.2011 13:57
Olisi mukavaa saada vastaus sille, että mikä on se teko ja ihmeaine joka syrjäyttää Jeesuksen lunastustyön ja Sovintoveren.
29.01.2011 13:52
Teuvon sijassa voisi olla kuka muu harhaanjohtaja tahansa ja esittäisin varoituksen eksytyksestä palstalaisille.
Mutta kun olen osasyyllinen tilanteen tähänkin pisteeseen kehittymiseen, niin koen eksytyksestä varoittamisen juuri tällä palstalla olevan minun tehtäväni..
29.01.2011 13:49
Emme tuollaisilla tekosyistä voi vetäytyä vastuusta Julistaa ylösnoussutta Vapahtajaamme. Muista Raamatun varoitusta siitä, että jos et varoita jumalatonta tiestänsä niin hänen veri otetaan sinun kädestäsi.
Teuvo tarjoaa helppoa vaihtoehtoa, joka on monille mieleen. Onhan paljon mukavampaa tuntea olevansa omilla teoillaan synnitön varma taivaaseen menijä ja jopa tuomari toisille, kuin armon varassa oleva viheliäinen syntinen.
29.01.2011 13:47
Jehovan todistajat ovat menneet sunismiin siinäkin että he väittivät Jeesuksen teloitetun paaluun sitomalla. siitä huomaa heti riivaajahenkien vaikutuksen, että se on veretön vaihtoehto, Sunin ahtaanportin valhepesukoneen lailla.
Aina on riivaajilla sormensa pelissä kun Sovintoveren voima vähätellään tai kumotaan kokonaan.
29.01.2011 13:39
1.Joh
1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Kun sanot olevasi synnitön, et voi tunnustaakaan niitä, saatika katua. Huomaatko itse kuinka sillä teollasi suljet itsesi Armon ulkopuolelle? ... Tunnustamme syntimme....antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.. Ja puhditus "pesuaineeksi" Ainoastaa Kristuksen Golgatalla vuodattama Sovintoveri. Kun riivaajien lailla pelkäät Sovintoverta, yrität kehitellä mystisiä ahtaanportin syntienpoispesu pesukoneita. Varoitan kaikkia Sunin pesukoneesta, jota hän kutsuu ahtaanportin puhdistukseksi. Sille pesukoneelle ei ole muuta takuuta kuin varma menolippu riivaajien kanssa helvettiin.
29.01.2011 13:35
Harhaanjohtajaa, et voi olla noin tietämätön, vaan harhaanjohtaaksesi tuot tuota riivaajien ivaa.
Jeesuksen veri vuodatettiin Golgatalla kaikkien edestä ja lunastustyö tapahtui sillä hetkellä, n kaksituhatta vuotta ennen syntymääni. Meidän tarvitsee vain uskolla Jeesukseen vastaanottaa se lunastus omalle kohdallemme, mutta ilman Liiton Verta ei olisi lunastustakaan. Sovintoveri on Uuden Liiton sinetti.
Kuten huomaat alla olevasta Johanneksen kirjeen sitaatistakin että Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä, piste. ei puhettakaan mistään pesukoneesta nimeltään ahdasportti jossa joku poika valkopesee synnit pois jollain maagisella sunipulverilla. Ainoastaan Kristuksen Golgatalla vuodattama veri puhdistaa synnistä. jos väitämme jonkin muunlaisen puhdistuksen synnistä olevan mahdollista, se on magiaa ja okkultismia, riivaajien oppia.
1.Joh
1:6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
1:9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
1:10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
29.01.2011 13:26
Palstalla pitää olla touuden vastavalkea eksytystä vastaan. Tänne eksyy säännöllisesti epävarmoja sieluja, jotka voivat nielaista Teuvon valheen myrkkykapselin.
27.01.2011 19:07
59 / 275