Kusipäiden kuuleminen palstalla osa 1

Turha negatiivisuus ja matkiminen tyhmistää.

Olen havainnut että aivot ovat paljon enemmän lihasten kaltainen elin kuin on annettu lääkiksessä ymmärtää.

"Negatiivisuus tarttuu. Se joka altistuu pitkään kestävälle valittamiselle, alkaa todennäköisemmin itsekin narista ja valittaa asioista."

Pahinta on, että negatiivisuus tekee ihmisen tyhmemmäksi ja niitähän tällä palstalla riittää...varsinkin se joukkio joka ei edes osaa tai ei ymmärrä kuinka rekisteröidytään.

Tyhmä ihminen ei kykene rakentavaan keskusteluun, jollloin hänelle jää tehtäväksi ainostaan turhanpäiväinen huutelu ja trollaaminen.

6

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hygis

Hyvää itsekritiikkiä modsku-pappa. :))

• Käänteiseen muotoon puettu positiivisuus toimii ihmisille jotka ovat eläneet pitkään itsepetoksen ihanassa paratiisissä.

• modelli kirjoitti:

Käänteiseen muotoon puettu positiivisuus toimii ihmisille jotka ovat eläneet pitkään itsepetoksen ihanassa paratiisissä.

voisiko käänteinen muoto olla vähän niin kuin naapurini paljon lainaa rahaa ja lupailee mutta ei maksa ajallaan(lupailee ja ei maksa ja vielä lupailee) ja ei pidä lupauksia. sitten ollaan niin hyvää ystävää koska pelätään että kerron miehelleen jota en ole koskaan nähnyt kuin vilaukselta koska minua piilotellaan tuodaan kukkia viedään kahville. sitten ihmetellään kun minun tarpeellisuus on pitää kiinni sovitusta myös tuntemattomille ihmisille.

ja kirjoitin hänelle viestin että kohtelen heitä, niin kuin tahtoisit heidänkin kohdella minua.

mutta joka kerta kun lainaan, hän hyppää kaulaan kiinni ja kerran pusunkin antanut. mutta en tykkää olla siinä tilassa koska nyt me kärsimme kun ei saatu lainaa ajalla takaisin.
        että sellaista "ystävältä"

olen ajatellut etten lainaa enää penniäkään kun takaisin omani. kärsin siitä mitä teen hänelle hyödyksi kun sovitusta ei pystytä pitää kiinni mutta kyllä hän osaa pyytää anteeksi. mutta sama kehä jatkuisi

• modelli kirjoitti:

Käänteiseen muotoon puettu positiivisuus toimii ihmisille jotka ovat eläneet pitkään itsepetoksen ihanassa paratiisissä.

ehkä osaat purkaa ongelmani, minä en osaa. koska on hän hyväkin ihminen ja annan paljon anteeksi mutta hän on ristiriitainen että valehtelee mutta en ymmärrä miksi hän tekee sitä samaa ympyrää kanssani.

• runo off
        modelli kirjoitti:

Tuo vaikuttaa jo jehovantodistajien propakandalta

• joo joo

joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      55
      3974
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2341
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2002
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1551
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe