Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
murretta
murretta
murretta
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: --- Email: Katemerryrina
Liittynyt 17v sitten
1
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joka paikassa on kivoja opettajia jos niistä vaan tykkää. itse muutama vuosi sitten kävin hinkulan, oli ihan ok opet, toimeen tulee jos haluu. olin itse ohjaajapuolella. hoitajilla tais olla se haastattelu (kyseltiin vaan tykkääkö hevosista ja sen semmosta), sit taisivat hypätä narua (katsovat varmaan onko kunto hyvä tai jotain) ja sit oli kai joku hevosten tunnistus juttu (onko tamma vai ruuna, jotain rotuja ja ihan helppoja juttuja). et ei kannata jännittää turhaan. tuurilla pääsee sisään.
16.08.2010 17:24
Kävin ultraamassa koirulini, se on kantavana, pieni pentue tulossa kuulemma. Ainakin on pentuja tulossa. Sitten vaan odotteleen masun kasvua ja pentuja maailmaan
15.08.2010 12:02
mullakin terrieri joka on vähän arka kaikkia kohtaan, sen huomaa koiran olemuksesta, se murisee ja ärisee kaikille tuntemattomille koirille kamalasti, sen tiedän että se ei tee sitä vihasuudesta. sitä on käytetty pienestä pitäen metsällä supikoiria jahtaamassa. eikä ollu oikeen mahdollista peinenä sosiaalisoida sitä kunnolla, kun maalla asutaan. olen käynyt sen kans tokossa ja agilityssä. mut vuosien varrella se on vähitellen vähemmän ärissyt muille, nyt 4v, olen kauppareissuilla ottanut koiran mukaan kylälle ja vienyt sitä siellä lenkille.
olen itse ajatellu et se ärhentely johtuu vaan metsästysvietistä, ja olen aina varuillani muiden koirien keskellä, kaupungeissa käydessäni ainakin kun siellä on niitä puudelin omistajia jotka olettaa et kaikki koirat on kilttejä ja päästävät oman koiransa lähelle vaik oon sanonut et mun koira on pelokas ja alkaa puolustaan itseään kovasti.
03.08.2010 12:27
voi kokeilla semmosta heti kun koira alkaa vetää niin kääntyy ja vaihtaakin suuntaa ja harhauttaa koiraa sillä tavalla. nimittäin sitten sinä päätät mihin mennään ja saattaa ruveta kuuntelemaan paremmin. voi olla että joutuu sahaamaan pihatiellä edestakas muutamaa metriä jos koira vetää vaan.
ja mun koiralla tepsi toi pysähdys taktiikka hyvin. no tässäkin vaihtoehdossa on se et ei tunnu etenevän matkan teko mihinkään alkuvaiheessa. mää jouduin tekemään tätä kuukauden päivät ennen kun rupes tapahtumaan ja sit oppi kyllä hyvin.
antakaa aikaa oppimiselle, ei se välttämättä opi sitä yhdessä yössä.
03.08.2010 12:04
En itse oo huomannu kovin kummosta nisien turpoamista, no ehkä johtuu siitä et oon seurannu niitä niin ahkeraan et en vaan huomaa muutosta enää. Ehkä on jo vähän pientä kumpua mahassa, kun vertaa kevään kuviin. Lenkillä ei pysy enää mun hitaassakaan vauhdissa ja tuntuu siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa lenkille lähtö. Kun ennen se tutki ja pörräili mennä vauhdilla joka suuntaan. Niin ja ruokakupilla ei nappulat tee kauppaansa enää ollenkaan, vaan kerjää keittiössä ruokaa. On kyl aikasemmin saanut ruuantähteitä illalla jos jäi ruokailusta jotain talteen. olen alkanut tekeen reilummin ruokaa et neidille riittää kans hyvää evästä.
hyvää odotusta
02.08.2010 22:57
1 / 1