Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Digikamera=enkelikamera

    Todellisuudessa hologrammiin ei voi tallentaa taajuuksia, ainoastaan kolmiulotteisia kuvia. Elektromagneettinen taajuus,
    Miehen logiikka
    0
    48
  2. Missä köyhä-vilikin on....

    äiti laittanut nettiarestiin?! Kai minäkin lähden tästä hommiin, pitää käydä vuokraamassa pakettiauto, niin saa tyhjät p
    Miehen logiikka
    0
    48
  3. Palstan kuokkavieraat, mielipidettä?

    Tämä pitäis laittaa suljetuksi palstaksi, mihin pääsee sisään vain kutsutut kirjoitajat.
    Miehen logiikka
    0
    48
  4. Yksi-pieni-sana

    https://youtu.be/HPAd4kNqe-s Koskaan ei ole myöhäistä hankkia vaikea lapsuus. -A.W. Yrjänä
    Sinkut
    0
    48
  5. Kävin tänään KELA:ssa

    maksamassa edellisen muijan törttöilyjä, hämmästykseni oli suuri... mitä vittua? Dasu ja Genio, ne palstalta kadonneet j
    Miehen logiikka
    5
    47
  6. Huorissa käyminen kirkon mielestä syntiä?

    Mun mielestä ei ole yhtään surkeeta tai väärin maksaa seksistä, sen enempää kuin mistään muustakaan tarvitsemastaan asia
    Sinkut
    5
    47
  7. Uskottavuus mediaan....

    Median luotettavuus horjuu, kansan manipulointi jo epätoivoista, oli siten kyse ilmastomuutoksesta tai USA:n presidentti
    Sinkut
    2
    47
  8. Oma pieni salainen keitaasi

    "ätämeille" tekemistä. Bongaa nainen kadulla, ole kuin cowboy New Yorkissa. Kuvan terassilla on niin viihtyisää nauttia
    Sinkut
    0
    47
  9. Herbie53 elää

    http://youtu.be/wEeLzQOCMy0
    Miehen logiikka
    1
    47
  10. Mitä? Kuka? Missä?

    Olette eilen kokeneet jotakin ja tuo kokemus on opettanut teille jotakin, mutta mitä. Minä olen kiinnostunut vain yhdest
    Miehen logiikka
    1
    47
  11. Omista biisi Ruotsin EM-joukkueelle

    http://urly.fi/1JI http://urly.fi/1JJ
    Miehen logiikka
    1
    47
  12. Omista kissallesi biisi.

    http://youtu.be/8Blixwmdonk
    Miehen logiikka
    1
    46
  13. Joulusiivous!

    Nyt se tehty, tyhjät pullot palautettu on, naisten hiuslenkit ja korvikset imurin syövereistä saa ne kantajansa kaivaa.
    Miehen logiikka
    0
    46
  14. Syyllistyykö nainen rasismiin?

    Ajatteleeko nainen rasistisesti jos mies käy huorissa (ilotalo), jos sydämen sivistys puuttuu, ei yhteiskunta-asema riit
    Sinkut
    0
    46
  15. Olisiko aika listata....

    palstan juissifeissit, krusiviksit, ja muut hörhöt. Haluan muistuttaa kaikkia niitä jotka ovat palstakiusanneet minua ta
    Miehen logiikka
    1
    45
  16. No mitä tossa nyt on niin....

    Miehet ostavat seksiä nuorilta tytöiltä. Kuka helvetti ostais joiltain vanhoilta akoilta seksiä vaikka sais ilmaiseksi j
    Miehen logiikka
    1
    45
  17. Montte!

    Mene töihin!
    Miehen logiikka
    0
    45
  18. Hei monee asti noi...

    pankit on auki? Yks kyrpänaama kävi maksaa velkansa ja mä pistin noi setelit tollaseen lasten kylpyammeeseen missä käyn
    Miehen logiikka
    1
    45
  19. Mä oisin halunnu...

    nähdä tämän kohdan http://youtu.be/TPeoLmpJtuY Nureyevin ja Zakharovan esittämänä. Eipä nyt muuta.
    Miehen logiikka
    0
    45
  20. ((( 8 ))) :D

    KAHDEKSAN! Mikäs se siellä pilkistää:D
    Miehen logiikka
    3
    45