Korkein Oikeus ja Suomen laki näytti sitten taas miten murhien uhrien elämä arvostetaan tässä maassa vapauttamalla kolmoismurhaajan joka teloitti kylmäverisesti perheen Ruotsissa. Päätöksen vapauttamisesta teki kuulema jotkut Korkeimman Oikeuden tuomarit jotka eivät tiedä oikeudesta mitään, täysiä pellejä!
Siksi minä vaadinkin että jatkossa kaikkien tuomareiden, jotka osallistuvat päätöksen tekoon ja äänetävät vapauttamisen puolesta nimet pitäisi julkistaa julkisuudelle. Ihan vain siksi että kansa tietää sitten että kun nämä murhaajat ottavat taas jonkun toisen päiviltä niin kansa tietää kuka on vastuussa näiden murhaajien vapaallaoloon.
Lisäksi näiden tuomareiden omatunto pistettäisin koetukselle ja nähtäisiin, pystyvätkö he elämään sen asian kanssa että ovat päästäneet murhaajan vapaaksi ja näin mahdollistaneet uuden murhan?
Nimittäin minä olisin erittäin kiinnostunut tietämään kuka päästi tämän hullun vapaaksi, ja mahdollisti näin 2 uutta murhaa?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1598837
Suomiko oikeusvaltio? Paskat sanon minä! Vaadin kuolemanrangaistusta Suomeen ja Tuija Braxille potkut heti!
KKO: Juha Valjakkala vapautetaan
7
277
Vastaukset
- huonommin?
Tuota noin. Murhaajat päästetään Suomessa ja Ruotsissa, kuten monessa muussakin maassa tietyn ajan kuluttua vapaaksi. Miksi Valjakkalan pitäisi kärsiä kovempi tuomio kuin vastaavien muiden rikollisten? Senkö vuoksi, että on hän ollut julkisuudessa ja sinä tiedät hänestä, eikä hän ole voinut vapautua kaikessa hiljaisuudessa, kuten monet muut vastaavat rikolliset.
- Freedomer
Säännöt ovat samanlaisia kaikille. Valjakkalahan se tässä nyt on se joka tänään oli uutisissa ja jonka takia kirjoitin tämän avauksen.
Freedomer kirjoitti:
Säännöt ovat samanlaisia kaikille. Valjakkalahan se tässä nyt on se joka tänään oli uutisissa ja jonka takia kirjoitin tämän avauksen.
Typerys hoi! Lait ja säännöt ovatkin samanlaisia kaikille Suomessa, eikä niitä yhden Valjakkalan takia aleta muuttelemaan. Tuomiot vaihtelevat, koska teotkin vaihtelevat.
20 vuotta on paljon enemmän istumista mitä Pasanen sai paljon kovemmista rikoksista ja vielä virkavaltaa vastaan.
Usassa annetaan idioottimaisia useiden satojen vuosien tuomioita ja syyttömiä on tuomittu kuolemaan. Tälläistä oikeuspelleilyäkö sinä Suomeen toivot, jossa maallikot päättävät onko joku syyllinen tai ei?- LenaS
ironmikess kirjoitti:
Typerys hoi! Lait ja säännöt ovatkin samanlaisia kaikille Suomessa, eikä niitä yhden Valjakkalan takia aleta muuttelemaan. Tuomiot vaihtelevat, koska teotkin vaihtelevat.
20 vuotta on paljon enemmän istumista mitä Pasanen sai paljon kovemmista rikoksista ja vielä virkavaltaa vastaan.
Usassa annetaan idioottimaisia useiden satojen vuosien tuomioita ja syyttömiä on tuomittu kuolemaan. Tälläistä oikeuspelleilyäkö sinä Suomeen toivot, jossa maallikot päättävät onko joku syyllinen tai ei?oletko itsekkin rikollinen? Valjakkala oli koeajalla. Ja hän teki silloin uusia rikoksia. Ymmärrätkö mitä koeaika merkkaa? Vai onko liikennerikkomukset ja ajoneuvon varastaminen sinusta yhdentekevää. Mistä kivenkolosta teitä oikein tulee.
- eri-mies
VAATIA, YHTÄÄN MITÄÄN. ET ASU SUOMESSA ETKÄ OLE MIELELTÄSIKÄÄN SUOMALAINEN. OLET TYHJÄNPÄIVÄINEN SUUNSOITTAJA.Freedomer sanoo:
Rakastan vapauttajia sekä suuria johtajia.
Olen historian asiantuntija sekä rautainen länsimaisen demokratian puolustaja.
Olen kristitty, asun ulkomailla ja omistan suuren omaisuuden vaikka olen vasta nuori.
Idoleitani ovat mm George Bush, Benito Mussolini, Dick Cheney ja Tony Blair. Benito Mussolini siksi, koska jossei olisi auttanut Suomea niin innokkaasti talvisodassa, talvisota olisi voinut päättyä toisin.
Unelmani on tulla suureksi johtajaksi ja demokratian puolustajaksi kuten Bush ja muut idolini vapauttaen maita tyranneista.
Irakin sota oli menestys, Bush, USA ja koalitio antoi Irakin kansalle vapauden ja demokratian, ikävä kyllä että Al-Qaida
sai aikaan sisällissodan tuhoten vaivalla tehdyn demokratian!
Terrorismin vastainen taistelu on todellinen meidän aikojen ihmeteko,
Afghanistan ja Irak on jo vapautettu tyranneista, seuravaaksi taitaa olla vuorossa Iranin vapauttaminen.
Olen Kokoomuksen, Kristillisdemokraattien ja RKP:n kannattaja, puolue mikä puolue, kunhan se on porvarillinen niin kelpaa.
Mielestäni verot ovat paha asia, ottakaa pojat mallia USA:sta jossa veroa ei ole lähes ollenkaan, siksi USA:sta
onkin muodostunut taloudellinen suurvalta joka on kotipaikka
niin Microsoftille, Coca-colalle, Disneylle kuin General Motorsille.
Kuitenkin veroa pitää olla niin että kansa/yhteiskunta voi hyvin, ja suuntaa pääsääntöisesti niin että heillä joilla on rahaa ja varaa, maksavat enemmän kuin köyhät lapsiperheet tai muut vähävaraiset.
Kannatan luonnonsuojelua ja olen WWF:n tukija. Luonnonsuojelu on lähellä sydäntäni kunhan se tehdään niin että taloudelle siitä ei ole merkittävää haittaa.
Olen myös kovempien tuomioiden kannattaja, kannatan kuolemanrangaistusta.
Demokratia on puolustamisen arvoinen asia.
Jos olette eri mieltä kanssani, sanokaa se!
Elämme demokratiassa ja teillä on siihen OIKEUS!- ..........................
kuin Suomesta. Mokoma ironmikesin sivunikki.
- JakeTheLongSnake
sillä tiedolla tekisit? kävisitkö ampumassa nämä "vapauttajat"? taidat paskat housussa pelätä että nikita tulee puree sua perseestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542063
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1461935Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631580Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2221364- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2941237- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341070- 74985
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118976