Ihana juhannus!

Sisäisen mielenrauhan löytääkseni minun oli saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka olin aloittanut jo aikaisemmin. Katsoin ympärilleni nähdäkseni kaikki jutut, jotka olin aloittanut, mutta joita en ollut vienyt loppuun asti. Päätin tehdä asialle jotain. Olen tänään vihdoin saanut tyhjennetyksi ginipullon, puolikkaana lojuneen punaviinipullon ja kaksi valkoviinipulloa, 2 avattua vodkapulloa, 2 pakettia Buranaa, ison laatikollisen suklaata, ½litraa jäätelöä ja six-packillisen olutta sekä vajaan korillisen siideriä. Teillä ei ole pienintä aavistustakaan siitä, kuinka hyvältä minusta nyt tuntuu, tuntuu aivan saatanan hyvälle vaikka onkin hieman turpeinen olo...röyh!!! Ja voin kertoa tämän niille, joiden uskon tarvitsevan sisäistämielenrauhaa.

Helkkarin hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos vaan :)

(Hieman epävarmasti)

AIkamoisen urakan olet suorittanut. Tuosta se on hyvä jatkaa vapisevin käsin. Huomenna voit vispata vaikka kermaa. Täällä mennään kuin täi tervassa, mut omalle tyylillä :) Hyvät ja huonot uutiset on ne, et jos olis enempi mielenrauhaa, niin tuskin tässä istuisin.

• Alkoi vaan ärsyttämään kesken jääneet asiat, no siinnä samalla tuli lakaistua roskat ja naisten alusvaatteet ym.törky pois lattialta. Täällä on nyt paljon viihtysämpää joten taidan pitää huomenna rokulipäivän, solidaarisuus syistä Kukkomiehelle. Ei ne duunit Kreikkaan karkaa, tai jos karkaavat niin karatkoot.

• Pitkästä aikaa minäkin sain oikein kunnolla nauttia Jussista, joten samalta tuntuu minustakin ;)

• Mä oon ottanut tänään ainakin...muistaakseni kolmet päikkärit. Oikeesti ekan kerran heräsin rantakalliolta, mutta sen kolmannen jälkeen herättyäni menin ruokasaliin ja tarkoitus oli otta huikka valkkaria tai mitä spriitä nyt vain millä koneet lähtee käyntiin. Noh, kuinkas kävikään, se oli oliviöljyä :D siitä itselleni suivautuneena aloin tuohon urakkaan mikä olisi pitänyt tehdä jo 10 vuotta sitten.

• Huomenta :)

*tyrsk*

Öliiviöljyllä lähtee kyllä kone käyntiin, mutta toivottavasti ei yhtä vauhdikkaasti kuin risiiniöljyllä XD

Mun kaveri nukahti kerran rantakalliolle ja oli vihainen kun heräsi. Syytti että oli ihan juoppomainen että miksen voinut herättää. En kai mä nyt kenenkään pikkutorkkuja menis häiritsemään.

Mun hommat karkas, mut johtuikin muista syistä. Käyn nyt hoitaa näitä saattotöitä jms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      217
      1582
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1571
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1164
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      46
      858
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      730
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      721
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      720
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      656
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe