Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

52

1. wine

millä komennolla saan tämän asennettua Silverlight sain kyllä sen asennettua wineen mutta mikään ei näy sillä? oisko jot
    Linux
    7
    138
  2. avast free

miten toi avast rekistöidään onko se ennekin vuoden ajan sen voimassa ilmanen lisenssi kun enen se rekintröintiin nykyä
    3
    137
  3. Emolevy

eikö noissa kun kasaa tietokoneen on nämä käynnistys paneelin LED HD sw reset eikö ne mene yleensä yleisimmillä väri koo
    Prosessorit ja emolevyt
    3
    134
  4. mikrosoft security essentials

onko essentilas riitävä suojaamaan onko toi parempi kun tämä uusi 4.3
    Tietoturva
    5
    132
  5. xbox one käyttö liittymä

mitä teen kun tämä tulee joka kerta mun aukasen xmoxsin tämä virhe sanoma tulee 0x800704cf.
    Oheislaitteet
    1
    132
  6. Euro Truck simulator

pyöriikö pelit vielä tällä prosessorilla quod 2core 9650 eioo oikeein vielä varaa uuteen koneeseen
    7
    131
  7. näytönohjaimet

voiko tällänen olla mahdollista.... Jos omistat emolevyn jossa ei ole PCI-e3 tukea ja asennat siihen uusimman näytönohja
    2
    130
  8. f-secure

hakeeko toi päivitykset kummiskin kun on merktty reali suojaus verkko ei yhdistetty oon laittanut internet yhteys hake
    Viruksentorjuntaohjelmat
    1
    125
  9. linux

pystyytkö linux asennus levyllä poistamaan järjestelmäasennuksen? elikkä boottaamaan koneen
    Linux
    15
    123
  10. avast

mikä on avastissa sen asetuksissa toi yhteisö?
    Viruksentorjuntaohjelmat
    3
    121
  11. ubuntu 12.04

ubuntu sovellus valikoima ei toimi en pysty esentaa enkää hakee ohjelmia.. mitä teen? ja jos on koodeja mihin ne kirjote
    Ubuntu
    6
    117
  12. netti huijaus

minua huijattii netti kaupassa 72€ kun se meni syyrttjälle miks noin pienet summat hylätään eikä tule toiselle syytettä?
    Rikokset
    2
    117
  13. wine

tuleeko tämä komento tälleen wine ohjelma.exe crysis ohjelma käynnistyy?
    Ubuntu
    7
    115
  14. ubuntu mtv3 katsomo

millä komennolla saan saan tohon selaus laajennukseen täydet suoritusoikeudet? laitoin tämän niin ei löytynyt mittään su
    Ubuntu
    2
    113
  15. tuuletus luukku

mitä mun kannattaisi tehdä kun tossa ikkunassa on toi ilmastointi luukku ja toi tiiviste ei pysy paikallaa.... sieltä ve
    Ikkunat ja ovet
    1
    110
  16. asennus pipelight asennus

sudo pipelight-plugin --enable silverlight mitä pitää tehä kun syötän noi komennot niin terminal sanoo näin kun laitan
    Linux
    1
    109
  17. linux mint 17.3 64 bittinen

millä saa korjattua ton kun linux mint kaatuilee kun eims käynnistää selaimen niin se menee jumiin joutuu koneen käynnis
    Linux Mint
    3
    109
  18. wine crysis peli

mulla on sellanen ongelma winenkanssa mitä kannattaisi tehdä kun kun yriätn pelata niin se peli kaatuu vinessä mulla on
    Ubuntu
    19
    107
  19. zone alarm

estääkö toi jos asetukset on dfaultilla esim hakkereilta jne?
    Tietoturva
    1
    106
  20. ehdollinen

olisi kysymys jos ensikertalaiselle tuomitan ehdollista tuleeko yleensä ensikertalaiselle nilkka panta? mihin tarkotuksi
    Laki
    5
    105