pcb666

pcb666 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 17v sitten
101 aloitusta · 418 kommenttia
>>>Tehdäänkö Tuomas-kuoma pieni testi? Minä otan sinun lompakkosi ja piilotan sen ja sinä yrität jumalaasi rukoilemalla saada selville, missä lompakkosi on? >>>

>>>Tehdään sitten niin, että teen tuon em. kokeen esim. adventtikirkossa ja kähvellän jonkun seurakuntalaisen lompakon. Takaan, että vaikka seurakuntalainen tai koko seurakunta polvet verissä rukoilisivat lompakon löytymisen puolesta, niin sitä lompakkoa ei vain löydy ja vaikka koko Suomen poliisivoimat valjastettaisiin koirineen etsimään lompakkoa, niin sitä lompakkoa ei löydy. >>>

Ensivaikutelma on, että yllä nähdyn kirjoittajalla on lompakko-fiksaatio. Ties vaikka hänelle lompakko olisi eräänlainen fetissi, kuten joillekin miehille vaikkapa naisten rintsikat?

Minun lompakossani on sen verran vähän rahaa eikä yhtään pankki- tai luottokorttia, joten sen varastamisen takia tuskin Jumalaa vaivaisin.

Ja se jälkimmäinen, a-kirkossa tehty lompakkovarkaus, jota ei pystytä selvittämään, on ihan helppo nakki:

Kun lompakon polttaa, sitä eivät löydä parhaimmatkaan jälkikoirat.

Mitä sillä pystyt todistamaan? Kai vain sen, että osaat käyttää tulitikkuja tai kaasusytkäriä.
pyhpyh puuskahti:
"Ja sinäkin puhut täyttä potaskaa. Tuomiopäivänä joudutte tilille valheistanne."

Eiköhän yhtä tuomittavaa ole väittää valheeksi sitä, mikä pitää paikkansa.

Minulla sentään on adventtikirkkoon liittyvää arkistomateriaalia 20-luvulta alkaen.

Joukossa mm. kirjeitä, jotka niiden lähettäjä on määrännyt hävitettäväksi heti sen jälkeen, kun ne on luettu. Vaan ei ole saaja raatsinut tuhota käsiinsä saamaansa materiaalia, kun se tieto on ollut niin herkullista.

Eikä tuon materiaalin kerääminen ole ollut ilmaista huvia. Kyllä siitä on joutunut maksamaankin.

Se tässä askarruttaa, mitä noille papereille tapahtuu kuolemani jälkeen.

Järjestääkö perikunta vaikkapa huutokaupan?