Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

297

Kommenttia

2506

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. .. ilman muuta.
  2. Tiedän taustat, sillä olin itse ostamassa ko. kiinteistöä ja tein Kemijoki OYJ:lle tasan euron tarjouksen, koska tiesin kokeneena sijoittajana, että suuret lämmitys ja muut kulut tulevat olemaan jatkossa suuri ongelma.

Kun Kemijoki Oyj tuotti tähän kiinteistöön sähköä itse, niin se ei ollut mikään ongelma isolta pörssifirmalta.

Kemijoki OYJ ei kuitenkaan halunnut toimittaa jatkossa sähköä tähän kiinteistöön, siellä siellä varmaakin arvattiin miten tulisi käymään, kun kulut karkaavat lopulta käsistä.

Varoitin myynnistä vastaavaa henkilöä nimenomaan siitä, että jos myyntihinta on liian korkea, niin voi käydä niin, että ostaja ei pysty maksamaan tulevia suuria yleiskuluja ja niin myös kävi.

Onnistuakseen tässä projektissa olisi suurin osa asunnoista pitänyt saada nopeasti myytyä, taikka vuokrattua ja näin kuluille olisi tullut tarpeeksi maksajia.

Paikka on sinänsä hieno, mutta itse talot eivät mitenkään erikoisia ja sen auttamatta liian sivussa.

Osasyyllinen tähän, että mummot joutuvat pihalle on Kemijoki OYJ, joka ei piitannut varoituksistani, vaan myi kohteen varmaankin eniten tarjoavalle.

Suurella yhtiöllä, jossa vielä valtiokin on mukana pitäisi olla sen verran moraalia ja kokemusta, ettei töpeksi noin pahoin, vaan varmistaa ostajan taustat ja vaatii vaikkapa takuut siitä, etteivät ostajatoholta asunnon ostaneet joudu myöhemmin kärsimään.

Käytännössä saattaa olla niin, että koko kiinteistö joutuu vasaran alle. Mahdollinen rahoittajapankki ja velkojat ottavat kauppahinnasta mitä saavat ja asunnon ostaneille mummoille jää luu käteen ja rahat menneet kankkulan kaivoon.

Vaikka asuntoja on kymmenittäin, niin sillä ei ole juurikaan merkitystä, koska yleiskulut ovat liian suuret ja kulujen jakajia liian vähän.
    Paikkaa varten perustetun yhtiön kunkin osakkeen omistajan pitäisi maksaa yhtiövastiketta myös tyhjillään olleista asunnoista.

Ostajalla oli siis velvollisuus maksaa omia osakkeitaan vastaavat yhtiövastikkeet, mutta jos rahat loppuivat, taikka ostaja käsitti, että teki todella huonon kaupan, eikä halua sijoittaa enää yhtään enempää, niin peli on pelattu.

Kymmenien asuntojen lämmittäminen, hoitaminen ja korjaaminen ei ole halpaa lystiä, joten paikka on lähes arvoton, sillä noinkin syrjässä sijaitsevien asuntojen ostajat ovat harvassa, eläkeläisiä ym.

Nyt kun paikasta on ollut vielä negatiivista julkisuutta, mahdolliset ostajat ovat vieläkin harvemassa.
  3. .. on vieläkin säälittävämpi tapaus, eli valheita Halosesta suoltava tomppeli. Eniten minua huvittavat Arin stalinisti, stasi ja lesboväitteet, joista ei ole mitään näyttöjä.

Halonen on aina ollut vasemmistosiiven demari, mutta sieltä on todella pitkä matka kommariksi ja etenkin stalinistiksi. DDR:n tunnuskomiteaan hän meni SAK:n palkkalistoilta ja tahdosta.

DDR:n tunnustivat monet eri maat ja sadat eri järjestöt ja yhteisöt maailmassa. DDR:ää ei haluttu eristää vain NL:n tahdon alle ja kauppa oli myös yksi syy pitää hyviä välejä.

Halonen ei ole koskaan pantannut Stasilistojen julkaisemista, vaan mm. käydyssä presidentin vaalikeskustelussa Niinistön kanssa Halonen ilmoitti, että ne voi hänen puolestaan julkaista vaikka heti. Niinistö sen sijaan topuutteli ja sanoi, ettei niiden julkaiseminen ole kovinkaan tarpeellista.

Se, että Halonen on ollut Setan puheenjohtaja, ei tee hänestä sen takia lesboa. Halonen on aina ollut ihmisten tasa-arvoisen kohtelun kannattaja ja siitä syystä hän varmaakin sen homman otti vastaan.

Olen kysellyt Arilta Halosen lesboystävättärien nimiä esiin, mutta yhtäkään tämä halosagitaattori ei ole pystynyt nimemään. Julkisuudessa Halonen onkin päin vastoin kytketty vain miesystäviin ja aviomieheen. Jos naisia olisi ollut kuvioissa, niin varmasti joku nimi olisi ollut esillä.

Sagittarius on selvästi tyhmempi näistä kahdesta tyhmästä verrattuna Lahtari Ariin ja siksi hänen juttuinsa ei kannattaisi liikaa keskittyä.

Sagi on tyypillinen yksinkertainen maalaisjuntti, joita ovelan populistinen Soini kerää siipiensä suojaan kautta koko maan.
  4. Oikein hyvää tekee lukea noita Usan karseita talouslukuja, jotka on saanut aikaan kapinen koira Bush läpimätine korruptiohallintoineen.
    Eityisesti minua ilahduttaa, että Usaa verrataan noinkin arvostuissa piireissä jopa ZIMBABWEEN!
    Saa nähdä kuinka kauan kestää, ennen kuin Usa maksettu kaikki velkansa edes kommareille, kun velkaa on lähes 10 000 taalaa vauvasta vaariin.
    Entäs jos roskadollarit eivät enää kelpaa maksuksi edes kommareille? Mikä silloin eteen?