Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos kysymyksistäsi, nämä ovat niitä asioita joita palstalla pitäisi käsitellä ilmanaikuisten suni&armi riitelyjen sijaan.
***Nythän on eri uskonsuuntauksia, joilla on eri pyhäpäiviä esim. perjantai lauantai ja sunnuntai. Kysynkin Devoitilta omaa näkemystä pyhäpäivästä ja suhtautumisesta kymmeneen käskyyn***
"2Daniel:
7:25 Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi. ""
Sen käsityksen mitä Raamatusta saan ,niin ainoa oikea pyhäpäivä on Sapatti, eli lauantai. Mutta tällä kannanotollani en halua kytkeä kuitenkaan itseäni advareihin, pidän asiaa vaan yhtä selvänä kuin että Jeesus on lihaantullut Messias. Tämä oli lyhyt kommentti asiasta, josta voisimme käydä keskusteluja kymmenen vuotta.
Kymmenenkäskyn laki, on mielestäni Jumalan täydellisen luonteen kuva. Jeesus sanoi ettei hän tullut kumoamaan lakia "joka on kaunis ja hyvä", lisäksi hän sanoi siitä ettei piiruakaan eikä pilkkuakaan siitä pois oteta. tietänet varmaan että "Tuo laiton", joka viittaa paavin kirkkoon, on muuttanut ajan sekä lain, johon Danielin ennustuskin perustuu. Koska Sapatin pyhityksen siirtäminen sunnuntaiksi edellytti ensin lain muuttamisen.
Laki on voimassa, mutta Jeesuksen Rakkauden kaksoiskäsky täyttää sen. Joka yrittää elää lain alla turvaamatta Kristuksen lunastukseen, on varmasti tuomittu. Joka uskolla vastaanottaa Kristuksen, henelle ei kadotustuomiota ole. Tässä tuli mieleen sekin ettei Jumaöa tuomitsae kymmenenkäskyn lain mukaan niitä, jotka laista eivät ole kuulleetkaan, sillä Hän on "ohjelmoinut" jokaisen sydämeen omantunnonlain.
16.01.2011 22:07
Vilipitön :)
16.01.2011 21:44
Raamatun auktoriteetti vain korostuu kun lukee tuon "pahuuden kaksikon" mellastusta palstalla.
Heille Raamattu on vain ase toisen päähän lyömiseen.
Ymmärrän heitä katslelessani Jeesuksen vertauksen, etteivät "terveet" tarvitse parantajaa. Eipä niin kun heiltä puuttuu sairaude tunto.
Tällaisten eksytysten keskellä täytyy Ramaatamun auktoriteetti piää ehdottomana. suni on Raamattuun turvaavalle kuin paratiisin käärme, joka kuiski Eevalle: "Onko Jumala todella sanonut niin"..
Jeesus sanoi:"Ei kukaan tule luokseni, ellei minun Taivaallinen Isäni vedä häntä ja tosiaan eksytte kun ette lue ja ota lukemastanne vaaria. Jokainen tajuaa että Keesus tarkoitti Raamattua, eikä sunin punaista kirjaa tms riivaajahenkien sanelemaa sepustusta.
16.01.2011 21:43
Joka on tutustuntut Teuvoon vain tämän palstan kautta, saa hänestä täysin erilaisen kuvan mitä olen saanut hänestä kahdenkymmnenkolmen vuoden kokemuksen perusteella.
Se Teuvo mihin ystävystyin, ei ollut tuo palstalla rähisevä despootti. Olen vakuuttunut siitä että Teuvo on joutunut riivaustilaan ja hän tarvitsee apua.
15.01.2011 20:32
En tarkoita mitään rahallista/materiaalista hyväksikäyttöä. vaan sitä että sinulla on taipumusta käyttää toisten ideoita hyväksesi.
Annan kiitoksen siitä että olit tukenani aikanaan. en millään tahdo jaksaa uskoa tuota huonoa muutosta joka sinussa on tapahtunut.
Sitä en kiistä että henkinen tukesi ja lupaus rahallisestakin tuestasi tarpeen vaatiessa oli minulle kullan arvoinen apu. Onneksi minun ei tarvinnut sitten rahalliseen apuusi turvautua.
