hesaboy86

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
101
Kommenttia
52
- 4191
HEi
mitä minun kannattaisi tehdä minulla on psyykelääke määärätty syön tätä kyseistä lääkettä mikä on määrätty minulla ei se2185f-secure
päivittyykö f-secure ohjelmistopäivityksenä itse automaattisesti 2015 versioon?1182onnibus
onko kenelläkään kokemusta onnibussista voiko noita lippuja ostaa etukäteen myös kuljettajalta?1179mcafee viirus ohjelman
ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit1177- 2174
linux päivitys
miten kannatta tehdä toi ubuntun jakelu päivitys hetikun se on asennettu kone sekoaa... voiko se johtua siitä päivityks6174linux java
jos asenta java pitääkö paketti hallinasta jotaain poistaa kun tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=gSyGo_YVNf814174- 3168
emolevy msi 970a-g43
mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 62166Euro Truck Simulator 2 PC
saako ton kans suomen kieliseksi löysin tälläsen jutun Available in: English, Česky, Dansk, Deutsch, Eesti, Español, Eu1165crysis
pyöriikö toi peli posessorilla core 2 quod 3.0 9650 ja näytön ohjain on näytönohjain on nvidia geforce GTX 260 ram on 3.2158avast free
saako tällä avastista mainokset pois löysin tälläsen http://forum.raymond.cc/tutorials/19564-how-to-remove-avast-antivir2157panda could
miten tämä ohjelma on pärjännyt viirustesteissä tänävuonna mitä toi tekee jos se ei tunnista?1157ubuntu wine versio 4.1
miten saan asennettua crysis 2 pelin dvd levyltä millä komentosarjoilla se onnistuu?5153wine
jos asentaa wineen cdltä pelin windows pelin esim gta niin tarviiko mitään komentosarjaa?.. jos tarvii niin mikä?7153avast free
miten toi avast rekistöidään onko se ennekin vuoden ajan sen voimassa ilmanen lisenssi kun enen se rekintröintiin nykyä3150avast free
mikä on avast fressä toi asetukset vieressä lukee tili? ja saako avastissa ettei tuu noita punnahdus ikkunoita noista pä1146wine
millä komennolla saan tämän asennettua Silverlight sain kyllä sen asennettua wineen mutta mikään ei näy sillä? oisko jot7143Emolevy
eikö noissa kun kasaa tietokoneen on nämä käynnistys paneelin LED HD sw reset eikö ne mene yleensä yleisimmillä väri koo3143