modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
Jos täällä olisi vielä....
naisia, niin voisin huudattaa "jopoa":ni http://tinyurl.com/qequooc255Joo joo mä tiedän....
että tää on pissakakka, pedo, ja käsivarsinimmaripaikka....mutta! Onko tässä kautta aikain paras Euroviisu kappale, tule1255- 455
Odottakaa mä tuun kohta takas...
pitää käydä juomassa ja polttelemssa jotain. Kuunelkaa vaikka musaa sillä aikaa, jos en oo tunnin päästä takas niin sitt355- 354
Nyt puhuu kolmas kivi auringosta
Oletko joskus tuntenut kosmista vetoa johonkin ihmiseen ja varsinkin toiseen sukupuoleen. Itse olen Marssista ja tavannu654Kohta tulee taksi pihaan....
lähen viettää Halloviinii. Tässä on vaan yks ongelma, kun nääs tuli tehtyä 5 kilon päähän 3 kilon kurpitsakypärä. Ahista154Mitähän tekis tänään..mietin vaan...
Petri Nygord olisi Teatteirissa, mutta siellä on kaikki muijat ihan peikkoja tai ainakin psykoja. Kerran heitin yhdelle1154- 054
Otetaan hieman erinlainen tapa lähestyä asiaa...
eli! Minkälainen tapa tai kyky sinulla on nauttia palstailusta ja mitä odotat sen antavan muille lukijoille tai kuinka k554Hakemus!
Laitoin tuossa aamulla postia eri urheilujärjestöihin missä ilmaisin halukkuuteni mm. naisten kolmiloikan mittamieheksi054HEI!....pönttöpäät
Eräs lakitoimisto minkä nimeä en tule mainitsemaan tässä yhteydessä, lähestyi minua, He tiedustelivat hintaa sille oikeu654Letter to a friend
Mä tykkään susta..... ujostuttaa, pelottaa ja sä tykkäät musta. You are not Finnish, you are somewhere outside .... h1054Ilmoituksia!
Täällä voi tehdä kaikesta typerästä ilmoituksia kuten, Ilmoita asiattomasta profiilista, tai Ilmoita asiattomasta viesti254shoeshoulder vs. shoulderpussy
Parasta kiima aikaa~ Mielestäni samankaltaisuus pitäisi johdattaa tänä päivänä ihmiset yhteen, koska primitiivinen eläim154When you say Modelli, you've said it all
En jaksa enää. Täällä tunnelma on todella väkinäinen ja kunnioitukseni teitä tai palveluntuottajaa kohtaan karisee hetki854- 154
Mä olin sukukokouksessa eillen.
Meidän suvussa miehillä on aina ollut tunnari mitä soitetaan kun me tullaan saliin ja paikanpäälle. Nyt uutena ollaan ot254- 654
modelli®
Näytän tänään epätavallisen hyvältä! Olen vuosikausia seurannut täällä ilmestyviä kirjoituksia ja perin pettyneenä jou354