Ymmärrä kuitenkin Teuvo, että ei ystävyys velvoita minua sinun saatanan oppejasi hyväksumään.
15.01.2011 20:24
Sinussa Teuvo, ei ole hitustakaan. Olet vain ystäviäsi hyväksikäyttävä oman kunniasi tavoittelija, jolle ei ole mikään pyhää.
15.01.2011 20:09
Teuvo, ei ole hitustakaan. Poimit rusinat pullasta advareidenkin opista, jonka kuulit minun kauttani.
Jos olisin tiennyt millainen liero olet, olisin totisesti pysynyt sinusta kaukana.
15.01.2011 20:07
Sanoit että Pyhä Henki asian sinulle valkaisi ja asian kuulit minulta......
15.01.2011 19:58
Häpeän syvästi sitä, että minun on pakko tunnustaa sinut, valehtelijan, entiseksi ystäväkseni.
15.01.2011 19:56
Etkö enää yhtään enempää voi yksityisasioitani julki tuoda? Sinulle ei tosiaan ole mikään iljettävyys vierasta. Onneksi paljastat lieroutesi näin kaikille.
Olen kirjoittanut joka sanan totta, että Ellen G Whiten adventistioppeja täällä levittelet muka ominasi
15.01.2011 19:52
Että myönnät Pyhän Hengen vaikuttavan adventistien opissa..
15.01.2011 19:40
Minultahan koko porttopappi-idean sait kun luin sen Ellen whiteltä.
Mutta älä minua nyt noin paljoa ylistä.
15.01.2011 19:38
Teuvon oppi on suoraan Ellen G Whiten oppia, pois lukien sapatin pyhitys ja lisättynä Teuvon ahtaanportin opilla, joka syrjäyttää sovintoveren
15.01.2011 19:26
Ja totta joka sana, jonka kirjoitit.
15.01.2011 19:22
Nöyrimmät kiitokset arviostasi minusta.
15.01.2011 19:20
***Biblia 1. Joh. 5:6-8
Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus. Todistajia on näin kolme: Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.****
Eräs entinen ystävämme on vaan korvannut veren omatekemällään ahtalla portilla, joka on pohjimmiltaan hänen omia tekojaan, joista hän muistaa vielä kerskata. kerskaus omista teoistaan on looginen jatko armon halveksimiselle ja suoranaiselle vihalle.
14.01.2011 14:48
Voitko kysyä samaa rek nimimerkilläsi?
14.01.2011 14:38
Ja minä olin lukenut ne Ellen Whiten kirjoista. hyvinpä nuo sinulle kelpasivat, mutta älä valehtele niitä omiksi keksinnöiksesi. Ne oli Ellen White keksinyt jo liki sata vuotta ennen syntymääsi.
Olet todellinen maailmanmestari hyväksikäyttämään ystäviäsi ja ottamaan kunnian ystäviesi oivalluksista.
Huom! Minä en tätä avausta tehnyt.
14.01.2011 14:37
Kun aloin täällä palstalla seuraamaan Teuvon kirjoittelua, tulin huomaamaan että hän kirjoittaa kaikkea muuta kuin totuutta. Lisäksi Teuvo&Armi kompus kauhistutti minua heti alkumetreiltään lähtien. Armissa ja Teuvossa täyttyi joku pahuuden ja valheen "kriittinen massa", jonka seurauksena alkoi täysin hallitsematon "rienausydinpommi". Lopullisesti silmäni aukaisi kun nimim alkupraimo laittoi henkienkoetteluohjeineen Teuvon seinää vasten. Mutta lopullisen niitin ystävyydellemme pani Teuvon luihu käytös selkäni takana minua kohtaan. sisältäen panettelevat pahansuopaiset ja vähättelevät juorut, joissa hän on mestari. välirikko tapahtui keväällä -07
14.01.2011 14:32
Korjaanpa lauseen
"En tavoittele mitenkään proilotumista Teuvon päävastustajaksi."
Korjattuna: En tavoittele mitenkään profiloitumista Teuvon päävastustajaksi
13.01.2011 18:33
62 / 275