loppumaan -Jos minä olen palkannut vaikkapa 20 henkilöä yritykseeni, niin aina kun poliisi sakottaa minua minä irtisanon yhden työntekijän yrityksestäni. Kaikki työntekijät olisivat numeroitu siinnä järjestyksessä kun ovat tulleet yritykseen töihin, näin jokainen tietäsi milloin on lähtövuorossa. Jokaisella innokkaalla sakottajalla on joku lähiomainen jossakin yritysessä töissä, joten luulisi tämän hieman pistämään miettimään jos äiti on seuraavana lähtövuorossa tai oma vaimo, että kannattaako nyt ihan varmasti vetää tappiin sakot. Sitten jossakin vaiheessa kun kaikki yksityisensektorin työntekijät on irtisanottu ja veronmaksajat syöty, niin tulee sakottajan rintaan lappu "olet seuraava", josko tässä vaiheessa kellot alkisivat soida?
Vastaukset 3
- autorunoilija
Kolmansien ylinopeussakkojen jälkeen aloin ajamaan nopeusrajoitusten mukaan ja kas. kymmeniin vuosiin ei ole tullut sakkoja ylinopeudesta
- pamppurunoilija
Polliisi kyllästynyt asiakkaaseen ja todenneet asiakkaas olevan oikeassa kädessä ja pampun vasemmassa. Ei ole ensimmäinen poliisien tekemä murha
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062019899544_uu.shtml - LAILLISUUUTTA----
.
"Ei omankädenoikeutta vaan * L A I L L I S U U T T A *" Kova Laki
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4881419Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481210- 881203
- 751170
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941164- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11924- 65735
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176731