modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Hyvät ja huonot uutiset!
Hyvät...niitä ei ole, mutta huonot ajat sen kun jatkuvat Suomipojalle. Lehdistö toitottaa Brad Pittin eroa, mikä tietää252Olen menossa kohta vähemmistöjen järjestämään
bankettiin edustamaan heteroseksuaalisuutta, ja olenkin kirjoittanut puheen liki valmiiksi, vain lopetus puuttuu. Hyvän052Hyvä syy nostaa tai keksiä uusia veroja
Anne-Catherine Berner ja muut älykääpiöt, nyt jos koskaan tulisi antaa verohelpotuksia neljäpyöräisistä yli 50 000 euroa052Kohta tulee taksi pihaan
mihinhän sitä lähtis....onko ehdotuksia? http://tinyurl.com/dy6elv9451- 151
Mistä mahtaa johtua...
kun nainen alkaa huutamaan kesken aktin "Den glider in, den glider in, den glider in, i mål igen.Vi ska kämpa, vi ska ge551- 451
Tiedän että on olemassa monta...
hanketta missä aletaan mainostamaan kaikkea sitä mitä jotkut hallintolaitokset kieltävät. Itse olen liimannut tarroja m651Keksikää joku hyvä syy....
tai ei tarvitse edes olla hyvä, kunhan vaan on syy, että vois alkaa dokaamaan! Ärsyttää kun ei viitsi ihan itsekseen alk1251Jutta parka....
ei nyt ymmärrä mihin vedätykseen mustan auton lumouksessa meni, mutta loistava vedätys kok, krp, ja "vehreät" onnittelut351Jos sota syttyisi....
ja minä pääsisin rintamalle puolustamaan isänmaat ja samalla niitä naisia jotka täällä peuhaavat mumujen tai ählyjen kan251Onko seksi alkoholia tärkeämpää.....
Se on ainakin totta, että naisten pitää testata viehättävyyttään nuorena, koska vanhempina heistä tulee umpirumia ja mah151Onko kaikki naiset....
viettämässä jorman kanssa nimipäiviä, kun täällä on nyt niin viihtysää. Toisaalta aika lutuista, että palstalla on näiki051- 151
- 251
Ylläpito voisi esittää minulle anteeksi pyynnön...
ja selityksen siitä, miksi poistaa minun viestejä missä en kiroile tai herjaa muuten mediaa. Mutta tää biisi menee yhdel351(((bingo)))
Aletaan bingoa. Mä oon arponut kaikille osallistujalle "pakko osallistua" 10 numeroa ja sitten mä arvon vielä uudet nume151- 451
- 651
Olen menossa leffaan!
Jos on jotain sanottavaa niin sanokaa nyt, kohta on myöhäistä. Meen kattoo kutsuvieras näytöstä minkä nimi on "Diiselin451