hesaboy86
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
101
Kommenttia
52
ubuntu wine versio 4.1
miten saan asennettua crysis 2 pelin dvd levyltä millä komentosarjoilla se onnistuu?5157- 1153
näytönohjaimet
voiko tällänen olla mahdollista.... Jos omistat emolevyn jossa ei ole PCI-e3 tukea ja asennat siihen uusimman näytönohja2152mikrosoft security essentials
onko essentilas riitävä suojaamaan onko toi parempi kun tämä uusi 4.35150wine
millä komennolla saan tämän asennettua Silverlight sain kyllä sen asennettua wineen mutta mikään ei näy sillä? oisko jot7150- 5148
- 0147
linux mint 17.3 64 bittinen
millä saa korjattua ton kun linux mint kaatuilee kun eims käynnistää selaimen niin se menee jumiin joutuu koneen käynnis3147asennus pipelight asennus
sudo pipelight-plugin --enable silverlight mitä pitää tehä kun syötän noi komennot niin terminal sanoo näin kun laitan1145- 3143
ubuntu
mitä mieltä olette pitääkö minun tehä kun käytän ubuntua tarviiko biossi päivitys tehdä. minulla on emolevy P5Q turbo as4142f-secure
hakeeko toi päivitykset kummiskin kun on merktty reali suojaus verkko ei yhdistetty oon laittanut internet yhteys hake1141linux
pystyytkö linux asennus levyllä poistamaan järjestelmäasennuksen? elikkä boottaamaan koneen15140wine crysis peli
mulla on sellanen ongelma winenkanssa mitä kannattaisi tehdä kun kun yriätn pelata niin se peli kaatuu vinessä mulla on19132- 7130
- 1128
ubuntu mtv3 katsomo
millä komennolla saan saan tohon selaus laajennukseen täydet suoritusoikeudet? laitoin tämän niin ei löytynyt mittään su2128netti huijaus
minua huijattii netti kaupassa 72€ kun se meni syyrttjälle miks noin pienet summat hylätään eikä tule toiselle syytettä?2123ubuntu 12.04
ubuntu sovellus valikoima ei toimi en pysty esentaa enkää hakee ohjelmia.. mitä teen? ja jos on koodeja mihin ne kirjote6122ehdollinen
olisi kysymys jos ensikertalaiselle tuomitan ehdollista tuleeko yleensä ensikertalaiselle nilkka panta? mihin tarkotuksi5119