Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

101

Kommenttia

418

  1. "Minä en ymmärrä miten teologisissa tiedekunnissa voi päästä teologian maistereita ja -tohtoreita parempiin oppiarvoihin teologiassa?"

    Joillakin voi tohtoraatteja olla enemmän kuin yksi.
    Sitä paitsi väitöskirjojen laaduissa voi olla huikeita eroja.

    Samoin niissä yliopistoissa, joissa itse kukin on väitellyt. Ero voi olla samaa luokkaa kuin autoista puhuttaessa Ladan ja Ferrarin välinen laatuero.
  2. alex.kasi se jatkaa väärien todistusten esittämistä. Ihminen kun on tapojensa orja, vai onko?

    En koskaan ole väittänyt uskovani ikuiseen helvettiin.

    Kai minä sen itse tiedän, mitä uskon, paremmin kuin alex.kasi!


    Mutta tämä taitaa olla sopiva tilaisuus kertoa muille lukijoille, että periaatteessa yritän välttää kommentoimasta alex.kasin viestejä.

    Syyn pitäisi olla ilmeinen useimmille normaaliälyisille alexin viestien lukijoille.

    Jos ei ole selvä, totean vain, että "kauhalla ei voi ammentaa, jos on vain lusikalla annettu".

    Toki teoriassa on mahdollista sekin, että alex kirjoittaisi vasten parempaa tietoaan.

    Meitä kun on niin moneen junaan.