Täällä ei juurikaan pörssikursseja ruodita, mikä on mielestäni suuri puute voisiko joku ystävällisesti alkaa börs-talesmanniksi.
Vastaukset 5
- mut ei puhelinta
Nokiaa kannattaa ostaa
- S Etämies
Mixei? Jo Nokian commnikaattrilla voi seurata pörssikursseja reaaliajassa
Ratikan vätys pölli Kauppalehdet lukusalista, mutku justiinsa tunnsti, ettei näe alle 40tuuman näytöllä, saati ymmärtäisi muut kuin sarjakuvat
Tähähäh? Mee mieluummin niistä jauhaan vaikka tonne, siellä on aisantutkijoita vaikka muille jaella:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/forum.jspa?forumID=3&start=0
Ja parempi muutenkin miettiä noi sijoitusasiat ihan itseksiin, ei tartte sit muita syytellä vatuille menneistä sijoituksista.- voittaja vie kaiken
Parempi pitää tiedot oman tietona...luuserit häviää aina :DDD
- Kyöstix
Tähän komppaus. Järkevä tekee noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588