hesaboy86
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
101
Kommenttia
52
avast
minkä takia mulla tulee avastin viiruspäivitysten mukana tyrkyttää maksullista versiota..?6215- 4209
mcafee viirus ohjelman
ostin tämän viirusohjelman mitän teen kun tässä on palomuuri mukana niin estää koko verkkoliikenteen en tiiä miksi sit1199f-secure
päivittyykö f-secure ohjelmistopäivityksenä itse automaattisesti 2015 versioon?1197emolevy msi 970a-g43
mistä saan ladattua noi verkkokortin ajurit kun tuolla msin sivuilla on vaa32 bittisiin käyttöjärjestelmään minulla on 62190- 3189
- 2187
Euro Truck Simulator 2 PC
saako ton kans suomen kieliseksi löysin tälläsen jutun Available in: English, Česky, Dansk, Deutsch, Eesti, Español, Eu1183onnibus
onko kenelläkään kokemusta onnibussista voiko noita lippuja ostaa etukäteen myös kuljettajalta?1180linux päivitys
miten kannatta tehdä toi ubuntun jakelu päivitys hetikun se on asennettu kone sekoaa... voiko se johtua siitä päivityks6180linux java
jos asenta java pitääkö paketti hallinasta jotaain poistaa kun tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=gSyGo_YVNf814176avast free
miten toi avast rekistöidään onko se ennekin vuoden ajan sen voimassa ilmanen lisenssi kun enen se rekintröintiin nykyä3173crysis
pyöriikö toi peli posessorilla core 2 quod 3.0 9650 ja näytön ohjain on näytönohjain on nvidia geforce GTX 260 ram on 3.2168xbox one käyttö liittymä
mitä teen kun tämä tulee joka kerta mun aukasen xmoxsin tämä virhe sanoma tulee 0x800704cf.1168wine
jos asentaa wineen cdltä pelin windows pelin esim gta niin tarviiko mitään komentosarjaa?.. jos tarvii niin mikä?7167panda could
miten tämä ohjelma on pärjännyt viirustesteissä tänävuonna mitä toi tekee jos se ei tunnista?1166avast free
saako tällä avastista mainokset pois löysin tälläsen http://forum.raymond.cc/tutorials/19564-how-to-remove-avast-antivir2165Emolevy
eikö noissa kun kasaa tietokoneen on nämä käynnistys paneelin LED HD sw reset eikö ne mene yleensä yleisimmillä väri koo3160Euro Truck simulator
pyöriikö pelit vielä tällä prosessorilla quod 2core 9650 eioo oikeein vielä varaa uuteen koneeseen7158avast free
mikä on avast fressä toi asetukset vieressä lukee tili? ja saako avastissa ettei tuu noita punnahdus ikkunoita noista pä1157