Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ketä tarkoitat? Mistä tunnet aloituksen tekijän?
13.01.2011 18:30
Käsiteet porttokirkko ja porttopapit ovat peräisin Ellen Whiteltä ja adventisteilta. Nuo kaikki Suni varasti itselleen siitä, kun niin mielellään kuunteli kertomuksiani siitä mitä olin lukenut Ellen Whiten kirjasarjasta "Suuri Taistelu".
13.01.2011 18:29
Teuvo vain väittää että oman kunniani nostamiseksi hänen valheitaan paljastelen.
En tavoittele mitenkään proilotumista Teuvon päävastustajaksi. Olen ollut niin paljon Teuvon puolella, tosin vilpittömin mielin, harhauttamassa ihmisiä tuohon kummalliseen okkultismiin, että suorastaan velvollisuuteni on varoittaa siitä varoittamasta päästyänikin.
Tiivistettynä: en toimi vihasta, enkä kunnian tavoittelussa, vaan velvollisuudentunnosta, koska olen osasyyllinen "sunirikokseen".
13.01.2011 18:27
Jos et ole hänen kanssaan samaa mieltä joka asiassa, hän alkaa vihaamaan sinua heti ja raivokkaasti.
Tosin en koskaan niellyt hänen oppiansa, kuvittelin lapsellisesti että hänellä olisi oikeasti rakkaus totuuteen ja hän pohjimmiltaan olisi oikeamielinen. Ja katinkontit, valehtelijoiden kuningas hän on.
Tuota valhemantraansa hän minusta jaksaa jauhaa että olisin kääntynyt hänen vlheoppiportiltaan. en ole ikinä ollut sunin porttioppien varassa. Minulle riittää kun turvaan Jeesuksen lunastustyöhän ristillä.
Jos uskoisin sunnin porttiteoriaan, ylenkatsoisin Jeesuksen Uhrin puolestani.
11.01.2011 22:01
Hän tarjoaa tunnustuksen sijalle jos mitä "Israelin Jumala"- tunnustuksia. Emme selvempää merkkiä enää tarvitse että Teuvo on riivaajahengen orja.
11.01.2011 21:55
Teuvo, mitä mieltä olet siitä jos sinulle suoritettaisiin riivaajahenkien poismanaus. Paikan ja ajan saisit valita itse. Minä haluaisin oikeuden valita kaverit mukaani. Olethan pitkäaikainen ystäväni ja koen että tuo on velvollisuus minulle. Nyt heti ilmoitan kaikille etten omalla voimallani mitään yrittäisi.
Hyvää Yötä keskustelijoille
10.01.2011 21:52
Kiitos muistutuksesta :)
10.01.2011 21:43
Sinuun kuin nakutettu :)
"Saatanan porttopojalle
TeuvoSuni"
10.01.2011 21:42
Sinä ehkä tiedät paremmasta hoidosta, kun kirjasikin kiitokseksi annoit.
10.01.2011 21:37
Mutta ei suostunut edes lukemaan. Hän-kään ei usko sinua :)
10.01.2011 21:32
**Olisit varmasti itsekin saanut kokea sen, miten Jeesus omansa synnin kahleista puhdistaa, ja olisit tietänyt myöskin tämän:***
Puhdistaapa hyvinkin ja pesuaineen nimi on Sovintoveri. Sinä olet tehnyt oman pesukoneesi joka käyttää Sunipulveria Kristiksen veren sijaan. Pesukoneesi merkki on "Ahdasportti , Sunin mukaan". Valitettavasti pyykkikoneesi ei tuota taivassertifikaatin mukaista vitivalkoista, synnistä vapaata pyykkiä. Sunipulveri ei saa taivaan hyväksyntää
10.01.2011 21:30
Siellä Teuvolla paljon valhetta.
10.01.2011 21:20
Millä poika vapauttaa jos kiellät sen vapauden Sinetin ja Voiman joka on Hänen Kallis Sovintoverensä, joka pois pesee synnin.
Teuvon veretön vaihtoehto ei pese syntiä pois. Kysypä Ritvalta, peseekö pesukone ilman pesuainetta puhdasta pyykkiä?
10.01.2011 21:17
Enkä niin teekään, vaan perään kommenttiasi Kristuksen Veren Voimaan. Etkö muista kuinka helluntaievankelista ystäväsi povasi sinulle suuria KRISTUKSEN VEREN VOIMALLA?
10.01.2011 21:14
Enhän sinun kunniaasi ole tavoitellut Teuvo, enhän? Sinä se kunniaa metsästät ja sumeilematta kunniasi eteen leikittelet ihmisten iäisyyskohtalolla. Lisäksi otat tuomarin valtuudet itellesi tuolla "väärämieliset" hokemallasi.
Väität saaneesi tehtävän Kristukselta ja kiistät Hänen Verensä voiman. Kummallista, millä voimalla saamaasi tehtävää sitten teet? Tähän sopisi "ohmy" hymiö.
10.01.2011 21:12
Mikset itke sunin saatanallisten säkeiden tähden?
On loogista kysyä ihmiseltä, joka kertoo jo synnin voittaneensa, että onko hän voittanut jo kuoleman vallankin. Ihmettlen vaan että miksi ei pyri täydellisyyteen, kun noin pitkällä luulee olevansa jo.
10.01.2011 19:36
Ei tule suniportissa, vaan hänen Verensä kautta. Niille jotka uskolla sen vastaanottavat.
10.01.2011 19:34
Menen hänen selkänsä taakse ja huudan lujaa BÖÖ!
10.01.2011 19:33
Mihin Kristuksen Veri unohtui? Ilman Jeesuksen verta et ensimmäistäkään syntiäsi anteeksi saa. Jos syntiesi anteeksiannon kytket tuohon porttiteoriaasi, niin olet Armoa vailla.
10.01.2011 19:32
Kokeilin vain että onko Teuvolla pokkaa tulla väittämään myös itseään kuolemattomaksi, kun on pokkaa tulla väittämään itseään synnittömäksi. Ero on vain siinä, että synnittömyyden voi valehdella olevan itsellään, mutta kuolemattomuuttaan ei voi valehdella, koska aika tulee vääjäämättä näyttämään sen toteen.
10.01.2011 10:22
63 / 275