Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. mikrosoft security essentials

onko tämä kyseinen ohjelma riitävä suojamaan
    Viruksentorjuntaohjelmat
    4
    184
  2. onnibus

onko kenelläkään kokemusta onnibussista voiko noita lippuja ostaa etukäteen myös kuljettajalta?
    Joukkoliikenne
    1
    177
  3. f-secure

päivittyykö f-secure ohjelmistopäivityksenä itse automaattisesti 2015 versioon?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    176
  4. HEi

mitä minun kannattaisi tehdä minulla on psyykelääke määärätty syön tätä kyseistä lääkettä mikä on määrätty minulla ei se
    Erektiohäiriö
    2
    173
  5. linux päivitys

miten kannatta tehdä toi ubuntun jakelu päivitys hetikun se on asennettu kone sekoaa... voiko se johtua siitä päivityks
    Linux
    6
    173
  6. linux java

jos asenta java pitääkö paketti hallinasta jotaain poistaa kun tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=gSyGo_YVNf8
    Ubuntu
    14
    173
  7. avast free

päivittyykö kummiskin toi avast kun välillä tulee mainoksia.
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    170
  8. mcafee viirus ohjelman

ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    168
  9. zone alarm

estääkö toi jos asetukset on dfaultilla esim hakkereilta jne?
    Palomuurit
    3
    159
  10. emolevy msi 970a-g43

mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 6
    Prosessorit ja emolevyt
    2
    155
  11. ubuntu wine versio 4.1

miten saan asennettua crysis 2 pelin dvd levyltä millä komentosarjoilla se onnistuu?
    Ubuntu
    5
    152
  12. wine

jos asentaa wineen cdltä pelin windows pelin esim gta niin tarviiko mitään komentosarjaa?.. jos tarvii niin mikä?
    Ubuntu
    7
    152
  13. avast free

saako tällä avastista mainokset pois löysin tälläsen http://forum.raymond.cc/tutorials/19564-how-to-remove-avast-antivir
    Viruksentorjuntaohjelmat
    2
    151
  14. panda could

miten tämä ohjelma on pärjännyt viirustesteissä tänävuonna mitä toi tekee jos se ei tunnista?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    150
  15. crysis

pyöriikö toi peli posessorilla core 2 quod 3.0 9650 ja näytön ohjain on näytönohjain on nvidia geforce GTX 260 ram on 3.
    2
    150
  16. Euro Truck Simulator 2 PC

saako ton kans suomen kieliseksi löysin tälläsen jutun Available in: English, Česky, Dansk, Deutsch, Eesti, Español, Eu
    1
    149
  17. avast free

mikä on avast fressä toi asetukset vieressä lukee tili? ja saako avastissa ettei tuu noita punnahdus ikkunoita noista pä
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    141
  18. wine

jos on wine päivittämässä uuteen versioon millä komennolla saa vanhasn pois alta?
    Ubuntu
    5
    140
  19. avast

onko avast riitävä suojaamaan
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    138
  20. ubuntu

mitä mieltä olette pitääkö minun tehä kun käytän ubuntua tarviiko biossi päivitys tehdä. minulla on emolevy P5Q turbo as
    Ubuntu
    4
    138