Sisäisen mielenrauhan löytääkseni minun oli saatettava päätökseen kaikki keskeneräinen, jonka olin aloittanut jo aikaisemmin. Katsoin ympärilleni nähdäkseni kaikki jutut, jotka olin aloittanut, mutta joita en ollut vienyt loppuun asti. Päätin tehdä asialle jotain. Olen tänään vihdoin saanut tyhjennetyksi ginipullon, puolikkaana lojuneen punaviinipullon ja kaksi valkoviinipulloa, 2 avattua vodkapulloa, 2 pakettia Buranaa, ison laatikollisen suklaata, ½litraa jäätelöä ja six-packillisen olutta sekä vajaan korillisen siideriä. Teillä ei ole pienintä aavistustakaan siitä, kuinka hyvältä minusta nyt tuntuu, tuntuu aivan saatanan hyvälle vaikka onkin hieman turpeinen olo...röyh!!! Ja voin kertoa tämän niille, joiden uskon tarvitsevan sisäistämielenrauhaa.
Helkkarin hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Ihana juhannus!
5
56
Vastaukset
Kiitos vaan :)
(Hieman epävarmasti)
AIkamoisen urakan olet suorittanut. Tuosta se on hyvä jatkaa vapisevin käsin. Huomenna voit vispata vaikka kermaa. Täällä mennään kuin täi tervassa, mut omalle tyylillä :) Hyvät ja huonot uutiset on ne, et jos olis enempi mielenrauhaa, niin tuskin tässä istuisin.Alkoi vaan ärsyttämään kesken jääneet asiat, no siinnä samalla tuli lakaistua roskat ja naisten alusvaatteet ym.törky pois lattialta. Täällä on nyt paljon viihtysämpää joten taidan pitää huomenna rokulipäivän, solidaarisuus syistä Kukkomiehelle. Ei ne duunit Kreikkaan karkaa, tai jos karkaavat niin karatkoot.
Pitkästä aikaa minäkin sain oikein kunnolla nauttia Jussista, joten samalta tuntuu minustakin ;)
Mä oon ottanut tänään ainakin...muistaakseni kolmet päikkärit. Oikeesti ekan kerran heräsin rantakalliolta, mutta sen kolmannen jälkeen herättyäni menin ruokasaliin ja tarkoitus oli otta huikka valkkaria tai mitä spriitä nyt vain millä koneet lähtee käyntiin. Noh, kuinkas kävikään, se oli oliviöljyä :D siitä itselleni suivautuneena aloin tuohon urakkaan mikä olisi pitänyt tehdä jo 10 vuotta sitten.
Huomenta :)
*tyrsk*
Öliiviöljyllä lähtee kyllä kone käyntiin, mutta toivottavasti ei yhtä vauhdikkaasti kuin risiiniöljyllä XD
Mun kaveri nukahti kerran rantakalliolle ja oli vihainen kun heräsi. Syytti että oli ihan juoppomainen että miksen voinut herättää. En kai mä nyt kenenkään pikkutorkkuja menis häiritsemään.
Mun hommat karkas, mut johtuikin muista syistä. Käyn nyt hoitaa näitä saattotöitä jms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun312929Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081867Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171840- 171444
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731400Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431308- 241275
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?791215- 311048
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa991035