Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Kyllä taas poliitikkoja v ituttaa....

    kun on vähemmän rahaa mitä heitellä taivaan tuuliin. Se vaan on poliitikkojen tehtävä pitää olosuhteet sellaisena, että
    Miehen logiikka
    7
    60
  2. Terveisiä sinne jonnekin....

    sille joka on just tommonen:D http://bit.ly/1q9y2wx
    Miehen logiikka
    0
    60
  3. Miten saadaan poliisin intohimoinen sakottaminen!

    loppumaan -Jos minä olen palkannut vaikkapa 20 henkilöä yritykseeni, niin aina kun poliisi sakottaa minua minä irtisano
    Miehen logiikka
    3
    60
  4. Pohjanmeren turska on palannut!

    http://bit.ly/2fDOjQr Tuossa yhdessä linkissä kaveri valitteli kun ei saa sitä, eikä löydä tätä. Tähän voisin sanoa, e
    Sinkut
    0
    60
  5. Nyt tekee mieli nussia avaruusolentoa ihan vitusti

    Enkä tarkoita nyt mitään kymppikerhoon pääsemistä, mikä edellyttää lentävässä lentokoneessa sekstailua, vaan ihan aitoa
    Sinkut
    0
    60
  6. Elämä alko-kin jo tuntumaan tylsältä..

    juhlimisen aiheet ovat käyneet vähiin, kunnes oivalsin että nythän on juhlavuosi. "Kun Suomi täyttää 100 vuotta, sitä ju
    Sinkut
    0
    60
  7. Olen menossa kohta vähemmistöjen järjestämään

    bankettiin edustamaan heteroseksuaalisuutta, ja olenkin kirjoittanut puheen liki valmiiksi, vain lopetus puuttuu. Hyvän
    Sinkut
    0
    60
  8. Hyvä syy nostaa tai keksiä uusia veroja

    Anne-Catherine Berner ja muut älykääpiöt, nyt jos koskaan tulisi antaa verohelpotuksia neljäpyöräisistä yli 50 000 euroa
    Sinkut
    0
    60
  9. Nää sivut on ihan paskana!

    Olen yrittänyt toimia täällä neljällä eri selaimella ja parhaiten nämä toimivat iE:llä mitä en käytä? Hyvää jatkoa vaan
    Miehen logiikka
    1
    60
  10. Jutta parka....

    ei nyt ymmärrä mihin vedätykseen mustan auton lumouksessa meni, mutta loistava vedätys kok, krp, ja "vehreät" onnittelut
    Miehen logiikka
    3
    60
  11. Jos sota syttyisi....

    ja minä pääsisin rintamalle puolustamaan isänmaat ja samalla niitä naisia jotka täällä peuhaavat mumujen tai ählyjen kan
    Miehen logiikka
    2
    60
  12. Onko seksi alkoholia tärkeämpää.....

    Se on ainakin totta, että naisten pitää testata viehättävyyttään nuorena, koska vanhempina heistä tulee umpirumia ja mah
    Miehen logiikka
    1
    60
  13. Mitä järkee tossa oikeen on...

    että tuolla minun minä sivulla on kohta käynyt 15000 vierailijaa joista noin 14000 on ollut naisia ja suurin osa naisist
    Miehen logiikka
    0
    60
  14. Call my name!!!

    http://youtu.be/tRXH0fCTrWg Noille vois olla käyttöä.
    Miehen logiikka
    2
    60
  15. ((( 5 )))

    VIISI!
    Miehen logiikka
    4
    60
  16. Olen menossa leffaan!

    Jos on jotain sanottavaa niin sanokaa nyt, kohta on myöhäistä. Meen kattoo kutsuvieras näytöstä minkä nimi on "Diiselin
    Miehen logiikka
    4
    60
  17. Nyt meikä lähtee zillaa Stadii...

    käyn "patiksessa" vetää ziselille tän biisin http://youtu.be/nz3D42GAwbU jos vaikka satut olee kuulolla.
    Miehen logiikka
    1
    60
  18. Minä olen modelli...

    olen modelli kolmas komea, kastettu ja rakastettu ihminen, joskaan en tällä palstalla, mutta muuten kyllä. Minä olen näh
    Miehen logiikka
    1
    60
  19. Kyöstix vanha munapää!

    Arvaa onko tänään pata valttia? http://tinyurl.com/abfzmhw
    Miehen logiikka
    0
    60
  20. An der sechzehn null null

    Berlin my ass! Huomenna alan selvittämään pääsekö täältä Pohjois-Koreaan, jos ei, niin meen sitten Etelä-koreaan ja siel
    Miehen logiikka
    4
    60