http://bit.ly/2fDOjQr
Tuossa yhdessä linkissä kaveri valitteli kun ei saa sitä, eikä löydä tätä. Tähän voisin sanoa, että parempi ilman, kuin paskan kanssa. Kyllä se on nähty, määrä ei korvaa laatua ja siksi olenkin tehnyt itselleni selväksi sen, että vastaisuudessa annan intuitioiden johdatella omaa polkuani, vaikka se johtaisi Lauttasaaren selälle pilkille Helmikuussa. Se on nyt todistettu, nimittäin oltiin kaverin kanssa viime kesänä yksissä mökkibileissä, mistä kaverille jäi tulevaksi muijaksi, kaunis, älykäs ja todella rentouttava tyyppi, jos naisesta näin voi sanoa, joka kaiken lisäksi on nähnyt maailmaa. Jos joskus olen ollut kade, niin nyt olen hieman, varsinkin kun kaveri kertoi miten heidän tiensä kohtasivat. Nimittäin kaverille oli pamahtanut päälle aivan sairas paskahätä ja puusee oli ollut varattuna, kaverille jäi ainoaksi vaihtoehdoksi painella metsään ja siellä puskaa toimittamaan asiaansa. V'ola kaveri jysäyttää ruukun puskiin ja samalla puskan toiselta puolelta kuuluu naisen ääni, että "mitä vittua", tää puska on varattu! Toisaalta, toisten häät tietää aina ilmaista viinaa.
Pohjanmeren turska on palannut!
0
60
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496