Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Aijaa että tälläinen ilta sitten taas....

kuka tytöistä haluaa lähteä kanssani treffeille viikonloppuna? Varmaan kaikkilla on jotain tosi tärkeää tekemistä tai me
    Miehen logiikka
    4
    69
  2. Oikuton nainen on...

kuin vanha Englantilainen auto ilman virranjakajaa. Dualismin ymmärtäminen älykkäästi puhumalla tai kylmästi hienostelem
    Miehen logiikka
    3
    69
  3. Mistä kivikausi oikein....

sai nimensä, eikö silloin kaupasta saanut mitään muuta. Onko nainen jääkauden muovaama luontokappale? Anoppi ehdokas jää
    Sinkut
    0
    69
  4. Epäilen...

että presidentti Tarja Halonen kirjoitteli tällä palstalla nimimerkillä Genio. Yritän löytää todisteet epäilykselleni.
    Miehen logiikka
    1
    69
  5. Paljon peli!

Vastatkaa heti!!
    Suhteet
    13
    69
  6. Yhtä asiaa olen aina ihmetellyt tällä palstalla

Täällä ei juurikaan pörssikursseja ruodita, mikä on mielestäni suuri puute voisiko joku ystävällisesti alkaa börs-talesm
    Miehen logiikka
    5
    69
  7. Wit-tu mä lähen panee!

Ensin mä dokaan viikon, sit mä panen kaks viikkoo, sen jälkeen mä nussin kaks viikkoo ja viiden viikon päästä mä tuun ky
    Sinkut
    2
    69
  8. Miksi Pekka Perä Talvivaarasta

Ei ota Jari Sarasvuota puhumaan kaivoksen ongelmia positiivisiksi? Trainers’ House voisi tehdä pienellä muutosprojekteti
    Miehen logiikka
    3
    69
  9. Ei vittu nyt tuli kytät pihaan...

täytyy panna kone resetille ja häippästä takaovesta...MOI!
    Miehen logiikka
    0
    69
  10. Ratikka HOI!

Olen kiinnostunut baishun-tsuā Japaniin olisiko mitään vinkkejä?
    Suhteet
    0
    69
  11. Nyt on modellilla vapaaviikko, kukaan ei tarvitse minua tänään..

..... nyt sitten vaan odottelemme uuden talousjärjestelmän, ja rahajärjestelmän tuloa. Ironista jos Krimin kriisi laukai
    Miehen logiikka
    8
    69
  12. HEI!....pönttöpäät

Eräs lakitoimisto minkä nimeä en tule mainitsemaan tässä yhteydessä, lähestyi minua, He tiedustelivat hintaa sille oikeu
    Miehen logiikka
    6
    69
  13. Ilmastoasiaa

Tulisiko tulivuorten määrää vähentää? Vihreät ovat ajaneet Euroopan parlamentissa sitovia ja kunnianhimoisia päästörajo
    Sinkut
    2
    69
  14. Ruokatunti!

Kuka tämä vähäälyinen ( Eero Tuominen) kaljupäinen änkyttäjä on tällä videolla? http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1
    Miehen logiikka
    1
    68
  15. Moi, onks mua näkynyt täällä tänään?

Ei hitto, mä oon hukkunut 18h pois lukien se, että jossain vaiheessa kävin juomassa aamukahvin mutta siitäkään en muista
    Miehen logiikka
    4
    68
  16. Kohta tulee taksi pihaan....

lähen viettää Halloviinii. Tässä on vaan yks ongelma, kun nääs tuli tehtyä 5 kilon päähän 3 kilon kurpitsakypärä. Ahista
    Miehen logiikka
    1
    68
  17. Elämässä täytyy olla swingiä

olisipa sitten krapula tai tukka tulessa. Tämä piisi kuvastaa tunnelmaa juuri tällä hetkellä. http://tinyurl.com/lnkh4yk
    Miehen logiikka
    9
    68
  18. Kusipäiden kuuleminen palstalla osa 1

Turha negatiivisuus ja matkiminen tyhmistää. Olen havainnut että aivot ovat paljon enemmän lihasten kaltainen elin kui
    Miehen logiikka
    6
    68
  19. Miksi mun ei tartte enää....

heitellä kenellekään voltteja? Pelkäättexte et mun voltit on jotain japanilaisia ja saastuneita. Vitun Homot!!!:D
    Miehen logiikka
    2
    68
  20. Ihana juhannus!

Sisäisen mielenrauhan löytääkseni minun oli saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka olin aloittanut jo aikaise
    Miehen logiikka
    5
    68