hesaboy86

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
101
Kommenttia
52
- 4184
onnibus
onko kenelläkään kokemusta onnibussista voiko noita lippuja ostaa etukäteen myös kuljettajalta?1177f-secure
päivittyykö f-secure ohjelmistopäivityksenä itse automaattisesti 2015 versioon?1176HEi
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on psyykelääke määärätty syön tätä kyseistä lääkettä mikä on määrätty minulla ei se2173linux päivitys
miten kannatta tehdä toi ubuntun jakelu päivitys hetikun se on asennettu kone sekoaa... voiko se johtua siitä päivityks6173linux java
jos asenta java pitääkö paketti hallinasta jotaain poistaa kun tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=gSyGo_YVNf814173- 2170
mcafee viirus ohjelman
ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit1168- 3159
emolevy msi 970a-g43
mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 62155ubuntu wine versio 4.1
miten saan asennettua crysis 2 pelin dvd levyltä millä komentosarjoilla se onnistuu?5152wine
jos asentaa wineen cdltä pelin windows pelin esim gta niin tarviiko mitään komentosarjaa?.. jos tarvii niin mikä?7152avast free
saako tällä avastista mainokset pois löysin tälläsen http://forum.raymond.cc/tutorials/19564-how-to-remove-avast-antivir2151panda could
miten tämä ohjelma on pärjännyt viirustesteissä tänävuonna mitä toi tekee jos se ei tunnista?1150crysis
pyöriikö toi peli posessorilla core 2 quod 3.0 9650 ja näytön ohjain on näytönohjain on nvidia geforce GTX 260 ram on 3.2150Euro Truck Simulator 2 PC
saako ton kans suomen kieliseksi löysin tälläsen jutun Available in: English, Česky, Dansk, Deutsch, Eesti, Español, Eu1149avast free
mikä on avast fressä toi asetukset vieressä lukee tili? ja saako avastissa ettei tuu noita punnahdus ikkunoita noista pä1141- 5140
- 1138
ubuntu
mitä mieltä olette pitääkö minun tehä kun käytän ubuntua tarviiko biossi päivitys tehdä. minulla on emolevy P5Q turbo as4138