modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Aijaa että tälläinen ilta sitten taas....
kuka tytöistä haluaa lähteä kanssani treffeille viikonloppuna? Varmaan kaikkilla on jotain tosi tärkeää tekemistä tai me469Oikuton nainen on...
kuin vanha Englantilainen auto ilman virranjakajaa. Dualismin ymmärtäminen älykkäästi puhumalla tai kylmästi hienostelem369Mistä kivikausi oikein....
sai nimensä, eikö silloin kaupasta saanut mitään muuta. Onko nainen jääkauden muovaama luontokappale? Anoppi ehdokas jää069Epäilen...
että presidentti Tarja Halonen kirjoitteli tällä palstalla nimimerkillä Genio. Yritän löytää todisteet epäilykselleni.169- 1369
Yhtä asiaa olen aina ihmetellyt tällä palstalla
Täällä ei juurikaan pörssikursseja ruodita, mikä on mielestäni suuri puute voisiko joku ystävällisesti alkaa börs-talesm569Wit-tu mä lähen panee!
Ensin mä dokaan viikon, sit mä panen kaks viikkoo, sen jälkeen mä nussin kaks viikkoo ja viiden viikon päästä mä tuun ky269Miksi Pekka Perä Talvivaarasta
Ei ota Jari Sarasvuota puhumaan kaivoksen ongelmia positiivisiksi? Trainers’ House voisi tehdä pienellä muutosprojekteti369Ei vittu nyt tuli kytät pihaan...
täytyy panna kone resetille ja häippästä takaovesta...MOI!069- 069
Nyt on modellilla vapaaviikko, kukaan ei tarvitse minua tänään..
..... nyt sitten vaan odottelemme uuden talousjärjestelmän, ja rahajärjestelmän tuloa. Ironista jos Krimin kriisi laukai869HEI!....pönttöpäät
Eräs lakitoimisto minkä nimeä en tule mainitsemaan tässä yhteydessä, lähestyi minua, He tiedustelivat hintaa sille oikeu669Ilmastoasiaa
Tulisiko tulivuorten määrää vähentää? Vihreät ovat ajaneet Euroopan parlamentissa sitovia ja kunnianhimoisia päästörajo269Ruokatunti!
Kuka tämä vähäälyinen ( Eero Tuominen) kaljupäinen änkyttäjä on tällä videolla? http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1168Moi, onks mua näkynyt täällä tänään?
Ei hitto, mä oon hukkunut 18h pois lukien se, että jossain vaiheessa kävin juomassa aamukahvin mutta siitäkään en muista468Kohta tulee taksi pihaan....
lähen viettää Halloviinii. Tässä on vaan yks ongelma, kun nääs tuli tehtyä 5 kilon päähän 3 kilon kurpitsakypärä. Ahista168Elämässä täytyy olla swingiä
olisipa sitten krapula tai tukka tulessa. Tämä piisi kuvastaa tunnelmaa juuri tällä hetkellä. http://tinyurl.com/lnkh4yk968Kusipäiden kuuleminen palstalla osa 1
Turha negatiivisuus ja matkiminen tyhmistää. Olen havainnut että aivot ovat paljon enemmän lihasten kaltainen elin kui668Miksi mun ei tartte enää....
heitellä kenellekään voltteja? Pelkäättexte et mun voltit on jotain japanilaisia ja saastuneita. Vitun Homot!!!:D268Ihana juhannus!
Sisäisen mielenrauhan löytääkseni minun oli saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka olin aloittanut jo aikaise568